Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Warszawa: Usługa najmu od Wykonawcy wielorazowych fartuchów chirurgicznych wysokiego ryzyka przeznaczonych na Blok Operacyjny spełniających wymagania normy PN EN 13795 lub równoważnej z wykorzystaniem technologii RFID do ewidencjonowania fartuchów znajdujących się w obrocie wraz z praniem najmowanych fartuchów i ich sterylizacją
Numer ogłoszenia: 78982 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, faks 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa najmu od Wykonawcy wielorazowych fartuchów chirurgicznych wysokiego ryzyka przeznaczonych na Blok Operacyjny spełniających wymagania normy PN EN 13795 lub równoważnej z wykorzystaniem technologii RFID do ewidencjonowania fartuchów znajdujących się w obrocie wraz z praniem najmowanych fartuchów i ich sterylizacją.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu od Wykonawcy wielorazowych fartuchów chirurgicznych wysokiego ryzyka przeznaczonych na Blok Operacyjny spełniających wymagania normy PN EN 13795 lub równoważnej z wykorzystaniem technologii RFID do ewidencjonowania fartuchów znajdujących się w obrocie wraz z praniem najmowanych fartuchów i ich sterylizacją przez okres 30 miesięcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał/ wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę najmu wielorazowych fartuchów chirurgicznych wysokiego ryzyka z zastosowaniem technologii RFID do ewidencjonowania fartuchów znajdujących się w obrocie wraz z praniem najmowanych fartuchów i ich sterylizacją o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, iż: a/ oferowany fartuch i jego opakowanie jest dopuszczone do obrotu na terenie UE zgodnie z obowiązującym prawem i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty oraz zobowiązuje się je dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania b) posiada aktualną informację właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego potwierdzającą, że pralnia w której świadczona będzie usługa jest pod stałym nadzorem sanitarno-epidemiologicznym oraz spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U z 2012, nr 123, poz. 739) oraz, że pralnia posiada barierę higieniczną między stroną brudną i czystą i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty oraz zobowiązuje się je dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania. c) posiada dokument potwierdzający zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich - akredytowany certyfikat Systemu Jakości ISO 9001 i/ lub ISO 13485 lub równoważny potwierdzający, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług prania, dezynfekcji, sterylizacji wraz z transportem i monitorowaniem w systemie RFID spełniającym standardy ISO 18000-3/ISO 15693 lub równoważny, który zobowiązuje się dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania. d) dysponuje systemem znakowania bielizny metodą chipowania, e) chipy przeznaczone do realizacji zamówienia są: pasywne, bezpieczne dla ludzi i sprzętu, takiego jak np. rozrusznik serca, zgodne z normami ISO 15693 i ISO 18000-3 lub równoważnej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty oraz zobowiązuje się je dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania. f) zapewni stałe monitorowanie fartuchów i w tym celu wdroży w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy monitorowany system wyznaczonych asortymentowo (chipowanych) fartuchów Wykonawcy. g) opakowania przeznaczone do realizacji zamówienia posiadają zgodności z normą PN EN 868 lub równoważnej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy. 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w przypadku: 1) przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczeń Wykonawcy - przedłużenie terminu na wykonanie świadczeń Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia, 2) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczeń Wykonawcy - przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego, 4) rozszerzenia zakresu zamówienia - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, 5) niewykorzystania wartości umowy - w takim przypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy 6) zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, o którym mowa w ust. 1 ulegnie odpowiedniej zmianie. 7) na pisemny wniosek Wykonawcy, może nastąpić zmiana cen o wskaźnik inflacji za rok poprzedni, ogłoszony przez Prezesa GUS-u. Każdorazowa zmiana cen nastąpi wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K pokój 103 lub za zaliczeniem pocztowym - 20 pln. Bezpłatnie ze strony internetowej www.czd.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA USŁUGĘ PRANIA ORAZ DZIERŻAWĘ SYSTEMU RFID UHF
- Usługa prania, dezynfekcji i transportu bielizny szpitalnej Szpitala w Pajęcznie
- Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
- Usługi pralnicze
- Świadczenie usług pralniczych - 2025
- Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPZOZ w Krasnymstawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.