Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Inowrocław: Dostawa sadzonek kwiatów na obsadę letnią Miasta Inowrocławia,
miejsc Pamięci Narodowej oraz Parku Solankowego.
Numer ogłoszenia: 78891 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, fax 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sadzonek kwiatów na obsadę letnią Miasta Inowrocławia, miejsc Pamięci Narodowej oraz Parku Solankowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje obsadę letnią- wymagane kwiaty to: a) szałwia - 12.000 szt. b) begonia wiecznie kwitnąca - 35.000 szt. c) starzec - 30.000 szt d) aksamitka niska - 30.000 szt. e) pelargonia bluszczolistna - 2.500 szt f) pelargonia rabatowa - 1.500 szt. g) canna - 2.000 szt. 2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w przewidywanym terminie od 15.05.2008 r., w uzgodnieniu telefonicznym z Zakładem Zieleni PGKiM Sp. z o.o. w Inowrocławiu. 3. Opis warunków wymaganych od dostawców: a) dostawca dostarczy kwiaty, własnym transportem, na własne ryzyko oraz na własny koszt, we wskazane miejsce miasta Inowrocławia, b) występuje na rynku handlu co najmniej 3 lata, c) dostarczy kwiaty zgodne z wymaganiami zamawiającego, d) terminy dostaw będą uzgadniane telefonicznie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.21.00 - 01.12.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia dostawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenia dostawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 2.W celu potwierdzenia posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu zrealizowanych w ostatnich 3 lat dostaw o podobnym zakresie i wartości. Należy podać ich wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - minimum 2 referencje. 3.Wypełnione następujące załączniki: a) formularz ofertowy dostawcy (zał. nr 1 do swiz). b) wykaz podobnych dostaw (zał. nr 2 do siwz), c) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, pok. nr 2 do kon. Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64 304..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną w zakresie prawa jazdy kat. C
- Zakup 1 sztuki pojazdu elektrycznego powyżej 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz PGKiM w Inowrocławiu Sp. z o.o.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz IGKiM Sp. z o.o. w Inowrocławiu.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Poznańskiej 365, 367, 367A w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.