To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-06
Zamość: Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania szaletu miejskiego przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu
Numer ogłoszenia: 78558 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50986 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania szaletu miejskiego przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się w części budynku przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu na części działki w arkuszu mapy 45 o numerze geodezyjnym 6 (wyrys działki z zaznaczonym obszarem stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ). 1.1. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1. Otwieranie szaletu w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września) w godzinach od 8.00 - 20.00 oraz w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8.00 - 16.00 siedem dni w tygodniu wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 153/2013 Prezydenta Miasta Zamość z dnia 23.10.2013 r. w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt. 3.1.2 SIWZ). 2. Utrzymanie zimowe przekazanego terenu na bieżąco. 3. Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta. 4. Codzienne powierzchniowe oczyszczanie szaletu. 5. Wykonywanie prac konserwacyjnych niezbędnych do utrzymania obiektu w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzania przeglądów obiektu zgodnie z przepisami w tym zakresie. 7. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 8. Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 9. Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 3.1.2. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 3.1.1 ppkt.1 SIWZ, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Szczebrzeskiej w Zamościu. 1.3. Wykonawca (po zawarciu umowy z Zamawiającym na świadczenie usługi utrzymania szaletu) zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umowy na dostawę, wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia 50% kosztów zużytej energii elektrycznej na podstawie wystawianej przez Zamawiającego refaktury. Zamawiający będzie wystawiał refakturę w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, termin płatności wyniesie 14 dni od daty otrzymania refaktury przez Wykonawcę. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 22 kwietnia 2016 r. deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, zgodnej z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Zamość. 1.6. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac zostały określone w Załączniku Nr 6 do SIWZ, który stanowi również Załącznik nr 1 do projektu umowy będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ. 1.7. Przedmiot zamówienia znajduje się przy ulicy Szczebrzeskiej 3 w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja została wskazana w Załączniku Nr 7 (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 1.8. Tereny przedmiotu zamówienia objęty jest ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW DROŃ FIRMA USŁUGOWA M.A.D SERVICE
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW DROŃ FIRMA USŁUGOWA M.A.D SERVICE
- Firma Usługowa M.A.D. Service Mirosław Droń, ul. Chrobrego 4/56, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38164,93
Oferta z najniższą ceną: 38164,93 / Oferta z najwyższą ceną: 60848,10
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w Okręgu Lubelskim
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Usługi weterynaryjne w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2025 roku.
- Dostawa leków - 9 zadań
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.