To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Bytom: Remont pomieszczeń budynku Pływalni Krytej w Bytomiu - część usługowa parteru, szatnie drugiego piętra, klatki schodowe (poza drogą kąpielową) - zamówienie uzupełniające do zamówienia pn. Wykonanie, wraz z zaprojektowaniem, modernizacji Pływalni Krytej w Bytomiu ul. Parkowa 1 - ETAP IV
Numer ogłoszenia: 78939 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75245 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 2812770, 2816034, faks 0-32 2812770.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku Pływalni Krytej w Bytomiu - część usługowa parteru, szatnie drugiego piętra, klatki schodowe (poza drogą kąpielową) - zamówienie uzupełniające do zamówienia pn. Wykonanie, wraz z zaprojektowaniem, modernizacji Pływalni Krytej w Bytomiu ul. Parkowa 1 - ETAP IV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń budynku Pływalni Krytej w Bytomiu - część usługowa parteru, szatnie drugiego piętra, klatki schodowe (poza drogą kąpielową) - zamówienie uzupełniające do zamówienia pn. Wykonanie, wraz z zaprojektowaniem, modernizacji Pływalni Krytej w Bytomiu ul. Parkowa 1 - ETAP IV.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TERMO-KLIMA MK, ul. Tartaczna 12, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160236,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189420,00
Oferta z najniższą ceną: 189420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189420,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z trescia art. 67 ust. 1 pkt 6 upzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego , dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówien uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartosci zamówienia podstawowego i polegających na powturzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamowienie ma ten sam charakter co zamówienie podstawowe, jego wartość stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (szacowana wartość zamówienia podstawowego - 3 852 100,00 zł. netto). Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (data udzielenia zamówienia - 18.11.2011 r.) a możliwośc udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w ogłoszeniu o zamowieniu (Nr 318968 - 2011) oraz siwz zamówienia podstawowego (Nr sprawy - PN/05/11). Zamówienie będące przedmiotem niniejszego wniosku jest kolejnym zamówieniem uzupełniającym do zamowienia podstawowego (Nr sprawy - PN/05/11). Szacowana wartość udzielonego zamówienia uzupełniającego wynosi 236 266,57 zł. netto. Zamowienie (Nr sprawy ZWR/ZU/01/12) zostało udzielone w dniu 28 marca 2012 r. - wartość zamowienia - 282 285,00 zł. Szacowana łączna wartośc już udzielonego zamówienia uzupełniającego oraz zamówienia uzupełniającego będącego przedmiotem niniejszego wniosku wynosi 396 502,60 zł. netto.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 36 w Bytomiu na rok 2025
- Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Bytomiu na rok 2025
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci aparatu do znieczuleń, opisowej stacji lekarskiej i monitora dla potrzeb Zakładu RTG, i maceratora dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - utrzymanie, obsługa i konserwacja fontann miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Bytom.
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.