Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Katowice: zaprojektowanie i wybudowanie osiedla mieszkaniowego przy ul. Dębowej - Sportowej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 78636 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, fax 032 2537128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzielnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wybudowanie osiedla mieszkaniowego przy ul. Dębowej - Sportowej w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane ogólne zadania inwestycyjnego: Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie od 80 - 100 mieszkań w zespole budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie położonym w Katowicach u zbiegu ulic Dębowej - Sportowej wraz z wykonaniem przyłączy wodno - kanalizacyjnych oraz zagospodarowania terenu (drogi , chodniki , miejsca postojowe, plac zabaw, zieleń) na podstawie postanowień Uchwały nr XVI/314/07 Rady Miasta Katowice z dnia 24 września 2007r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru dzielnicy Dąb - Wełnowiec w Katowicach i programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego załącznik SIWZ. Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego: stanowi Program funkcjonalno-użytkowy wykonany przez zamawiającego. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje. - sporządzenie projektu budowlanego, - uzyskanie pozwolenia na budowę i pozostałych niezbędnych i wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i dokumentów, - sporządzenie projektów wykonawczych, - budowę budynków osiedla, wykonanie przyłączy wodno - kanalizacyjnych i pozostałego zagospodarowania terenu (drogi , chodniki , miejsca postojowe, plac zabaw, zieleń), - sporządzenie dokumentacji powykonawczej i pozostałych dokumentów pozwalających na uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie osiedla.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 450 000 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione wg zasad określonych w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wpłaty wadium w pieniądzach należy dokonać przekazem na konto ING Bank Śląski VII Oddział w Katowicach konto Nr 19 1050 1214 1000 0007 0286 8944 , 4. Udokumentowane potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowe to oryginał gwarancji winien zostać dostarczony do siedziby zamawiającego odrębnie, przed terminem otwarcia ofert , a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona, 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostały określone wg przepisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch i więcej wykonawców (konsorcjum) nw. dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w ofercie przez każdego z wykonawców. . 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz o zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, i o uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty - załącznik nr 3, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5, c) aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 6, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 7 i nr 8 , 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) stosowne referencje, protokoły odbioru i inne dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych , w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości , charakterze i wartości nie mniejszej niż 10 000 000 złotych każde z zamówień (obiekty mieszkalne lub użyteczności publicznej), a także referencje udzielone autorom dokumentacji projektowej zamówienia, z tytułu sporządzenia co najmniej dwóch dokumentacji projektowych (w okresie ostatnich 3 lat) osiedli mieszkaniowych wielorodzinnych, względnie obiektów użytku publicznego o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 000 m2 każdego osiedla (obiektu) - załącznik nr 9, b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe i posiadanie uprawnień zawodowych : w zakresie projektowania: uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, w specjalności budowy dróg, w zakresie wykonawstwa: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, osoby te winny legitymować się aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym. Dodatkowo należy przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby personelu kierowniczego i pracowników etatowych wykonawcy robót budowlanych (w ilości co najmniej 100 osób) w okresie ostatnich trzech lat , a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres - załącznik nr 10, c) wykaz podmiotów (podwykonawcy) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podaniem wartości zamówienia przypadającej podwykonawcom i zakresem rzeczowym części zamówienia, które zostanie wykonane przez podwykonawcę oraz z : oświadczeniami podwykonawców o gotowości do współpracy , z dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje zawodowe osób wykonujących zamówienie ze strony podwykonawców i potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych o których mowa w punkcie poprzedzającym, z informacją na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników podwykonawcy w okresie ostatnich trzech lat , a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres - załącznik nr 11. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) Sprawozdania finansowe , a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opiniami o badanych sprawozdaniach , a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres - załącznik nr 12, przy czym: - wartość przychodów netto ze sprzedaży , w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych nie może być niższa niż 20 000 000 zł, - wielkość wskaźnika płynności bieżącej Wykonawcy, potwierdzona sprawozdaniem finansowym za 2006 rok, winna przekraczać 0,9 - wielkość wskaźnika zadłużenia z roku 2006 winna być nie większa niż 0,9 potwierdzona sprawozdaniem finansowym za 2006rok b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie równej co najmniej 5 000 000 zł oraz wykazywanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6 miesięcy , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 13, c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 5 000 000 zł - załącznik nr 14, 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymóg, dotyczący wykazu ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, jest spełniony w sytuacji gdy każdy z wykonawców zrealizował po jednym obiekcie o charakterze budownictwa mieszkaniowego bądź użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 10 000 000 zł. Warunek będzie uznany za spełniony także, gdy jeden z wykonawców samodzielnie spełnia wymaganie . 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , wymóg dotyczący wykazania wartości przychodów ze sprzedaży netto w każdym z trzech ostatnich lat obrotowych w kwocie co najmniej 20 000 000 zł , jest spełniony w przypadku gdy ustanowiony pełnomocnik (główny partner konsorcjum) spełniał będzie warunek w co najmniej 50 % , natomiast pozostali partnerzy w co najmniej 25%. Warunek będzie uznany za spełniony także, gdy jedna ze stron konsorcjum samodzielnie spełnia wymaganie . W zakresie pozostałych wymagań finansowych przynajmniej jedna ze stron konsorcjum winna spełniać te wymagania. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , wymóg dotyczący przedłożenia opinii banku o posiadanej zdolności kredytowej lub o środkach finansowych na rachunku uznany będzie za spełniony jeżeli ustanowiony pełnomocnik (główny partner konsorcjum) spełnia wymóg co najmniej w połowie (0,5 z 5 000 000 zł ) , a uzupełnienie do wymaganej kwoty zapewnione jest przez pozostałych partnerów, przy czym jako minimum uznaje się zdolność kredytową lub posiadane środki finansowe każdego z partnerów na poziomie 0,1 z kwoty 5 000 000 zł. Warunek będzie uznany za spełniony także, gdy jedna ze stron konsorcjum samodzielnie spełnia wymaganie 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , wymóg dotyczący przedłożenia polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 5 000 000 zł, uznany będzie za spełniony jeżeli ustanowiony pełnomocnik (główny partner konsorcjum) spełnia wymóg co najmniej w połowie (0,5 z 5 000 000 zł ), a uzupełnienie do wymaganej kwoty zapewnione jest przez pozostałych partnerów, przy czym jako minimum uznaje się zdolność kredytową lub posiadane środki finansowe każdego z partnerów na poziomie 0,1 z kwoty 5 000 000 zł . Warunek będzie uznany za spełniony także, gdy jedna ze stron konsorcjum samodzielnie spełnia wymaganie 6. Zgodnie z brzmieniem § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 1 pkt. 2 lit. a , c , d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 lit, b wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych . 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - 2 ustępu 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i b oraz pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pierwszą stroną oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1. 2. Dowód wniesienia wadium - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym również o : a) zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, b) uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty - załącznik nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 . 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 . 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 6 . 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 7 i nr 8 . 8. Stosowne referencje , protokoły odbioru , itp. dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych , w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości , charakterze i wartości nie mniejszej niż 10 000 000 złotych każde z zamówień (obiekty mieszkalne lub użyteczności publicznej), a także referencje udzielone autorom dokumentacji projektowej zamówienia, z tytułu sporządzenia co najmniej dwóch dokumentacji projektowych w okresie ostatnich 3 lat osiedli mieszkaniowych wielorodzinnych, względnie obiektów użytku publicznego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 000 m2 każdego osiedla (obiektu) - załącznik nr 9 . 9. wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe i posiadanie uprawnień zawodowych (m.in. branży sanitarnej, budowlanej i elektrycznej), przy czym autorami dokumentacji projektowej mogą być jedynie : osoby fizyczne posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, w specjalności budowy dróg wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby przynależności zawodowej Rzeczypospolitej Polskiej oraz odpowiednio udokumentowanym co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym. Dodatkowo należy przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby personelu kierowniczego i pracowników etatowych (w ilości co najmniej 100 osób) wykonawcy robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres - załącznik nr 10. 10. wykaz podmiotów (podwykonawcy) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podaniem wartości zamówienia przypadającej podwykonawcom i zakresem rzeczowym części zamówienia, które zostanie wykonane przez podwykonawcę oraz z : oświadczeniami podwykonawców o gotowości do współpracy , z dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje zawodowe osób wykonujących zamówienie ze strony podwykonawców i potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych o których mowa w punkcie poprzedzającym, z informacją na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników podwykonawcy w okresie ostatnich trzech lat , a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres - załącznik nr 11. 11. Sprawozdania finansowe , a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opiniami o badanych sprawozdaniach , a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. Wartość przychodów netto ze sprzedaży , w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych nie może być niższa niż 20 000 000 zł, wielkość wskaźnika płynności bieżącej Wykonawcy w roku 2006r. przekracza 0,9, a wielkość wskaźnika zadłużenia w roku 2006r. była nie większa niż 0,9 - załącznik nr 12. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie równej co najmniej 5 000 000 zł oraz wykazywanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6 miesięcy , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 13 , 13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 5 000 000 zł - załącznik nr 14 . 14. W ramach określenia wartości zamówienia wykonawca przedłoży : a) zestawienie planowanych nakładów inwestycyjnych wg wzoru załącznika nr 15 b) szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy - załącznik nr 16 , c) określenie składników cenotwórczych dla ewentualnych robót zamiennych lub zlecanych dodatkowo, niezmiennych do końca realizacji umowy - załącznik nr 17 , d) wykaz wybranych materiałów i urządzeń, które zostaną zastosowane przy realizacji inwestycji w oparciu o dostawy producentów - załącznik nr 18 , e) oświadczenie o akceptacji warunków płatności z tytułu realizacji zamówienia - załącznik nr 19 , 15. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - załącznik nr 20 16. Uczestnicy konsorcjum winni załączyć wymagane powyżej dokumenty, z tym że każdy odrębnie dokumenty wymienione w pkt. 3,4,5,6,7, a jeżeli wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane . 17. Wykonawca będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winien zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94/00, poz. 1037) dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki (dołączyć umowę spółki) - załącznik nr 21 . 18. Każdy z podwykonawców uczestniczący w realizacji zamówienia winien przedłożyć odrębnie dokumenty wymienione w pkt. 3,4,5,6,7,10 w zakresie oświadczenia podwykonawcy o gotowości do współpracy , z dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje zawodowe osób wykonujących zamówienie ze strony podwykonawców i potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych, z informacją na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników podwykonawcy w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres , a jeżeli podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane . 19. Dokumenty określone w punktach 15 - 18 winne zostać dołączone do oferty w sytuacji gdy wykonawca podlega wymogom ww. punktów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 14 40 - 019 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 14 40 - 019 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa kuponów żywieniowych zastępujących posiłki profilaktyczne dla pracowników MZUiM Katowice
- Dostawa bonów podarunkowych w postaci elektronicznej karty płatniczej, dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
- rozbiórce dwóch obiektów: Zadanie 1 - Budynek ze sceną wraz z widownią ul. Boya Żeleńskiego 98a Katowice, Zadanie 2 - Budynek mieszkalny ul. Owsiana 60 Katowice
- REALIZACJA ZADAŃ W ZAKRESIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO, OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY - Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI
- ROBOTY BUDOWLANE DLA ZADANIA PN.: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 931 W MIEJSCOWOŚCI JANKOWICE.
- Całodobowa ochrona osób i mienia części C budynku Internatu Katowickiego Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami, dokumentacją kosztorysową w Ząbkowice Śląskie (obręb Szklary).
- Remont budynków kuchni - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa wiaty na dwa stanowiska w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Głuchych w Olecku
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice
- Budowa pojedynczej kancelarii w leśnictwie Zegrze.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację domu administratora przy dawnej cukrowni "Częstocice" (tzw. dyrektorówki) zlokalizowanego przy ul. Świętokrzyskiej 30 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.