Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Sieradz: dostawa paliwa
Numer ogłoszenia: 787 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271942, fax 043 8275452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paliwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa paliwa pow. 14.000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.10.00 - Oleje napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.40.00 - Oleje napędowe Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona - za zgodność z oryginałem- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. rabat procentowy - 70
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zaklad Opiueki Zdrowotnej w Sieradzu 98-200 Armii Krajowej 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sieradz Armii Krajowej 7 II pietro sekretariat p. 222.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa produktów leczniczych refundowanych przez NFZ podczas realizacji programów lekowych
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zagospodarowania terenów na rzeką Wartą w Sieradzu
- "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025, 2025/2026".
- Zakup, dostawa, montaż i wdrożenie systemu antynapadowego w obiekcie Sądu Okręgowego w Sieradzu, Aleja Zwycięstwa 1
- Utworzenie ogrodu przy Gminnej Bibliotece Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, etyliny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp z.o.o.
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu." - III postepowanie
- Zakup paliwa do samochodów służbowych
- Dostawa paliwa na potrzeby Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP23/2024
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz produktów do eksploatacji pojazdów służbowych,pojazdów jednostek OSP, sprzętu ratowniczo-gaśniczego oraz kanistrów przeznaczonych do narzędzi spalinowych w latach 2024/25
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.