eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczUJĘCIA I STACJA UZDATNIANIA WODY W ŁOWICZU



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Łowicz: UJĘCIA I STACJA UZDATNIANIA WODY W ŁOWICZU
Numer ogłoszenia: 78778 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, faks 046 8309160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lowicz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UJĘCIA I STACJA UZDATNIANIA WODY W ŁOWICZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy istniejących komunalnych ujęć wody oraz rozbudowy i przebudowy stacji uzdatniania wody w Łowiczu, przy ul. Blich 3 wg posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej i pozwoleń na budowę wyszczególnionych w Części IV SIWZ - Dokumentacja w plikach PDF, zawierającej :
1. Projekt zagospodarowania działek nr 1393 i 14391/7 dla budynku S.U.W.
2. Projekt budowlano wykonawczy przebudowy budynku S.U.W. Docieplenie budynku S.U.W.
3. Projekt budowlano- wykonawczy przebudowy budynku S.U.W. Część konstrukcyjna
4. Projekt budowlano- wykonawczy zbiornika kontaktowego . Część konstrukcyjna
5. Projekt budowlano- wykonawczy odstojnika wód popłucznych. Część konstrukcyjna
6. Projekt budowlano- wykonawczy ujęcia i stacji uzdatniania wody. Część technologiczna
7. Projekt budowlano- wykonawczy kotłowni węglowej i instalacji c.o.
8. Projekt budowlano- wykonawczy instalacji wod-kan i wentylacji,
9. Projekt budowlano- wykonawczy instalacji osuszania powietrza w hali filtrów, pompowni, galerii rurociągów
10. Projekt budowlano - wykonawczy stacji trafo 15/0,4 kV 2 x 630 kVA - remont urządzeń n.n.
11. Projekt budowlano - wykonawczy linii kablowych nn zasilających budynek SUW oraz linii kablowych do odbiorników technologicznych
12. Projekt budowlano - wykonawczy instalacji elektrycznych wewnętrznych.
13. Projekt budowlano - wykonawczy komputerowego systemu sterowania i monitoringu
14. Przedmiar robót. Branża budowlano - konstrukcyjna dla I etapu realizacji inwestycji.
15. Przedmiar robót. Branża budowlano - konstrukcyjna dla II etapu realizacji inwestycji.
16. Przedmiar robót. Branża budowlano - konstrukcyjna dla III etapu realizacji inwestycji.
17. Przedmiar robót. Branża technologiczno - sanitarna dla I etapu realizacji inwestycji.
18. Przedmiar robót. Branża technologiczno - sanitarna dla II etapu realizacji inwestycji.
19. Przedmiar robót. Branża technologiczno - sanitarna dla III etapu realizacji inwestycji.
20. Przedmiar robót dla robót elektrycznych ( poz. 9)
21. Przedmiar robót dla robót elektrycznych ( poz. 10)
22. Przedmiar robót dla instalacji elektrycznych wewnętrznych (poz.11)
23. Przedmiar robót dla komputerowego systemu sterowania i monitoringu ( poz. 12)
24. Przedmiar robót, łączność radiowa- automatyka i A.K.P. Alternatywa do transmisji kablowej od studni
25. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowa.
26. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Część budowlano - konstrukcyjna
27. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Część technologiczno - sanitarna.
28. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Linie kablowe zewnętrzne.
29. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Instalacje elektryczne wewnętrzne
30. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stacja trafo 15/0,4 kV 2 x 630 kVA - remont urządzeń n.n.
31. Harmonogram robót i czynności organizacyjnych związanych z przebudową ujęcia oraz rozbudową i przebudową obiektów stacji uzdatniania wody.
32. Projekt zamienny w części dotyczącej projektu zagospodarowania działek: Nr 1391/7, 1391/36,1393,1391/5, 1381/2, 1381/5, 1381/6, 1381/3, 1391/4, 1391/3, 1391/2, 1391/37.
33. Decyzja Starosty Łowickiego Nr AB.7351-533/2007 z dnia 18 października 2007 roku zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenie na budowę polegajacą na przebudowie istniejących komunalnych ujęc wody z uworów czwartorzędowych, trzeciorzędowych i dolnokredowych oraz rozbudowę i przebudowę obiektów stacji uzdatniania wody.
34. Decyzja Starosty Łowickiego Nr AB.7351-399/2008 z dnia 21 sierpnia 2008 roku zatwierdzająca zamienny projekt budowlany na przebudowę istniejących komunalnych ujęć wody z uworów czwartorzędowych,trzeciorzędowych i dolnokredowych oraz rozbudowę i przebudowę obiektów stacji uzdatniania wody.
Stacja uzdatniania zasila w wodę zabudowę miasta oraz zakłady przemysłowe. Jakość wody uzdatnionej po wykonaniu zamówienia musi spełniać stale wymagania podane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417).
2. Zamówienie realizowane będzie w trzech etapach, zgodnie z harmonogramem robót ( rozdział IV pkt. 20 SIWZ), a zakres robót przedstawiony jest w Ogólnym zakresie robót ( część II niniejszej specyfikacji ) oraz w dokumentacji technicznej (część IV niniejszej specyfikacji).
3.Przebudowa stacji przewidywana jest przy zachowaniu ciągłości w dostawie wody uzdatnionej do miasta, (z uwzględnieniem uwag zawartych w harmonogramie robót i czynności organizacyjnych).
Podstawowym celem inwestycji jest uzyskanie jakości wody uzdatnionej zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417).
4.Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
5.Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami budowlanymi w ramach obowiązujących przepisów prawa polskiego, w tym UDT.
b) obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
c) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach,
d) przeprowadzenie ewentualnych badań i prób,
e) zagospodarowanie terenu,
f) opracowanie operatu powykonawczego,
g) komisyjny rozruch technologiczny końcowy z instrukcją eksploatacji.
Ogólny zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podziałem na etapy i branże, określony został w Części II SIWZ, natomiast szczegółowy zakres robót , określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Część IV SIWZ.
Dokumentacja projektowa dotycząca przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.lowicz .eu oraz Pełnomocnika Zamawiającego http:// www.zuk.bip.lowicz.eu , jest także do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach 8.00 - 15.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.25.51.00 - Roboty budowlane w zakresie platform produkcyjnych 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.24.72.70 - Budowa zbiorników 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
1.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150 000 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ).
2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu w Kredyt Bank S.A. , Oddział Skierniewice, Filia Nr 5 w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 . ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ).
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę zamówienia publicznego,
b) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d) kwotę gwarancji,
e) termin ważności gwarancji (do terminu związania ofertą),
f) zobowiązanie Gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w ppkt 2 lit. b i e.
5.Gwarancja (poręczenie) musi zostać podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska).
6.Oryginał poręczeń lub gwarancji należy złożyć w kasie Zamawiającego przed terminem składania ofert.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu z potwierdzeniem dokonanej przez bank operacji finansowej, gdy wadium było wniesione w pieniądzu.
Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pozostałych formach (np. gwarancja, poręczenie) należy dołączyć do oferty.
7.Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w Art. 46 Ustawy Pzp.
8.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w przypadku wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W takim przypadku Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie oraz w pozostałych przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp.
11.Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą - zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1.Warunki formalne:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu Wykonawcy winni potwierdzić i udokumentować, że:
    a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
    c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Warunki ekonomiczne i techniczne:
    2.1.Potencjał ekonomiczny i finansowy.
    Aby udokumentować, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy wykazać, że:
    a)Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 PLN.
    b)Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 15.000.000 PLN.
    c)Wykonawca posiada roczny przerób w zakresie robót budowlano - montażowych nie mniejszy niż 10.000.000 PLN.
    2.2.Potencjał kadrowy.
    2.2.1 Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie następujących specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, tj. wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    Wymagane osoby to:
    a)Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Kierownika Budowy z zakresu robót sanitarnych, w tym kierowanie budową (modernizacją-rozbudową-przebudową minimum dwóch stacji uzdatniania wody, w tym jednej o przepustowości co najmniej 150m3 na godzinę
    - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
    -aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.
    b) Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający następujące kwalifikacje:
    - co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych, liczone od dnia uzyskania uprawnień,
    -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
    -aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.
    c) Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający następujące kwalifikacje:
    -co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych, liczone od dnia uzyskania uprawnień,
    -uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
    -aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,
    d)Kierownik Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - posiadający następujące kwalifikacje:
    -co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Konstrukcyjno-Budowlanych, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
    -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
    - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.
    2.2.2 Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie, co najmniej 40 osób.
    3. Doświadczenie Wykonawcy.
    Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenie zawodowe w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
    Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał budowę, przebudowę, rozbudowę lub modernizację minimum dwóch instalacji uzdatniania wody o wydajności dwustopniowego ciśnieniowego układu filtracji nie mniejszej niż 300 m3 na godzinę. Przynajmniej jedno ze zrealizowanych zadań powinno być o wartości nie mniejszej niż 6,0 mln PLN netto, a w zakresie odpowiadać swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i zawierać : budowę żelbetowego zbiornika wody surowej z zewnętrznym otwartym układem napowietrzania, dostawę i montaż generatora podchlorynu sodu oraz agregatu prądotwórczego, montaż układu pompowego i systemu sterowania oraz budowę i przebudowę budynku technologicznego .
    4.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonej oferty, przy zastosowaniu kryterium -spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia postawione warunki udziału w postępowaniu. Oferta spełniająca wymagania otrzyma ocenę -spełnia, natomiast oferta niespełniająca postawionych wymagań otrzyma ocenę -nie spełnia i zostanie odrzucona, a Wykonawca, który ją złożył zostanie wykluczony z postępowania.
    5.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych szczegółowo w niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający o wykluczeniu z postępowania powiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
    6.Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający powiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert z podaniem podstaw faktycznych i prawnych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Oferta przedłożona przez Wykonawcę musi zawierać następujące dokumenty, m. in.:
    1.1. Formularz oferty z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 1.
    1.2. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
    1.3. Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 2.
    1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określające osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    1.5. Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
    1.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    1.8. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    1.9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności wg Załącznika nr 3 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania.
    1.10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego.
    1.11 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat lub z okresu prowadzenia działalności, jeśli jest ona krótsza niż 3 lata - wg Załącznika nr 4.
    1.12. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj. przed dniem opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Załącznikiem nr 5.
    1.13. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.
    1.14. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    1.15.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres .
    1.16. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 15 000 000 PLN .
    1.17. Oświadczenie Wykonawcy o zakresie prac, jakie zamierza zlecić podwykonawcom zgodnie z Załącznikiem nr 6.
    1.18. Wykaz urządzeń równoważnych wg Załącznika nr 7.
    1.19. Kosztorysy ofertowe uproszczone z podziałem na branże i etapy.
    1.20. Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej wg Załącznika nr 8 .
    1.21. Zaakceptowany wzór umowy wg załącznika nr 9 wraz z załącznikiem nr 9a do SIWZ
    Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych na każdej stronie przez osobę -osoby uprawnione do podpisania oferty z adnotacją - za zgodność z oryginałem.
    2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.4, 1.7 i 1.8 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
    - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
    - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy.
    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
    Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zobowiązani są:
    1.Wykazać i udokumentować, że łącznie spełniają warunki określające ich potencjał techniczny, ekonomiczno - finansowy oraz kadrowy.
    2.Każdy z Wykonawców musi odrębnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie prac powierzonych mu do wykonania.
    3.Wykonawcy zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    4.Dokument ustanawiający Pełnomocnika, w postaci stosownego upoważnienia, winien zostać załączony do oferty. Wymaga się złożenia dokumentu w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa.
    5.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
    6.Wykonawcy składający wspólną ofertę są solidarnie odpowiedzialni za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
    7.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem reprezentującym Wykonawców.
    8.Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani będą przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
    9.Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w powyższych pkt 1 - 8..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.lowicz.eu oraz http://www.zuk.bip.lowicz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zakład Usług Komunalnych , 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Pełnomocnika Zamawiajacego - Zakładu Usług Komunalnych, 99-400 Łowicz, przy ul. Armii Krajowej 2b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH KOMUNALNYCH UJĘĆ WODY, ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA OBIEKTÓW STACJI UZDATNIANIA WODY I BUDOWA AKREDYTOWANEGO LABORATORIUM W ŁOWICZU, PRZY UL. BLICH współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa II: Ochrona Środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka - działanie II.1 Gospodarka wodno-ściekowa)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.