eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa paczek żywnościowo-towarowych dla klientów filii nr 2 i 6 MOPS oraz dostawa art. spożywczych dla MOPS w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Kraków: Dostawa paczek żywnościowo-towarowych dla klientów filii nr 2 i 6 MOPS oraz dostawa art. spożywczych dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 78625 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 60183 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek żywnościowo-towarowych dla klientów filii nr 2 i 6 MOPS oraz dostawa art. spożywczych dla MOPS w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paczek żywnościowo-towarowych dla klientów filii nr 2 i 6 MOPS oraz artykułów spożywczych dla MOPS w Krakowie, zgodnie z asortymentem i wskazaniem Zamawiającego podanym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. 3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność, w terminach ustalonych umową. 2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do dostarczanych artykułów spożywczych informacje o terminie ich przydatności do spożycia/użycia. 3) Termin ważności dostarczanych artykułów nie może być krótszy niż 6 miesięcy (I i II część zamówienia) i 12 miesięcy (III i IV część zamówienia) od daty dostawy. 4) Wszystkie informacje, zamieszczone obok towaru lub na nim, muszą być w języku polskim. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych artykułów w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji, w zakresie III i IV części zamówienia. 6) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert, 7) Wykonawca ma obowiązek zapewnić pracowników, którzy wniosą towar do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 8) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia, 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji , w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania. 10) W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt ma termin ważności krótszy niż 6 miesięcy (I i II część zamówienia) i 12 miesięcy (III i IV część zamówienia) od daty dostawy, produkt jest uszkodzony, zepsuty Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkt wolny od w/w wad w terminie 24 godzin od momentu otrzymania reklamacji 11) W przypadku III i IV części zamówienia, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć fakturę razem z dostawą towaru. W przypadku gdy, faktura będzie niezgodna z dostawą bądź nie zostanie dostarczona zamówienie nie zostanie odebrane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 17.21.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7231,97 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Paczki dla klientów filii nr 6 MOPS.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Makro Cash and Carry Polska SA, Al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7231,97
  • Oferta z najniższą ceną: 7231,97 / oferta z najwyższą ceną: 8397.54
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.