To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 78798 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Gdańsk: "Modernizacja bloku żywienia w Przedszkolu Nr 7 w Gdańsku ul. Zator Przytockiego 7"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48763 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny
16837200000, ul.
ul. Żaglowa
11,
80560
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 205 100, faks
583 205 105, e-mail
sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja bloku żywienia w Przedszkolu Nr 7 w Gdańsku ul. Zator Przytockiego 7"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):M/PN/035/2017/TK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja bloku żywienia w przedszkolu nr 7 w Gdańsku ul. Zator Przytockiego 7. 2. Dane liczbowe: - powierzchnia użytkowa budynku: 901,65 m2; - kubatura budynku: 4 020,00 m3. 3. Zakres rzeczowy zamówienia. Zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane, sanitarne i elektryczne związane z: 1) wykonaniem przebudowy pomieszczeń węzła żywienia zlokalizowanych na trzech kondygnacjach budynku przedszkolnego (piwnica, parter, I piętro); 2) wykonaniem fundamentu i ścian szybu windowego z piwnicy na parter - wydłużenie o jeden przystanek - oraz dostawa, montaż i uruchomienie małego dźwigu towarowego (udźwig do 50 kg) wraz z dokumentacją warsztatową i odbiorową Urzędu Dozoru Technicznego; 3) dostawą i montażem wyposażenia pomieszczeń bloku żywienia wg projektu technologii następująco (w tym): a) urządzenia i meble gastronomiczne winny być fabrycznie nowe, wykonane ze stali nierdzewnej 18/10, spełniające wymagania i parametry techniczne określone w projekcie technologii; b) wykonawca winien dostarczyć i ustawić meble i urządzenia gastronomiczne (zgodnie z rozwiązaniami przedstawionym na rys. nr T1,T2 i T3 projektu technologii) a urządzenia podłączyć do instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznej; c) po podłączeniu urządzeń gastronomicznych wykonawca przekaże użytkownikowi karty gwarancyjne i DTR-ki tych urządzeń oraz przeszkoli personel kuchni (w uzgodnionym z użytkownikiem terminie) w zakresie ich obsługi. 4) rozbudową klatki schodowej obudowanej ewakuacyjnej na I piętrze; 5) wykonaniem instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z systemem oddymiania, instalacji domofonowej, instalacji gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń technologicznych, modernizację istniejącej instalacji rozdziału energii elektrycznej; 6) przebudową wewnętrznej instalacji wod-kan. gazowej oraz instalacji technologicznej z zewnętrznym przykanalikiem D160 PVC do projektowanego separatora tłuszczu na zewnątrz budynku; 7) wymianą instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku przedszkola; 8) modernizacją sal dla dzieci na parterze (sale gr. III i IV) i I piętrze (sale gr. I i II) oraz korytarzy i wewnętrznej klatki schodowej; 9) wykonaniem remontu pomieszczenia istniejącego węzła cieplnego oraz pomieszczeń przyległych w poziomie piwnic; 10) wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych zewnętrznych ścian piwnic i ścian fundamentowych wokół całego budynku przedszkola z odtworzeniem tarasu, opaski i chodnika
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45214100-1,
45210000-2,
45232000-2,
45300000-0,
45310000-3,
45232460-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1350579.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1661212.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.