To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Zelów: Konserwacja rowów odbierających wody z dróg na terenie Gminy Zelów w 2013r.
Numer ogłoszenia: 78612 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29134 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, tel. 0 44 634 10 00, faks 0 44 634 13 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów odbierających wody z dróg na terenie Gminy Zelów w 2013r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów odbierających wody z dróg na terenie Gminy Zelów w 2013r. Konserwacja rowu polega na pogłębieniu, udrożnieniu i usunięcie z namułu, ścięciu trawy, zakrzaczeń, samosiejek, wiekiem nieprzekraczających 10 lat rosnących w obrębie rowu. Łączna długość rowów przeznaczonych do konserwacji w ramach niniejszego zamówienia nie może przekraczać 10.000,00 mb. W zależności od potrzeb Wykonawca powinien dysponować wymienionym poniżej sprzętem do wykonania usługi: - koparko-ładowarka - samochody samowyładowcze W wyniku prac konserwacyjnych należy uzyskać podane poniżej wymiary geometryczne rowu i skarp: - dla rowu przydrożnego w kształcie: a) trapezowym - szerokość dna co najmniej 0,40 m, nachylenie skarp od 1:1,5 do 1:1,3, głębokość od 0,30 m do 1,20 m liczona jako różnica poziomów dna i niższej krawędzi górnej rowu; b) trójkątnym - dno wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu 0,50 m, nachylenie skarpy wewnętrznej 1:3, nachylenie skarpy zewnętrznej od 1:3 do 1:10, głębokość od 0,30 m do 1,50 m liczona jako różnica poziomów dna i niższej krawędzi górnej rowu; c) opływowym - dno wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu 2,0 m, krawędzie górne wyokrąglone łukami kołowymi o promieniu 1,0 m do 2,0 m, nachylenie skarpy wewnętrznej 1:3, a skarpy zewnętrznej od 1:3 do 1:10, głębokość od 0,30 m do 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i niższej krawędzi górnej rowu; d) dla rowu stokowego - kształt trapezowy, szerokość dna co najmniej 0,40 m, nachylenie skarp od 1:1,5 do 1:3, głębokość co najmniej 0,50 m. Rów ten powinien być oddalony co najmniej o 3,0 m od krawędzi skarpy drogowej przy gruntach suchych i zwartych i co najmniej o 5,0 m w pozostałych przypadkach. e) dla rowu odpływowego - kształt trapezowy, szerokość dna co najmniej 0,40 m, głębokość minimum 0,50 m, przebieg prostoliniowy, na załamaniach trasy łuki kołowe o promieniu co najmniej 10,0 m. Zalecany najmniejszy dopuszczalny spadek podłużny rowu powinien wynosić 0,2%; w wyjątkowych sytuacjach na odcinkach nie przekraczających 200 m - 0,1%. Zakres zamówienia usług ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu. Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Wykonawca w trakcie wykonywanego zlecenia jest zobowiązany do każdorazowego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego, na nr telefonu 44/634-10 00 wew. 30, 29 o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac wraz z podaniem długości wykonanej konserwacji rowu. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania zleconych usług w czasie nie dłuższym niż 2 doby od momentu otrzymania zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest zwrotnie potwierdzić otrzymane zgłoszenie telefonicznie, pisemnie: e-mailem lub na nr faks 44 6341 341. Po wykonaniu robót określonych powyżej wykonawca jest zobowiązany do usunięcia nadmiaru gruntu, namułu pochodzącego z konserwacji rowów oraz do ustawienia usuniętych na czas robót np. pachołków czy innych elementów znajdujących się na poboczu przed robotami. Występujący w robotach namuł lub nadmiar gruntu Wykonawca zobowiązany jest wywieźć z terenu robót we własnym zakresie. UWAGA: Odpady typu butelki, puszki, papier itp., odkryte w wyniku wykonywania usługi i występujące w miejscu wykonania usługi, Wykonawca jest zobowiązany wywieźć na składowisko odpadów na własny koszt. Odbiór wykonanych prac będzie następował po zgłoszeniu przez Wykonawcę ich zakończenia w terminie 7 dni, przy udziale sołtysa z terenu objętego wykonywaną usługą oraz pracownika Urzędu Miejskiego w Zelowie i przedstawiciela Wykonawcy. Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: a/ prowadzenie na bieżąco obmiaru robót, b/ wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; c/ zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac, d/ w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu, e/ nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; f/ przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; h/ utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp.) na terenie prac, w okresie trwania robót, do czasu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się: - do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia, - w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, - do wykonania zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia (linie energetyczne i telefoniczne ) oraz inne, - do zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - do utrzymania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac, wykonania przejść i dojazdów zapewniających bezkolizyjny dostęp do posesji, - do pokrycia kosztów opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody, - do uzgodnienia i sporządzenia projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia prac, - realizować usługi objęte przedmiotem zamówienia ściśle wg wskazań Zamawiającego w oparciu o pisemne zlecenia wykonania usług. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za organizację robót oraz organizację ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zarówno Zamawiającemu jak i osobom trzecim w trakcie lub na skutek prowadzonych przez niego prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariusz Pisarek USŁUGI W ZAKRESIE BUDOWNICTWA
jakie przetargi wygrała firma
Mariusz Pisarek USŁUGI W ZAKRESIE BUDOWNICTWA
- Usługi w zakresie budownictwa - Mariusz Pisarek, Wola Bałucka 48, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67600,00
Oferta z najniższą ceną: 53900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Przebudowa rowu retencyjnego-tranzytowego w m. Świątkowo wraz z budową drogi dojazdowej
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Rozbudowa budynku Dziennego Domu Seniora w miejscowości Giewartów
- Bieżące utrzymanie dróg - remonty dróg na terenie Gminy Jedlińsk w 2025r.
- Bieżące utrzymanie nie asfaltowych dróg gminnych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.