To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-29
Łódź: Zakup krzeseł i mebli sądowych na potrzeby
Sądu Rejonowego dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi
Numer ogłoszenia: 78889 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65229 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, Aleja Kościuszki 107/109, 90-928 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6640747, faks 042 6640749.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup krzeseł i mebli sądowych na potrzeby Sądu Rejonowego dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109 w Łodzi oraz ul. Kopcińskiego 56 w Łodzi. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie jednorazowo 3.1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4. Części zamówienia. 4.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części tj.: 4.1.1. Część nr I obejmuje dostawę krzeseł oraz foteli biurowych do obiektu Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi położonego w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109. 4.1.2. Część nr II obejmuje dostawę mebli sądowych na sale rozpraw do obiektu Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi położonego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 56. 5. Opis przedmiotu: Został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5.1. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: Część I - 101 848,42 PLN netto Część II - 12 911,67 PLN netto 5.2. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień - kod 39111100-4 siedziska obrotowe, 39112000-0- krzesła, 39151000-5 - różne meble. 5. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 5.1 Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, jednak nie może być dłuższy niż 30 dni...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.15.10.00 - Meble różne 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa krzeseł oraz foteli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Furineo Sp zo.o., Romanówka 15/1, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101848,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124045,50
Oferta z najniższą ceną: 124045,50 / Oferta z najwyższą ceną: 154881,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli sądowych na sale rozpraw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsmetal Alians Sp zo.o., Jana kazimierza 60 lok. U/2, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12911,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13712,41
Oferta z najniższą ceną: 13712,41 / Oferta z najwyższą ceną: 36154,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.