eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup subskrypcji/wsparcia/gwarancji producentów urządzeń i oprogramowania - Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-21

Rzeszów: Zakup subskrypcji/wsparcia/gwarancji producentów urządzeń i oprogramowania - Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 7879 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie , ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup subskrypcji/wsparcia/gwarancji producentów urządzeń i oprogramowania - Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I: Przedłużenie subskrypcji: ESET Secure Enterprise - AV level. Aktualizacja oprogramowania antywirusowego wraz z aktualizacją bazy wirusów zapewniającą ochronę przed wirusami i oprogramowaniem szpiegującym. W ramach części nr 1 zamówienia należy przedłużyć subskrypcje dla 50 użytkowników od dnia 6 grudnia 2019r. do dnia 29 maja 2020r. Część II: Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego producenta: sprzęt Barracuda Networks. W ramach części nr 2 należy przedłużyć gwarancje producenta wraz z wsparciem technicznym dla posiadanych urządzeń: Barracuda Web Application Firewall 660 i Barracuda NG Firewall 600 F10 do brakującego okresu tj. 29 maja 2020 r. Część III: Przedłużenie gwarancji producenta dla urządzenia: ENVIROMUX - monitoring środowiskowy serwerowni. Przedmiotem zamówienia części nr 3 jest rozszerzenie gwarancji producenta urządzenia ENVIROMUX-16DFDP-PL o numerze seryjnym 100 od dnia 7 lipca 2016 r. do dnia 29 maja 2020 r. Część IV: Przedłużenie gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych firmy Hewlett-Packard. Przedmiotem zamówienia części nr 4 jest przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego producenta urządzeń serwerowych i sieciowych firmy Hewlett-Packard, znajdujących się w serwerowni ZTM. Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia: - dotyczy wszystkich części - Załącznik nr 1 dotyczący poszczególnych części zamówienia. - Projekty umowy dotyczący poszczególnych części zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 48.00.00.00-8, 72.59.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą dla wszystkich części zamówienia w wysokości: 1. Część nr I- 100,00 zł, 2. Część nr II- 2 300,00 zł, 3. Część nr III- 250,00 zł, 4. Część nr IV- 6 500,00 zł. Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku składania oferty na kilka części, wysokość wadium należy odpowiednio zsumować, z wyraźnym zaznaczeniem jakich części zadania wadium dotyczy. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804, późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A., rachunek nr 56 1020 4391 0000 6002 0145 0550, z adnotacją Wadium w postępowaniu nr ZTM.231.2.2016 pn.: Zakup subskrypcji/wsparcia/ gwarancji producentów urządzeń i oprogramowania- Gmina Miasto Rzeszów- Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, Część ..., a dowód wpłaty wadium zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się, gdy w oznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy ul. Trembeckiego 3, pok. 32 w formie oryginału. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium w terminie i w określonej formie zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwróci wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. - dot. I-IV cz. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. - dot. I-IV cz. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. - dot. I-IV cz. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. - dot. I-IV cz. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. - dot. I-IV cz. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dot. I- IV cz. Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty oraz niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami punktu 6 SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. dot. I-IV cz. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Wzór zobowiązania zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.1. SIWZ, 6.1.3 SIWZ oraz dokument wymieniony w punkcie 2. SIWZ albo odpowiadające im określone w punkcie 6.4. SIWZ, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, 2. oświadczenie wymienione w punkcie 6.2.1. SIWZ powinno być złożone jedno w imieniu wszystkich Wykonawców,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Szybkość realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na niżej określonych zasadach: 1.1. Termin realizacji Umowy może być zmieniony w przypadku, gdy niemożność dotrzymania terminu realizacji Umowy spowodowana będzie okolicznością, która wystąpiła po zawarciu Umowy, z następujących przyczyn niezależnych od Wykonawcy: a) konieczność spełnienia innych nieprzewidzianych pierwotnie wymogów dla pozyskania i wydatkowania środków zewnętrznych, b) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub na świadczenia Stron. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki VAT obowiązującej na dzień zawarcia Umowy - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto. 3. Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 4. W rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowi zmiany Umowy: 4.1. zmiana danych adresowych i kontaktowych lub danych osób wskazanych w Umowie, 4.2. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy np. zmiana rachunku bankowego, zmiana nr telefonu, adresu poczty elektronicznej itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, III piętro, pokój nr 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2016 godzina 09:45, miejsce: Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, III piętro, pokój nr 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Dopuszcza się możliwość składania ofert na jedną lub więcej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, nie przewiduje także zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Niniejsze zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, nr Umowy o dofinansowanie: POPW.03.01.00-18-002/11-00, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 (Oś priorytetowa III: Wojewódzkie ośrodki wzrostu; Działanie III.1: Systemy miejskiego transportu zbiorowego)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedłużenie subskrypcji: ESET Secure Enterprise - AV level.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja oprogramowania antywirusowego wraz z aktualizacją bazy wirusów zapewniającą ochronę przed wirusami i oprogramowaniem szpiegującym. W ramach części nr 1 zamówienia należy przedłużyć subskrypcje dla 50 użytkowników od dnia 6 grudnia 2019r. do dnia 29 maja 2020r. Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Szybkość realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego producenta: sprzęt Barracuda Networks.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części nr 2 należy przedłużyć gwarancje producenta wraz z wsparciem technicznym dla posiadanych urządzeń: Barracuda Web Application Firewall 660 i Barracuda NG Firewall 600 F10 do brakującego okresu tj. 29 maja 2020 r. Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.59.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Szybkość realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedłużenie gwarancji producenta dla urządzenia: ENVIROMUX - monitoring środowiskowy serwerowni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części nr 3 jest rozszerzenie gwarancji producenta urządzenia ENVIROMUX-16DFDP-PL o numerze seryjnym 100 od dnia 7 lipca 2016 r. do dnia 29 maja 2020 r. Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.59.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Szybkość realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedłużenie gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych firmy Hewlett-Packard..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części nr 4 jest przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego producenta urządzeń serwerowych i sieciowych firmy Hewlett-Packard, znajdujących się w serwerowni ZTM. Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.59.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Szybkość realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.