To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 78824 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Pruszcz Gdański: "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego, urządzeń wielofunkcyjnych i sieciowych, licencji oraz skanera dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 55765-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, krajowy numer identyfikacyjny
19168640800000, ul.
ul. Wojska Polskiego
16,
83000
Pruszcz Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 834 999, faks
586 834 899, e-mail
zamowienia@powiat-gdanski
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego, urządzeń wielofunkcyjnych i sieciowych, licencji oraz skanera dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.09.2017.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego, urządzeń wielofunkcyjnych i sieciowych, licencji oraz skanera dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, wg. asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F do niniejszej specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań tj. Zadanie 1: zakup i dostawa zestawu komputerowego zintegrowanego z obudową monitora z oprogramowaniem, zestawu przenośnego typu laptop z oprogramowaniem, jednej licencji na oprogramowanie biurowe, dwóch licencji systemu operacyjnego oraz 4-ch urządzeń sieciowych typu switch na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, Zadanie 2: zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, zadanie 3: zakup i dostawa niszczarki A-3 dla Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz jednej niszczarki biurowej wysokiego bezpieczeństwa klasy P-4 DIN. zadanie 4: zakup i dostawa serwera wraz z urządzeniami do backupu danych RDX i nośnikami dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, zadanie 5: zakup i dostawa skanera wielkoformatowego wraz z kontrolerem dla Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, zadanie 6: zakup i dostawa dwóch urządzeń KVM dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Dla zadania nr 1 - zestaw komputerowy, zestaw przenośny, urządzenia sieciowe - ISO 9001:2000 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (zestaw komputerowy), - ISO 14 001 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (zestaw komputerowy), -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, oświadczenia bądź świadectwa dostawcy, (zestaw komputerowy, zestaw przenośny, monitor, urządzenia sieciowe), -Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (zestaw komputerowy, monitor, zestaw przenośny, urządzenia sieciowe), Dla zadania nr 2 - urządzenia wielofunkcyjne, - Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (urządzenia wielofunkcyjne), - Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (urządzenia wielofunkcyjne), Dla zadania nr 3 - niszczarka A3, niszczarka biurowa -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (niszczarka A3, niszczarka biurowa), -Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (niszczarka A3, niszczarka biurowa) Dla zadania nr 4 - serwer, RDX - ISO 9001:2000 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (serwer), - ISO 14 001 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (serwer ), -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, oświadczenia bądź świadectwa dostawcy, (serwer, RDX), -Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (serwer), Dla zadania nr 5 - skaner, -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (skaner), -Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (skaner). Dla zadania nr 6 - KVM -Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (KVM ), -Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (KVM). UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim. Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30100000-0,
30191400-8,
30213300-8,
30216110-0,
48820000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2: zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie nr 1-- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 1 - "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 21300.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: zadanie 3: zakup i dostawa niszczarki A-3 dla Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz jednej niszczarki biurowej wysokiego bezpieczeństwa klasy P-4 DIN. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4674.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2730.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: zadanie 4: zakup i dostawa serwera wraz z urządzeniami do backupu danych RDX i nośnikami dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16260.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: zadanie 5: zakup i dostawa skanera wielkoformatowego wraz z kontrolerem dla Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28455.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21476.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: zadanie 6: zakup i dostawa dwóch urządzeń KVM dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7317.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5840.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i jednostek podległych
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.