Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Wrocław: Remont pomieszczeń II piętra w części wschodniej budynku Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43.
Numer ogłoszenia: 78985 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń II piętra w części wschodniej budynku Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń II piętra w części wschodniej budynku Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43. 2. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w załącznikach 1A-1W do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) posiadają doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna roboty obejmujące co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń wewnątrz budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00. zł. brutto każde; b) dysponują osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że do wykonania czynności kierowania robotami budowlanymi Wykonawca dysponuje: ba) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową tj. kierownikiem budowy, który: posiada uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; posiada doświadczenie w wykonywaniu czynności kierownika budowy, co oznacza, że sprawował funkcje, o których mowa, przy co najmniej jednej inwestycji w okresie ostatnich pięciu lat; bb) kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; bc) kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że Wykonawca posiada środki finansowe i/lub zdolność kredytową określone kwotą siedmiocyfrową w zaokrągleniu do pełnych złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, złoży dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Punkt e) dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. nr 197, poz. 1661) nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. f) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, referencje); Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku, jeżeli Wykaz (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) będzie zawierał, co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń wewnątrz budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00. zł. brutto każde ; Wykonawca dołączy do Wykazu dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienie zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: 1) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu zrealizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą; 2) wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane było zamówienie; 3) opinię podmiotu wskazanego w pkt 2) stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie; 4) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt 2). g) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku, jeżeli z Wykazu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje: ga) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową tj. kierownikiem budowy, który: posiada uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; posiada doświadczenie w wykonywaniu czynności kierownika budowy, co oznacza, że sprawował funkcje, o których mowa, przy co najmniej jednej inwestycji w okresie ostatnich pięciu lat; gb) kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; gc) kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. h) Wykonawca dołączy dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia tj: ha) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest aktualnie wpisana na listę członków; hb) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest aktualnie wpisana na listę członków; hc) kierownik robót sanitarnych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest aktualnie wpisana na listę członków. i) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeżeli z dokumentu wystawionego przez jedną z instytucji, o których mowa będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe i-lub zdolność kredytową określone kwotą siedmiocyfrową w zaokrągleniu do pełnych złotych. 3. Dokumenty zostaną złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. podpis wraz pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 pzp, wymagane jest, aby: 4.1. Każdy z Wykonawców spełniał warunki określone w Rozdziale V ust.1 pkt 1 SIWZ, co najmniej jeden z Wykonawców spełniał warunki określone w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2 SIWZ, Wykonawcy wspólnie spełniali warunki określone w Rozdziale V ust. 1 pkt. 3 SIWZ.; 4.2. Żaden z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych Wykonawców jest, więc obowiązany złożyć wszystkie dokumenty dla potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, wymienione w rozdziale VI ust. 2 lit. a - e SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych Wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych Wykonawców również zostanie wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą; 4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia; 4.4. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 50-950 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 50-950 Wrocław Sekretariat - pokój 205 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.06.2008.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.