Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Koło: Dostawa flokulanta do odwadniania osadów ściekowych
Numer ogłoszenia: 78913 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Zachodnia 22, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720835, fax 063 2616125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzwik-kolo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa flokulanta do odwadniania osadów ściekowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa flokulanta - polielektrolitu silnie kationowego służącego do odwadniania osadów ściekowych na prasie taśmowej firmy BELLMER WPN-K.I Gr.1 przez okres trwania umowy. - przewidywana ilość - około 4.500 kg/rok - parametry fizyczne: wygląd zewnętrzny: - proszek / granulat / emulsja, czas przechowywania produktu w temp. 5-30°C - ok. 12 miesięcy; czas trwałości roztworu 0,1 % - min 1 dzień Wymagania stawiane przez Zamawiającego szczegółowo opisane w pkt III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.82.00.00 - Chemikalia do uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt.6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: A/ wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; B/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ; C/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy, wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; D/ jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. E/ akceptują istotne warunki Umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) poprzez wpisanie danych dotyczących wykonawcy i jej parafowanie oraz dołączenie do oferty; F) karta charakterystyki produktu; G/ protokół z odwadniania osadów zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. H/ wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzwik-kolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Zachodnia 22, 62-600 Koło.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 62-600 Koło, ul. Zachodnia 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Oznakowanie poziome polegające na wykonaniu lub odnowieniu istniejącego oznakowania poziomego na ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2025 roku z podziałem na 2 części
- REMONT UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W KOLE.
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
- DOSTAWA SPRZĘTU IT DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
więcej: Chemikalia do uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.