eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków 50Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz sprzętu biurowego na potrzeby Inspektoratu SKW w Krakowie, oznaczenie sprawy:ZP-1-IK-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Kraków 50: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz sprzętu biurowego na potrzeby Inspektoratu SKW w Krakowie, oznaczenie sprawy:ZP-1-IK-2011
Numer ogłoszenia: 78828 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Krakowie , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków 50, woj. małopolskie, tel. 12 455 74 34, faks 12 455 40 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz sprzętu biurowego na potrzeby Inspektoratu SKW w Krakowie, oznaczenie sprawy:ZP-1-IK-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz sprzętu biurowego na potrzeby Inspektoratu SKW w Krakowie zgodnie ze wszystkimi warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod CPV - 30190000-7, 30197644-2, 30121000-3, 30140000-2 Przedmiot zamówienia obejmuje 145 pozycji różnego rodzaju asortymentu, w tym m.in.: Aktówka-teczka - szt. 17; Atrament czarny - szt. 2; Atrament niebieski - szt.3; Blok notatnikowy - szt. 58; Brulion A4 - szt. 49; Cienkopis - szt. 35; Foliopis - szt. 53; Cienkopis niebieski - szt. 24; Cienkopisy czarne - szt. 14; Cienkopisy zielone - szt. 22; Datownik, samotuszujący - szt. 14; Deska do notowań - szt. 33; Długopisy różne - szt. 451 Wkłady do długopisu różne - szt. 431 Długopis żelowy ze stali szlachetnej - szt. 31; Długopis żelowy - kpl. 20, Dziurkacze różne - 23 szt. Zakreślacz fluorescencyjny - kpl. 11; Folia do laminowania - opakowań - 5; Gąbka do białych tablic suchościeralnych - szt. 5; Wkłady do ołówków - opakowań 75; Grzbiety plastikowe do bindowania - szt. 300; Gumka do ścierania - szt. 46; Igła do szycia akt - szt. 22; Kalka kopiująca - opakowań 6; Karteczki różne - - bloczków 250 Wymienne etykiety - szt. 50; Wymienne etykiety - szt. 50; Klej w sztyfcie - szt. 137; Klips archiwizacyjny - szt. 200; Klipsy różne - opakowań 217 Koperty B-4 - szt. 1250; Koperty B-5 - szt. 3500; Koperty bąbelkowe - szt. 85; Koperty bąbelkowe B5 - szt. 90; Koperty C-4 - szt. 2500; Koperty C-5 - szt. 3500; Koperty C-6 - szt. 4000; Korektor w piórze - szt. 7; Korektor w taśmie - szt. 91; Szufladki na dokumenty - szt. 64; Kostka klejona, karteczki do pojemnika - szt. 24; Kostka karteczki samoprzylepne - szt. 12; Koszulki typu /U/ na dokumenty - szt. 2240; Koszulki typu /U/ na płyty CD - szt. 55; Linijki różne - szt.38 Marker permanentny - szt. 10; Marker do białych tablic-opakowań 7; Mata na biurko - szt. 7; Magnesy do tablic - opakowań 10; Naboje do piór Parker - szt. 200; Naboje do piór Waterman - szt. 100; Naboje do pióra Parker - szt. 100; Naboje do piór niebieskie krótkie - szt. 200; Naklejki okrągłe na płyty CD - opakowań 2; Naklejki samoprzylepne białe A4 - opakowań 6; Naklejki samoprzylepne białe - opakowań 2; Notes w twardej oprawie- szt. 15; Nożyczki różne - szt. 37 Nożyk - szt. 7; Nóż do kopert - szt. 5; Numerator - szt. 3; Obwoluta L na dokumenty - szt. 300; Okładki do bindowania - szt. 200; Okładki przezroczyste do bindowania - szt. 200; Olej przeznaczony do niszczarek - szt. 10; Ołówek automatyczny - szt. 45; Ołówek drewniany - szt. 49; Papier do wizytówek - szt.120; Papier fotograficzny - szt. 50; Papier kancelaryjny A3 kratka - ryz 10; Papier kolorowy - ryz 1; Pinezki do tablic korkowych - opakowań 17; Pinezki srebrne - opakowań 10; Pióro wieczne - szt. 20; Pisaki różne - szt. 50 Plastelina - opakowań 17; Pojemnik na czasopisma - szt. 20; Poduszka do pieczęci - szt. 3; Poduszka do pieczęci otwierana w plastikowej obudowie - szt. 5; Pojemnik na spinacze - szt. 2; Przekładki polipropylenowe do segregatorów - szt. 150; Przybornik walec na biurko, - szt. 1; Pudło kartonowe archiwizacyjne do transportu i przechowywania dokumentów - szt. 5; Rozszywacz- szt. 21; Zakładki indeksujące-samoprzylepne karteczki indeksujące- opakowań 20; Segregator A4 - szt. 369; Skoroszyt A4 - szt. 440; Skoroszyt - szt. 40; Spinacz trójkątny T25 - szt. 1000; Spinacz biurowy owalny - szt. 8400; Spinacze biurowe owalne duże - szt. 1000; Sznurek do akt - szpul 18; Obwoluta na dokumenty - szt. 600; Tablica korkowa - szt. 14; Taśma klejąca - szt. 384; Teczka do wpinania z przezroczystą stroną - szt. 12; Teczka A4 - szt. 56; Teczka preszpanowa A4 -szt. 50; Teczka z napisem ( Do podpisu)- szt. 12; Teczka PCV A4- szt. 510; Temperówki metalowa - szt. 22; Wąsy plastikowe do skoroszytów - szt. 100; Wkład do długopisu BKS7H - szt. 60; Wkład do długopisu BKS7H - szt. 60; Wkład do długopisu Pentel 07LR7 - szt. 20; Wkład do długopisu Pentel 07LR7 - szt. 20; Wkłady Toller Ball medium do pióra kulkowego Parker - szt. 11; Wkład do długopisu Uni UMN207-0.7 - szt. 6; Zakreślacz fluorescencyjny - szt. 52; Zeszyty różne - szt. 57; Płyn do czyszczenia białych tablic - szt. 5; Zszywacz metalowy - szt. 4; Zszywacz plastikowy - szt. 36; Zszywki stalowe, - opakowań 162; Kalkulator biurowy - szt. 13; Bindownica A4 - szt. 1; Gilotyna A4/A3 - szt. 4; Niszczarka III klasy - szt. 1; Laminator A3 - szt. 1; Telefax laserowy - szt. 1; Kserokopiarka format A4 - szt. 4; Ręczna wytłaczarka etykiet - szt. 1; Taśma do wytłaczarki - szt. 10; Papier kserograficzny biały A-4 - ryz 500; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie co produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 30.14.00.00 - Maszyny liczące i rachunkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków 50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków 50.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.