eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu AGD, RTV, nagłośnieniowego i fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-14

Łódź: Dostawa sprzętu AGD, RTV, nagłośnieniowego i fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 78608 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu AGD, RTV, nagłośnieniowego i fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD, RTV, nagłośnieniowego i fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego. Pakiet 1 Wydział Nauk Geograficznych - lodówka; Pakiet 2 Wydział Nauk Geograficznych- kuchenka mikrofalowa; Pakiet 3 Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych - wzmacniacz radiowęzłowy; Pakiet 4 Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych - radioodtwarzacz; Pakiet 5 Wydział Nauk Geograficznych, Katedra Geografii Politycznej i Studiów Regionalnych - karty pamięci; Pakiet 6 Wydział Nauk Geograficznych, Katedra Geografii Politycznej i Studiów Regionalnych - karty pamięci; Pakiet 7 Wydział Nauk Geograficznych, Katedra Geografii Politycznej i Studiów Regionalnych - aparat cyfrowy, obiektyw, filtr; Pakiet 8 Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców - radioodtwarzacz; Pakiet 9 Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej - rejestrator cyfrowy; Pakiet 10 Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Instytut Fizjologii, Cytologii i Cytogenetyki, Katedra Cytofizjologii - witryna chłodnicza; Pakiet 11 Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Instytut Fizjologii, Cytologii i Cytogenetyki, Katedra Cytofizjologii - zamrażarka; Pakiet 12 Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Instytut Fizjologii, Cytologii i Cytogenetyki, Katedra Cytofizjologii - wentylator biurkowy; Pakiet 13 Wydział Filologiczny - telewizor; Pakiet 14 Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Genetyki Ogólnej, Biologii Molekularnej i Biotechnologii Roślin - chłodziarko-zamrażarka; Pakiet 15 Wydział Nauk Geograficznych, Katedra Geografii Fizycznej - bindownica; Pakiet 16 Wydział Nauk o Wychowaniu, w ramach projektu Edukacja-Regiony-Regionalizacja, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - zestaw nagłośniający; Pakiet 17 Wydział Prawa i Administracji, Dział Administracyjny - lodówka; Pakiet 18 Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Zakład Immunoparazytologii - chłodziarko-zamrażarka; Pakiet 19 Wydział Prawa i Administracji - aparat cyfrowy, obiektyw; Pakiet 20 Wydział Prawa i Administracji, Katedra Teorii i Filozofii Prawa - aparat cyfrowy, 3 obiektywy, karta pamięci; Pakiet 21 Centrum Obsługi Studenta, Sprawy Bytowe Studentów - kolumny głośnikowe; Pakiet 22 Centrum Obsługi Studenta, Sprawy Bytowe Studentów - aparat fotograficzny; Pakiet 23 Centrum Obsługi Studenta, Sprawy Bytowe Studentów - kamera cyfrowa; Pakiet 24 Centrum Obsługi Studenta, Sprawy Bytowe Studentów - słuchawki nauszne; Pakiet 25 Centrum Obsługi Studenta, Sprawy Bytowe Studentów - odtwarzacz MP3/MP4; Pakiet 26 Wydział Zarządzania, Dział Administracyjny - wzmacniacz; Pakiet 27 Wydział Zarządzania, Dział Administracyjny - mikrofon dynamiczny; Pakiet 28 Wydział Zarządzania, Dział Administracyjny - statyw mikrofonowy z uchwytem mikrofonowym; Pakiet 29 Wydział Zarządzania, Dział Administracyjny - głośnik sufitowy wewnętrzny; Pakiet 30 Wydział Zarządzania, Dział Administracyjny - megafon; Pakiet 31 Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania, w ramach projektu Pl-Portal video4edu, jako innowacyjne rozwiązanie wspierające nawiązywanie współpracy sektora biznesu i nauki, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - kamera; Pakiet 32 Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania, w ramach projektu Pl-Portal video4edu, jako innowacyjne rozwiązanie wspierające nawiązywanie współpracy sektora biznesu i nauki, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - mikrofon; Pakiet 33 Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania, w ramach projektu Pl-Portal video4edu, jako innowacyjne rozwiązanie wspierające nawiązywanie współpracy sektora biznesu i nauki, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - mikrofon; Pakiet 34 Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania, w ramach projektu Pl-Portal video4edu, jako innowacyjne rozwiązanie wspierające nawiązywanie współpracy sektora biznesu i nauki, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - lampy;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.34.24.12 - Głośniki 32.34.10.00 - Mikrofony 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 32.34.30.00 - Wzmacniacze 39.71.11.20 - Zamrażarki 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 42.51.32.10 - Witryny chłodnicze 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółową specyfikację (Np. karty katalogowe, foldery informacyjne itp.) asortymentu oferowanego, z której w sposób nie budzący wątpliwości wynika, że zaproponowany produkt spełnia minimalne parametry wymagane określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby katalogi i foldery były przedstawione w języku polskim.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. - Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Gospodarcze Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3/5 pokój 320A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 08:30, miejsce: Centrum Gospodarcze Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3/5 pokój 320A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet 16 w ramach projektu Edukacja-Regiony-Regionalizacja, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Pakiet 31, 32, 33, 34 w ramach projektu Pl-Portal video4edu, jako innowacyjne rozwiązanie wspierające nawiązywanie współpracy sektora biznesu i nauki, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.