To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Warszawa: DOSTAWY GADŻETÓW PROMOCYJNYCH W 2013 ROKU - postępowanie nr 18/ZP/13
Numer ogłoszenia: 78984 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39388 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3149863, faks 22 3149900.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY GADŻETÓW PROMOCYJNYCH W 2013 ROKU - postępowanie nr 18/ZP/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy niżej opisanych gadżetów promocyjnych w następujących ilościach: 1. część zamówienia nr 2 - ARTYKUŁY PIŚMIENNICZE - 1) Pióro kulkowe w etui - 40 szt.; 2) Długopis w kartonowym pudełku - 70 szt.; 3) Zestaw piśmienny (pióro i długopis w etui) - 175 szt.; 4) Długopis masowy - 2400 szt.; 2. część zamówienia nr 3 - KUBKI - 1) Kubek ceramiczny - 120 szt.; 2) Kubek porcelanowy - 100 szt.; 3. część zamówienia nr 4 - GADŻETY BIUROWE - 1) Smycze dwudzielne - 3200 szt.; 2) Zegar na biurko w drewnianym pudełku - 25 szt.; 3) Plastikowy klip do notatek - 300 szt.; 4) Zabawka antystresowa - granat - 200 szt.; 4. część zamówienia nr 5 - GADŻETY TURYSTYCZNE - 1) Lornetka - 110 szt.; 2) Saperka składana na 3 części, duża, w pokrowcu - 190 szt.; 3) Nóż w pokrowcu - 60 szt.; 5. część zamówienia nr 6 - INNE GADŻETY - 1) Parasol długi z automatem - 105 szt.; 2) Narzędzie 9-funkcyjne - multitool - 100 szt.; 3) Podkładki pod kubek - 500 szt.; 4) Karty z widokiem nieruchomości - 50 talii.; 5) Torba targowa z paskiem na ramię - 200 szt.; 6. część zamówienia nr 7 - WYROBY GALANTERYJNE - 1) Apaszka + haczyk do torebki damskiej - 50 szt.; 2) Spinki mankietowe do koszuli męskiej - 50 szt.; 3) Luneta oprawiana w skórę - 25 szt.; 4) Krawaty - 120 szt. (40 szt. czerwonych z deseniem w postaci np. krateczki lub kropek; 40 szt. granatowych, gładkich lub z deseniem w postaci kratki lub jodełki; 40 szt. zielonych butelkowych z deseniem w postaci kratki lub jodełki). 7. część zamówienia nr 10 - ARTYKUŁY SKÓRZANE - 1) Portfel skórzany męski - 45 szt.; 2) Portfel skórzany damski - 15 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: ARTYKUŁY PIŚMIENNICZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Barbara JAROTA prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą BASPOL Barbara Jarota, ul. Łukasińskiego 18/20 m.1, 96-300 Żyrardów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27914,10
Oferta z najniższą ceną: 27914,10 / Oferta z najwyższą ceną: 27914,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: KUBKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Barbara JAROTA prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą BASPOL Barbara Jarota, ul. Łukasińskiego 18/20 m.1, 96-300 Żyrardów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3477,00
Oferta z najniższą ceną: 3477,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3477,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: GADŻETY BIUROWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Daniel BOGACKI prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Agencja Reklamowa FUN DANIEL BOGACKI, ul. Okaryny 1 lok. 8, 02-787 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13302,50
Oferta z najniższą ceną: 13302,50 / Oferta z najwyższą ceną: 20321,25
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: GADŻETY TURYSTYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Tomasz KAŹMIERCZAK prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Agencja Reklamowa TiPROMO TOMASZ KAŹMIERCZAK, ul. Edmunda Jana Osmańczyka 8 lok. 704, 01-494 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18381,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16260,00
Oferta z najniższą ceną: 16260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16260,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: INNE GADŻETY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Barbara JAROTA prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą BASPOL Barbara Jarota, ul. Łukasińskiego 18/20 m.1, 96-300 Żyrardów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17816,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17816,85
Oferta z najniższą ceną: 17816,85 / Oferta z najwyższą ceną: 17816,85
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: WYROBY GALANTERYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BONUS BTL S.C. ADAM DUBIŃSKI i MAREK CIEMIĘGA
jakie przetargi wygrała firma
BONUS BTL S.C. ADAM DUBIŃSKI i MAREK CIEMIĘGA
- BONUS BTL, Spółka Cywilna, Adam DUBIŃSKI, Marek CIEMIĘGA, ul. Rolna 167A, 02-729 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25540,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31598,70
Oferta z najniższą ceną: 31597,70 / Oferta z najwyższą ceną: 31598,70
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: ARTYKUŁY SKÓRZANE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Barbara JAROTA prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą BASPOL Barbara Jarota, ul. Łukasińskiego 18/20 m.1, 96-300 Żyrardów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4225,05
Oferta z najniższą ceną: 4225,05 / Oferta z najwyższą ceną: 8523,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- "Dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby Uczelni".
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.