Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-03-26
Warszawa: Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego w podziale na pakiety:
Pakiet 1: Platforma tensometryczna
Pakiet 2: Sto³y do terapii manualnej
AEZ/S-057/2009
Numer og³oszenia: 78546 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. ¯wirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Platforma tensometryczna Pakiet 2: Sto³y do terapii manualnej AEZ/S-057/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Platforma tensometryczna Pakiet 2: Sto³y do terapii manualnej(5 szt.) 2. Szczegó³owy opis przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±cznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 3. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie obs³ugi przedmiotu zamówienia. 4. Miejsce dostawy: Zak³ad Rehabilitacji Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Solec 57..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.00.00 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne 33.11.11.00 - Sto³y rentgenowskie .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spe³ni± wymagania okre¶lone w cz. IX SIWZ. 2. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w czê¶ci IX SIWZ..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ: 1. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznika nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, sk³ada dokumenty zgodnie z przepisami rozporz±dzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom lub us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie wg Potwierdzeniem spe³nienia tego warunku bêdzie przedstawienie w wykazie minimum jednej wykonanej dostawy w zakresie sprzêtu rehabilitacyjnego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿: dla Pakiet 1: 30 000,00 z³, Pakiet 2: 30 000,00 z³ z za³±czonym do ka¿dej dostawy dokumentem potwierdzaj±cym, ¿e Wykonawca ¶wiadczy³ dostawy, ujête w ww. wykazie, z nale¿yt± staranno¶ci±. Przedk³adane dokumenty (referencje) musz± zawieraæ co najmniej: a) wskazanie, ¿e Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w niniejszym postêpowaniu realizowa³ dostawy w zakresie sprzêtu rehabilitacyjnego; b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane by³y dostawy; c) opiniê podmiotu wskazanego stwierdzaj±c±, ¿e dostawy by³y realizowane nale¿ycie; 4. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodno¶ci lub certyfikat CE dla oferowanego sprzêtu; 5. Zamiast za¶wiadczeñ, o których mowa w ust. 4 pkt Wykonawca mo¿e z³o¿yæ równowa¿ne za¶wiadczenia wystawione przez podmioty maj±ce siedzibê w innym pañstwie cz³onkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6. Dokumenty, o których mowa w czê¶ci IX sk³adane s± w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub za¶wiadczeniu o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, posiadaj±ce umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez upowa¿nion± przez Wykonawcê osobê lub osoby. 7. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku za³±czenia kserokopii pe³nomocnictwa, winno ono byæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 8. Dokumenty wielostronicowe sk³adane w formie kserokopii winny byæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em na ka¿dej stronie. 9. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona przez Wykonawcê kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 10. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê. 11. Ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenia zamówienia (sk³adaj±cy ofertê wspóln±) musi samodzielnie spe³niæ warunki, o których mowa w cz. IX ust. 1 pkt 1) i 2) oraz 3) i 4). Pozosta³e warunki i wymagania zawarte w cz. IX mog± zostaæ spe³nione ³±cznie przez Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 312
ul. ¯wirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 312 ul. ¯wirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Platforma tensometryczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Platforma tensometryczna.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Sto³y do terapii manualnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sto³y do terapii manualnej (5 szt.).
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.11.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzeda¿ komputerów przeno¶nych/laptopów
- "Zakup i sukcesywn± dostawê produktów do ¿ywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomo¶ci i innego mienia wchodz±cego w sk³ad Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomo¶ci na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnêtrznego w Areszcie ¦ledczym w Warszawie-Bia³o³êce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymian± stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddzia³u Chirurgii ogólnej i onkologicznej z czê¶ci± urazow± w Szpitalu Wolskim
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków do dezynfekcji powierzchni, sprzêtu, r±k.
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, ró¿nych materia³ów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku ¦l±skim.
- Dostawa akcesoriów i materia³ów zu¿ywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- TP 35/25 DZIER¯AWA SORTERA materia³u do badañ laboratoryjnych
- Dostawa materia³ów do sterylizacji
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSA¯ENIA MEDYCZNEGO RÓ¯NEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
wiêcej: Sto³y rentgenowskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.