Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Pszczyna: Remont Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 78770 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax 032 4492345.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pszczynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pszczynie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem ścian i podłóg oraz wymianą stolarki drzwiowej w pomieszczeniach zajmowanych przez Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego. Wartość szacunkowa zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE Zakres robót obejmuje m.in.: a.remont posadzek b.wzmocnienie i wymianę tynków ścian oraz malowanie c.wymianę drzwi drewnianych dwuskrzydłowych na przeszklone drzwi z profili aluminiowych d.demontaż drzwi stalowych i montaż drzwi płytowych pełnych e.wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym (zabudowa otworów i wnęk) f.zabudowę drzwi płytowych pełnych w ściankach j.w. CZĘŚĆ II. ROBOTY ELEKTOINSTALACYJNE Zakres robót obejmuje m.in.: a.wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, montaż opraw świetlówkowych, rastrowych b.wykonanie instalacji gniazd wtykowych c.montaż rozdzielnicy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1 i 4 UPZP. 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 UPZP 3.Wykonają zamówienie w terminie; 15 tygodni od dnia podpisania umowy. 4.Udzielą: 3-letniej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularza ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.Wykaz osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek minimalny: w przypadku ubiegania się o realizację a.CZĘŚCI I zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE I: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b.CZĘŚCI II zamówienia: ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE: 1 osoba legitymująca się posiadaniem świadectwa kwalifikacyjnego E uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i siec, Dz.U. Nr 89, poz. 828) . 4..Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 3 robót budowlanych obejmujących: a.dla CZĘŚCI I zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE: wykonanie prac budowlanych w budynkach użyteczności publicznej - o wartości robót min. 40 000 złotych brutto każda b.dla CZĘŚCI II zamówienia: ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE: wykonanie robót elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej - o wartości robót min. 10 000 złotych brutto każda. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. kosztorys ofertowy sporządzony w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1a lub 1b do SIWZ w zależności od wybranej do realizacji części zamówienia), który nie powinien zawierać żadnych braków pozycji, upustów ani wartości zerowych pozycji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji, parter pok. nr 5 ul. 3 Maja 10 , 43-200 Pszczyna.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pszczynie. CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE Zakres robót obejmuje m.in.: a.remont posadzek b.wzmocnienie i wymianę tynków ścian oraz malowanie c.wymianę drzwi drewnianych dwuskrzydłowych na przeszklone drzwi z profili aluminiowych d.demontaż drzwi stalowych i montaż drzwi płytowych pełnych e.wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym (zabudowa otworów i wnęk) f.zabudowę drzwi płytowych pełnych w ściankach j.w..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pszczynie. Część II ROBOTY ELEKTOINSTALACYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II. ROBOTY ELEKTOINSTALACYJNE Zakres robót obejmuje m.in.: a.wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, montaż opraw świetlówkowych, rastrowych b.wykonanie instalacji gniazd wtykowych c.montaż rozdzielnicy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Remont placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pszczynie - etap II
- "Przebudowa ul. Lotników w Pszczynie - etap I"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem". Etap VI.
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Pszczynie Łące w 2025 r."
- Budowa boiska do koszykówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ćwiklicach
- Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie.
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż elementów ochrony ścian wewnętrznych budynków we wszystkich obiektach CSK UM w Łodzi
- Budowa świetlicy w m. Miłostajki
- Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów.
- "Stworzenie nowego miejsca spotkań przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach - Centrum Zmiany"
- "Remont ratusza w Pucku - adaptacja pomieszczeń na salę ślubów"
- Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz ciepła technologicznego dla potrzeb budynku Hali sportowej PL przy ul. Nadbystrzyckiej 36B w Lublinie w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.