Ogłoszenie z dnia 2015-04-08
Warszawa: Dostawa krzeseł tapicerowanych na stelażu metalowym dla Oddziałów WDW Jurata i WDW Rynia
Numer ogłoszenia: 78920 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł tapicerowanych na stelażu metalowym dla Oddziałów WDW Jurata i WDW Rynia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogółem 700 szt. krzeseł tapicerowanych na stelażu metalowym z czego 450 szt. dla Oddziału w Juracie i 250 szt. dla Oddziału w Ryni. Parametry techniczne krzesła: Krzesło A z przeznaczeniem dla Oddziału w RYNI (250 szt.) - wysokość krzesła (wraz z oparciem) 880 mm - szerokość siedziska 440 mm (szerokość samej pianki siedziska 40 cm) - głębokość siedziska 420 mm - wymiary oparcia: szerokość 370/430 mm, wysokość od siedziska 490 mm - wysokość siedziska od podłogi (wraz z siedziskiem z pianki poliuretanowej, które samo ma wysokość 60 mm) 465 mm - rozstaw nóżek na szerokość 400 mm - rozstaw nóżek na głębokości 440 mm Krzesło B z przeznaczeniem dla Oddziału w JURACIE (450 szt.) - wysokość krzesła (wraz z oparciem) 900 mm - szerokość siedziska 440 mm (szerokość samej pianki siedziska 40 cm) - głębokość siedziska 420 mm - wymiary oparcia: szerokość 390/340 mm, wysokość od siedziska 500 mm - wysokość siedziska od podłogi (wraz z siedziskiem z pianki poliuretanowej, które samo ma wysokość 60 mm) 465 mm - rozstaw nóżek na szerokość 400 mm - rozstaw nóżek na głębokości 440 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z kolorystyką i poglądową fotografią zamieszczono w załączniku nr 7 do SIWZ. Zakup krzeseł stanowi dokompletowanie do istniejącego już umeblowania sal konferencyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALTO GALERIA M. DZIĘGIELEWSKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ALTO GALERIA M. DZIĘGIELEWSKA" SPÓŁKA JAWNA
- Alto Galeria M.Dzięgielewska Sp. J., ul. Grabińska 32, 92-780 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87462,23
Oferta z najniższą ceną: 87462,23 / Oferta z najwyższą ceną: 95202,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zakup krzeseł stanowi dokompletowanie do istniejącego już umeblowania sal konferencyjnych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Gminnego Żłobka w miejscowości Giedlarowa
- "Dostawa krzeseł do pracy przy komputerze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 58) oraz krzeseł konferencyjnych"
- Dostawa mebli dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.