Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-09
Brwinów: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r.
Numer ogłoszenia: 78693 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie w podziale na części: Cześć 1 - Dostawa artykułów spożywczych (puszki, tłuszcze roślinne i zwierzęce) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno- epidemiologicznymi. Część 2 - Dostawa artykułów spożywczych (sypkie, strączkowe, zbożowe) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, 03212200-2 warzywa strączkowe suszone, łuskane Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Cześć 3 - Dostawa drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15112000-6 drób Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane, czyste i nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 4 - Dostawa jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03142500-3 jaja Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Część 5 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeżę, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. Część 6 - Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15332100-5 przetworzone owoce; 15331170-9 warzywa mrożone Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 7 - Dostawa nabiału do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15511000-3 produkty mleczarskie; 15542100-0 ser twarogowy, 15512300-3 śmietana pełnotłusta; 15551320-4 jogurt z dodatkiem substancji smakowych Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Część 8 - Dostawa owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy Owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. Część 9- Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Część 10 - Dostawa artykułów spożywczych (przyprawy i słodycze) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15871270-7 mieszanki przypraw; 15872300-4 zioła; 15840000-8 kakao, czekolada i wyroby cukiernicze Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Część 11 - Dostawa ryby mrożonej do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15220000-6 ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso ryb Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 12 - Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym. CPV: 03221000-6 warzywa Warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach asortymentowo-cenowych do niniejszej specyfikacji: - dla Części 1 - załącznik nr 1/1 - dla Części 2 - załącznik nr 1/2 - dla Części 3 - załącznik nr 1/3 - dla Części 4 - załącznik nr 1/4 - dla Części 5 - załącznik nr 1/5 - dla Części 6 - załącznik nr 1/6 - dla Części 7 - załącznik nr 1/7 - dla Części 8 - załącznik nr 1/8 - dla Części 9 - załącznik nr 1/9 - dla Części 10 - załącznik nr 1/10 - dla Części 11 - załącznik nr 1/11 - dla Części 12 - załącznik nr 1/12 3. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 4. Ilość każdorazowo dostarczanych artykułów żywnościowych i częstotliwość dostaw będzie wskazywana przez Zamawiającego faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej z maksymalnym 3-dniowym wyprzedzeniem przed wymaganą dostawą. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo zamawianą faktyczną ilość artykułów w terminie wskazanym w zamówieniu. Dostarczone artykuły nie zamawiane (tj. opakowania zbiorcze czy hurtowe, niezgodne z przedmiotem zamówienia) nie będą przez Zamawiającego przyjmowane. W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie dysponował określonym towarem, zobowiązany jest do powiadomienia o tym Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed terminem dostawy i uzgodnić z Zamawiającym produkt zamienny, spośród produktów wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku z częstotliwością i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (~ 6.30-9.00). 6. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać zamówioną część przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, a przewóz artykułów będzie się odbywał zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że zamawiane ilości artykułów żywnościowych mogą ulec zmniejszeniu o 20% w stosunku do przewidzianych ilości w formularzach asortymentowo-cenowych. 8. Zamawiający przewiduje prawo opcji. W razie konieczności Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia na artykuły żywnościowe do 20% ilości podanych w formularzach asortymentowo-cenowych. 9. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 594), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 678). 10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru (dostarczone artykuły są niekompletne, niezgodne ze specyfikacją, posiadają wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w innych uzasadnionych przypadkach) reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i Zamawiający wskaże w protokole odbioru przyczyny odmowy odbioru oraz wyznaczy nowy termin dostarczenia artykułów..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 03.21.22.00-2, 15.11.20.00-6, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.33.21.00-5, 15.51.10.00-3, 15.54.21.00-0, 03.20.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.87.12.70-7, 15.87.23.00-4, 15.84.00.00-8, 15.22.00.00-6, 03.22.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, ul. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2016 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, ul. GRODZISKA 12, pokój nr 7 - Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych (puszki, tłuszcze roślinne i zwierzęce) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno- epidemiologicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych (sypkie, strączkowe, zbożowe) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 03.21.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane, czyste i nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeżę, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.21.00-5, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa nabiału do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.54.21.00-0, 15.51.23.00-3, 15.55.13.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych (przyprawy i słodycze) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.70-7, 15.87.23.00-4, 15.84.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa ryby mrożonej do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Zakup i dostawa oleju opałowego grzewczego lekkiego w ilości 35 000 litrów o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Budowa Parku Niepodległości w Brwinowie - etap II
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.