Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Kraków: Budowa systemu ochrony technicznej w budynku nr 7 - Placówka Żandarmerii Wojskowej w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 78637 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6131297, fax 012 6131306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu ochrony technicznej w budynku nr 7 - Placówka Żandarmerii Wojskowej w Kielcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek numer 7 jest zlokalizowany w Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych w Kielcach, przy ul. Wojska Polskiego 260. Przedmiot zamówienia obejmuje : - wykonanie systemu alarmowego - wykonanie systemu kontroli dostępu - wykonanie telewizji przemysłowej - wykonanie systemu alarmowo pożarowego - wykonanie instalacji domofonowej - dostosowanie pomieszczeń - wykonanie dokumentacji powykonawczej Szczegółowy zakres robót i warunki ich wykonania określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, założenia wyjściowe do kosztorysowania oraz wzór umowy o roboty budowlane oraz umowy gwarancji, które są integralną częścią SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki dodatkowe : a) wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zadań, każde o wartości nie mniejszej niż wartość kosztorysu ofertowego, odpowiadających swoim zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia b) posiadanie przez co najmniej 1 osobę licencji pracownika zabezpieczenia technicznego 1 stopnia c) posiadanie przez co najmniej 1 osobę poświadczenia autoryzacji na instalację systemów alarmowych - antywłamaniowych w klasie SA-3 zgodnie z PN-93/E-08390- Systemy alarmowe z aktualnym terminem ważności na instalację systemów alarmowych - antywłamaniowych d) posiadanie koncesji MSWiA na wykonywanie systemów ochrony e) spełnienie warunków zawartych w Instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego a w szczególności posiadanie: f) pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych oraz pion ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631) g) kancelarii tajnej zorganizowaną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.10.2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych ( Dz. U z 2005 r., Nr 208, poz. 1741), h) pomieszczenia zorganizowanego w strefie bezpieczeństwa przystosowanego do pracy na dokumentach niejawnych, posiadającego stosowne do klauzuli zabezpieczenia fizyczne i elektroniczne i) poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli POUFNE i zaświadczeń o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631) przez pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty : a) wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione załącznik Oferta - załącznik nr 1; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zadań, każde o wartości nie mniejszej niż wartość kosztorysu ofertowego, odpowiadających swoim zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie. e) wykaz osób kierujących wykonaniem zadania; Uwaga: Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i wpis do izby samorządowej dla kierownika budowy. f) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami - załącznik nr 3; g) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego 1 stopnia h) poświadczenie autoryzacji na instalację systemów alarmowych - antywłamaniowych w klasie SA-3 zgodnie z PN-93/E-08390- Systemy alarmowe z aktualnym terminem ważności na instalację systemów alarmowych - antywłamaniowych i) koncesję MSWiA na wykonywanie systemów ochrony j) oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawy z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych w tym o posiadaniu: kancelarii tajnej, pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, pionu ochrony, zorganizowanej strefy bezpieczeństwa, pracowników posiadających poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice służbową o klauzuli POUFNE k) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym pełnomocnika ochrony i kierownika kancelarii tajnej. Do wykazu należy dołączyć kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa oraz zaświadczenia o przeszkoleniu pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych dla wszystkich osób wymienionych w wykazie l) zaświadczenie o przeszkoleniu specjalistycznym pełnomocnika ochrony wydane przez właściwą służbę ochrony państwa m) zestawienie kosztorysów ofertowych - wg załącznika Wycena ofertowa n) zestawienie nośników cenotwórczych zgodnie z załączonym wzorem. o) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul . Mogilska 85 30-901 Kraków tel. (0-12) 455-16-22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul . Mogilska 85 30-901 Kraków tel. (0-12) 455-16-22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń studenckich i kuchni w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
- Obsługa prawna, doradztwo prawne, konsultacje
- Remont toalet wraz z dostosowaniem dla potrzeb OzN w budynku B-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-224/25
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REMONTÓW I KONSERWACJI BUDYNKÓW
- Dostawa artykułów do higieny i pielęgnacji pacjentów
- Usługi transportowe w kraju dla studentów i pracowników WILIGZ AGH w roku 2025 - DE - dzp. 272-151/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.