To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Poznań: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu oraz podległych jej Sekcji.
Numer ogłoszenia: 78728 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37756 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu oraz podległych jej Sekcji..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu oraz podległych jej Sekcji. 1.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu oraz podległych jej Sekcji, zlokalizowanych w: a) Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań, b) Sekcja Gospodarowania Zasobem Mieszkaniowym Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych ul. Karpia 9, 61 - 619 Poznań, c) Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem w Malińcu, Konin ul. Gospodarcza 7, 62 - 510 Konin, d) Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem w Starym Bojanowie ul. Główna 21, 64 - 030 Śmigiel, e) Zamiejscowa Sekcja Gospodarowania Zasobem w Przygodzicach, Przygodzice - Pardalin 1a, 63 - 421 Przygodzice. 1.2.Szczegółowy asortyment zamawianych artykułów biurowych będących przedmiotem zamówienia jest zawarty w formularzu cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do jego wypełnienia i podpisania. 1.3.Ilości artykułów biurowych podane przez Zamawiającego w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kupowanych artykułów biurowych. Wykonawca nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zakupu mniejszej ilości artykułów biurowych niż określona w formularzu cenowym. 1.4.Artykuły biurowe muszą być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach bez śladu ingerencji lub przepakowywania. Na opakowaniach musi być nazwa producenta, znak firmowy oraz data ważności nie krótsza niż 3 miesiące licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Artykuły te muszą posiadać atesty lub inne wymagania dopuszczające do obrotu, wymagane prawem polskim lub UE, które mają do danego wyrobu zastosowanie. 1.5.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i staraniem własnym do sukcesywnego, w miarę zgłaszanych potrzeb Zamawiającego, dostarczenia oraz wniesienia, we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce, tzn. do: a) Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań lub podległych jej sekcji: b) Sekcji Gospodarowania Zasobem Mieszkaniowym Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych ul. Karpia 9, 61 - 619 Poznań, c) Zamiejscowej Sekcji Gospodarowania Zasobem w Malińcu, Konin ul. Gospodarcza 7, 62 - 510 Konin, d) Zamiejscowej Sekcji Gospodarowania Zasobem w Starym Bojanowie ul. Główna 21, 64 - 030 Śmigiel, e) Zamiejscowej Sekcji Gospodarowania Zasobem w Przygodzicach, Przygodzice - Pardalin 1a, 63 - 421 Przygodzice. 1.6.Ilość dostaw częściowych, terminy ich realizacji i miejsce będą każdorazowo uzgadniane między Zamawiającym a Wykonawcą faxem lub drogą e - mailową. 1.7.Koszty załadunku, transportu do siedziby Zamawiającego oraz koszty rozładunku obciążają Wykonawcę. 1.8. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera projekt umowy. 1.9. Wykonawca wskaże w ofercie czy zamówienie wykona sam w 100%, czy też za pomocą podwykonawców. Jeżeli w realizacji dostawy będzie polegał na podwykonawcach, to powinien wskazać w formularzu oferty, jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102000,00
Oferta z najniższą ceną: 102000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135234,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Przegląd (kontrola), konserwacja urządzeń/instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wg części
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do podstawowej opieki medycznej pacjentów na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.