To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 78651 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Brok: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działania 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46498-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brok, krajowy numer identyfikacyjny
55066793600000, ul.
Plac Kościelny
6,
07-306
Brok, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
29 7457554,
29 7457587, faks
297 457 554, e-mail
fundusze@brok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.brok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):271.3.17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia publicznego prowadzonego w drodze przetargu nieograniczonego w trybie "zaprojektuj i wybuduj" jest sporządzenie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynków obiektów użyteczności publicznej w Gminie Brok, zgodnie z załączonym do SIWZ - PROGRAMEM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYM oraz AUDYTAMI ENERGETYCZNYMI BUDYNKÓW. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działania 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w następujących budynkach: Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Broku 07-306 Brok, ul. Jana Pawła II nr 50 Świetlica w Laskowiźnie 07-306 Laskowizna 21 Świetlica w Broku 07-306 Brok, ul. Czuraj 16 Świetlica w Bojanach 07-306 Bojany 22A 4. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje sporządzenie: projektów budowlano-wykonawczych z podziałem na branże, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, decyzje itp. wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zweryfikuje inwentaryzację obiektów dołączoną do SIWZ. Podstawą opracowania dokumentacji będą audyty energetyczne, będące załącznikiem do programu funkcjonalno-użytkowego. 5. W celu poprawienia efektywności energetycznej budynków, w zakresie niniejszego zamówienia należy wykonać: a) kompletną dokumentację projektową (projekt budowlany i projekty wykonawcze) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym prawomocnego pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia wykonania robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie), na bazie: Programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik do SIWZ nr 8, audytów energetycznych stanowiących załącznik do SIWZ nr 9, oraz b) roboty budowlane - prace modernizacyjne (budowlane/inwestycyjne) polegające na wykonaniu prac zgodnie z wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego i zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), dla zaprojektowania i wykonania budowy oraz modernizacji instalacji, przepisami Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z dnia 9 lutego 2016 r. wraz z późniejszymi zmianami) i obowiązującymi rozporządzeniami, regulującymi działalność obejmującą projektowanie, budowę, utrzymanie oraz określającą zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach; 6. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy obejmującego prace projektowe i budowlane określa Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 8 do SIWZ, audyty energetyczne - załącznik nr 9 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
45200000-9,
45300000-0,
45310000-3,
45332400-7,
45453000-7,
45421000-4,
45350000-5,
45330000-9,
45320000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1887127.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2177100,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.