eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszczPoprawa infrastruktury społecznej w gminie Pruszcz poprzez przebudowę świetlicy wiejskiej w Wałdowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Pruszcz: Poprawa infrastruktury społecznej w gminie Pruszcz poprzez przebudowę świetlicy wiejskiej w Wałdowie
Numer ogłoszenia: 78891 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz , ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5628655, faks 052 5628662.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury społecznej w gminie Pruszcz poprzez przebudowę świetlicy wiejskiej w Wałdowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zadaniu pn.: /Poprawa infrastruktury społecznej w gminie Pruszcz poprzez przebudowę świetlicy wiejskiej w Wałdowie/ rezultatem, której będzie przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej, zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w istniejącej części obiektu na cele związane z działalnością kulturalną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót, który stanowi element pomocniczy do opracowania kosztorysu. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodne z SIWZ 7.1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) wykonali min. 1 zadanie z zakresu porównywalnego rodzaju robót i wartości min. 300 tys. zł, 3) dysponują kierownikami robót branżowych/ ogólnobudowlanych, konstrukcyjno - budowlanych, sanitarnych i elektrycznych/ z wymaganymi uprawnieniami min. 5 lat i przynależnością do RIIB, 4) dysponują płynnością finansową na kwotę min. 400 tys. zł, 5) posiadają ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 0,5 mln zł. 7.2. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt.7.1 należy do oferty załączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1. 2) Wykaz podobnych robót wraz z dokumentami potwierdzenia. 3) Wykazu osób i oświadczenie o dyspozycji właściwymi kierownikami robót. 4) Informacje z banku lub kasy o posiadaniu środków lub zdolności kredytowej. 5) Opłaconej polisy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 7.3 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 1 ustawy. Na potwierdzenie należy załączyć: 1) Oświadczenie z art. 24 ust.1ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie o braku stanu upadłości, 3) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych podatków, 4) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych składek, 5) Informacje z KRK osobowe oraz na podmiot zbiorowy. 7.4 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 7.2 i 7.3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 3) w stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 4) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i osobowego podlegają sumowaniu. 5) W przypadku podmiotu zbiorowego i korzystania z zasobów z art. 26 ust. 2b ustawy kopie dokumentów każdy wykonawca/zasób potwierdza za siebie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów wg kryteriów /spełnia/ lub /nie spełnia/. 8. Warunki wykluczające z udziału w postępowaniu Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dodatkowe wymagania od Wykonawców: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie część przedmiotu zamówienia innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do: 9.1 określenia w złożonej ofercie informacji, jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawcę/ców. 9.2 przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy/ów zastosowanie mają przepisy art. 738 kodeksu cywilnego. 9.3 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę/ów. 10. Informacje dotyczące warunków składania ofert: 10.1 Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. 10.2 Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 10.3 Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.4 Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta po podpisaniu umowy z bankiem o udzielenie kredytu na realizację przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodne z SIWZ 7.1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) wykonali min. 1 zadanie z zakresu porównywalnego rodzaju robót i wartości min. 300 tys. zł, 3) dysponują kierownikami robót branżowych/ ogólnobudowlanych, konstrukcyjno - budowlanych, sanitarnych i elektrycznych/ z wymaganymi uprawnieniami min. 5 lat i przynależnością do RIIB, 4) dysponują płynnością finansową na kwotę min. 400 tys. zł, 5) posiadają ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 0,5 mln zł. 7.2. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt.7.1 należy do oferty załączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1. 2) Wykaz podobnych robót wraz z dokumentami potwierdzenia. 3) Wykazu osób i oświadczenie o dyspozycji właściwymi kierownikami robót. 4) Informacje z banku lub kasy o posiadaniu środków lub zdolności kredytowej. 5) Opłaconej polisy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 7.3 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 1 ustawy. Na potwierdzenie należy załączyć: 1) Oświadczenie z art. 24 ust.1ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie o braku stanu upadłości, 3) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych podatków, 4) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych składek, 5) Informacje z KRK osobowe oraz na podmiot zbiorowy. 7.4 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 7.2 i 7.3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 3) w stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 4) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i osobowego podlegają sumowaniu. 5) W przypadku podmiotu zbiorowego i korzystania z zasobów z art. 26 ust. 2b ustawy kopie dokumentów każdy wykonawca/zasób potwierdza za siebie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów wg kryteriów /spełnia/ lub /nie spełnia/. 8. Warunki wykluczające z udziału w postępowaniu Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dodatkowe wymagania od Wykonawców: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie część przedmiotu zamówienia innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do: 9.1 określenia w złożonej ofercie informacji, jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawcę/ców. 9.2 przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy/ów zastosowanie mają przepisy art. 738 kodeksu cywilnego. 9.3 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę/ów. 10. Informacje dotyczące warunków składania ofert: 10.1 Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. 10.2 Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 10.3 Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.4 Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta po podpisaniu umowy z bankiem o udzielenie kredytu na realizację przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodne z SIWZ 7.1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) wykonali min. 1 zadanie z zakresu porównywalnego rodzaju robót i wartości min. 300 tys. zł, 3) dysponują kierownikami robót branżowych/ ogólnobudowlanych, konstrukcyjno - budowlanych, sanitarnych i elektrycznych/ z wymaganymi uprawnieniami min. 5 lat i przynależnością do RIIB, 4) dysponują płynnością finansową na kwotę min. 400 tys. zł, 5) posiadają ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 0,5 mln zł. 7.2. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt.7.1 należy do oferty załączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1. 2) Wykaz podobnych robót wraz z dokumentami potwierdzenia. 3) Wykazu osób i oświadczenie o dyspozycji właściwymi kierownikami robót. 4) Informacje z banku lub kasy o posiadaniu środków lub zdolności kredytowej. 5) Opłaconej polisy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 7.3 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 1 ustawy. Na potwierdzenie należy załączyć: 1) Oświadczenie z art. 24 ust.1ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie o braku stanu upadłości, 3) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych podatków, 4) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych składek, 5) Informacje z KRK osobowe oraz na podmiot zbiorowy. 7.4 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 7.2 i 7.3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 3) w stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 4) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i osobowego podlegają sumowaniu. 5) W przypadku podmiotu zbiorowego i korzystania z zasobów z art. 26 ust. 2b ustawy kopie dokumentów każdy wykonawca/zasób potwierdza za siebie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów wg kryteriów /spełnia/ lub /nie spełnia/. 8. Warunki wykluczające z udziału w postępowaniu Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dodatkowe wymagania od Wykonawców: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie część przedmiotu zamówienia innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do: 9.1 określenia w złożonej ofercie informacji, jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawcę/ców. 9.2 przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy/ów zastosowanie mają przepisy art. 738 kodeksu cywilnego. 9.3 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę/ów. 10. Informacje dotyczące warunków składania ofert: 10.1 Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. 10.2 Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 10.3 Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.4 Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta po podpisaniu umowy z bankiem o udzielenie kredytu na realizację przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodne z SIWZ 7.1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) wykonali min. 1 zadanie z zakresu porównywalnego rodzaju robót i wartości min. 300 tys. zł, 3) dysponują kierownikami robót branżowych/ ogólnobudowlanych, konstrukcyjno - budowlanych, sanitarnych i elektrycznych/ z wymaganymi uprawnieniami min. 5 lat i przynależnością do RIIB, 4) dysponują płynnością finansową na kwotę min. 400 tys. zł, 5) posiadają ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 0,5 mln zł. 7.2. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt.7.1 należy do oferty załączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1. 2) Wykaz podobnych robót wraz z dokumentami potwierdzenia. 3) Wykazu osób i oświadczenie o dyspozycji właściwymi kierownikami robót. 4) Informacje z banku lub kasy o posiadaniu środków lub zdolności kredytowej. 5) Opłaconej polisy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 7.3 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 1 ustawy. Na potwierdzenie należy załączyć: 1) Oświadczenie z art. 24 ust.1ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie o braku stanu upadłości, 3) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych podatków, 4) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych składek, 5) Informacje z KRK osobowe oraz na podmiot zbiorowy. 7.4 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 7.2 i 7.3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 3) w stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 4) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i osobowego podlegają sumowaniu. 5) W przypadku podmiotu zbiorowego i korzystania z zasobów z art. 26 ust. 2b ustawy kopie dokumentów każdy wykonawca/zasób potwierdza za siebie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów wg kryteriów /spełnia/ lub /nie spełnia/. 8. Warunki wykluczające z udziału w postępowaniu Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dodatkowe wymagania od Wykonawców: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie część przedmiotu zamówienia innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do: 9.1 określenia w złożonej ofercie informacji, jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawcę/ców. 9.2 przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy/ów zastosowanie mają przepisy art. 738 kodeksu cywilnego. 9.3 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę/ów. 10. Informacje dotyczące warunków składania ofert: 10.1 Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. 10.2 Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 10.3 Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.4 Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta po podpisaniu umowy z bankiem o udzielenie kredytu na realizację przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodne z SIWZ 7.1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) wykonali min. 1 zadanie z zakresu porównywalnego rodzaju robót i wartości min. 300 tys. zł, 3) dysponują kierownikami robót branżowych/ ogólnobudowlanych, konstrukcyjno - budowlanych, sanitarnych i elektrycznych/ z wymaganymi uprawnieniami min. 5 lat i przynależnością do RIIB, 4) dysponują płynnością finansową na kwotę min. 400 tys. zł, 5) posiadają ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 0,5 mln zł. 7.2. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt.7.1 należy do oferty załączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1. 2) Wykaz podobnych robót wraz z dokumentami potwierdzenia. 3) Wykazu osób i oświadczenie o dyspozycji właściwymi kierownikami robót. 4) Informacje z banku lub kasy o posiadaniu środków lub zdolności kredytowej. 5) Opłaconej polisy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 7.3 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 1 ustawy. Na potwierdzenie należy załączyć: 1) Oświadczenie z art. 24 ust.1ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie o braku stanu upadłości, 3) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych podatków, 4) Dokumenty potwierdzające płacenie obowiązkowych składek, 5) Informacje z KRK osobowe oraz na podmiot zbiorowy. 7.4 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 7.2 i 7.3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 3) w stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 4) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i osobowego podlegają sumowaniu. 5) W przypadku podmiotu zbiorowego i korzystania z zasobów z art. 26 ust. 2b ustawy kopie dokumentów każdy wykonawca/zasób potwierdza za siebie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów wg kryteriów /spełnia/ lub /nie spełnia/. 8. Warunki wykluczające z udziału w postępowaniu Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dodatkowe wymagania od Wykonawców: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie część przedmiotu zamówienia innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do: 9.1 określenia w złożonej ofercie informacji, jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawcę/ców. 9.2 przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy/ów zastosowanie mają przepisy art. 738 kodeksu cywilnego. 9.3 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę/ów. 10. Informacje dotyczące warunków składania ofert: 10.1 Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. 10.2 Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 10.3 Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.4 Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta po podpisaniu umowy z bankiem o udzielenie kredytu na realizację przedmiotowego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pruszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz ul. Główna 33 86-120 Pruszcz pokój Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz ul. Główna 33 86-120 Pruszcz sekretariat - pokój Nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Województwa Kujawsko-Pomorskiego w ramach Funduszu Wsparcia na rok 2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.