eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzWYNAJEM CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWO-SPADOCHRONOWEGO ( 43/ZP/15 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Zgierz: WYNAJEM CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWO-SPADOCHRONOWEGO ( 43/ZP/15 )
Numer ogłoszenia: 78694 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWO-SPADOCHRONOWEGO ( 43/ZP/15 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem cywilnego statku powietrznego do przeprowadzenia szkolenia spadochronowo - desantowego (sygn. 43/ZP/15). Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub oba zadania, z tym, że na każde zadanie można złożyć tylko jedną ofertę. Zadanie 1 - do skoków spadochronowych na wolne otwarcie z wysokości 4000 m.; Zadanie 2 - do skoków spadochronowych z wysokości 1000 m, 1500 m oraz 2000m w dzień i w nocy w systemie na samoczynne, kombinowane i wolne otwarcie. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 30% maksymalnej wartości brutto umowy w danym zadaniu. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację umowy w zakresie wyższym. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie 1 Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykorzystaniu cywilnego statku powietrznego do szkolenia spadochronowego żołnierzy i instruktorów spadochronowych wykonujących skoki na wolne otwarcie z wysokości 4000 metrów. Szkolenie ma na celu nauczanie i doskonalenie techniki skoku żołnierzy objętych przedmiotowym szkoleniem. ilość - 250 wylotów (minimum 16 skoczków w jednym wylocie) skoki na wolne otwarcie z wysokości 4000 metrów OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie 2 Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykorzystaniu samolotu An-2 do szkolenia spadochronowego z wysokości 1000 metrów, 1500 metrów oraz 2000 metrów w dzień w systemie na samoczynne, kombinowane i wolne otwarcie. Szkolenie ma na celu nauczanie i doskonalenie techniki skoku żołnierzy objętych przedmiotowym szkoleniem. Ilość - 20 godz. skoki na samoczynne, kombinowane i wolne otwarcie z wysokości 1000 metrów, 1500 metrów oraz 2000 metrów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.41.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada (dołączy do oferty) ważny certyfikat usług lotniczych (Aerial Works Certificate - AWC) wydany lub uznany (w przypadku podmiotów zagranicznych) przez Urząd Lotnictwa Cywilnego uprawniający do wykonywania lotniczej działalności gospodarczej przy użyciu statków powietrznych, w zakresie usług lotniczych innych niż przewóz lotniczy (zgodnie z Ustawą z dnia 3 lipca 2002 Prawo Lotnicze (Dz. U. z 2012, poz. 933, z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie certyfikacji działalności w lotnictwie cywilnym (Dz.U. z 43 kwietnia, poz. 421)).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie / realizację w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykorzystania cywilnego statku powietrznego do skoków spadochronowych o wartości nie mniejszej niż: -dla zadania 1: 100 000,00 zł. brutto -dla zadania 2: 20 000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty na oba zadania, Wykonawca ma obowiązek przedstawić: -dwie usługi (minimum jedno zamówienie o wartości co najmniej 100 000,00 zł. brutto na zadanie 1 oraz jedno zamówienie o wartości co najmniej 20 000,00 zł. brutto na zadanie 2 w zakresie wykorzystania cywilnego statku powietrznego do skoków spadochronowych; lub -jedną usługę o wartości stanowiącej sumę w/w kwot odpowiadających zadaniom, tj. jeżeli Wykonawca zaoferuje realizacje zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie usługi o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł. brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Nalot oferowanego samolotu (godziny) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć zmiany oznaczenia samolotu (numer rejestracyjny i inne dane identyfikujące).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 102 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu/przesłaniu wniosku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. nr 2, Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem cywilnego statku powietrznego do skoków spadochronowych na wolne otwarcie z wysokości 4000 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykorzystaniu cywilnego statku powietrznego do szkolenia spadochronowego żołnierzy i instruktorów spadochronowych wykonujących skoki na wolne otwarcie z wysokości 4000 metrów. Szkolenie ma na celu nauczanie i doskonalenie techniki skoku żołnierzy objętych przedmiotowym szkoleniem. Ilość - 250 wylotów (minimum 16 skoczków w jednym wylocie) skoki na wolne otwarcie z wysokości 4000 metrów. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 30% maksymalnej wartości brutto umowy w danym zadaniu. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację umowy w zakresie wyższym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Nalot oferowanego samolotu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem cywilnego statku powietrznego do skoków spadochronowych z wysokości 1000 m, 1500 m oraz 2000m w dzień i w nocy w systemie na samoczynne, kombinowane i wolne otwarcie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykorzystaniu samolotu An-2 do szkolenia spadochronowego z wysokości 1000 metrów, 1500 metrów oraz 2000 metrów w dzień w systemie na samoczynne, kombinowane i wolne otwarcie. Szkolenie ma na celu nauczanie i doskonalenie techniki skoku żołnierzy objętych przedmiotowym szkoleniem. Ilość - 20 godz. skoki na samoczynne, kombinowane i wolne otwarcie z wysokości 1000 metrów, 1500 metrów oraz 2000 metrów Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 30% maksymalnej wartości brutto umowy w danym zadaniu. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację umowy w zakresie wyższym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Nalot oferowanego samolotu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.