Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 79000 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Suwałki: "Bądź aktywny - bądź zdrowy" - budowa placów zabaw przy 9 przedszkolach w Suwałkach
Część 1 - Place zabaw przy Przedszkolu nr 8 ul. Putry 4B; Przedszkolu nr 7 ul. Andersa 10; Przedszkolu nr 6 ul. Kowalskiego 19 w Suwałkach
Część 2 - Place zabaw przy Przedszkolu nr 5 ul. Witosa 4; Przedszkolu nr 10 ul. Nowomiejska 18; Przedszkolu nr 1 ul. Buczka 41 w Suwałkach
Część 3 - Place zabaw przy Przedszkolu nr 2 ul. Waryńskiego 29; Przedszkolu nr 3
ul. Korczaka 4A, Przedszkolu nr 4 ul. Skłodowskiej 7 w Suwałkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE ramach projektu LT-PL-1R-081 pn. "Bądź aktywny - bądź zdrowy" realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28049-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28071-2017 i 33760-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, krajowy numer identyfikacyjny
79067103000000, ul.
ul. Mickiewicza
1,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
875 628 000, faks
875 628 098, e-mail
przetargi@um.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Bądź aktywny - bądź zdrowy" - budowa placów zabaw przy 9 przedszkolach w Suwałkach Część 1 - Place zabaw przy Przedszkolu nr 8 ul. Putry 4B; Przedszkolu nr 7 ul. Andersa 10; Przedszkolu nr 6 ul. Kowalskiego 19 w Suwałkach Część 2 - Place zabaw przy Przedszkolu nr 5 ul. Witosa 4; Przedszkolu nr 10 ul. Nowomiejska 18; Przedszkolu nr 1 ul. Buczka 41 w Suwałkach Część 3 - Place zabaw przy Przedszkolu nr 2 ul. Waryńskiego 29; Przedszkolu nr 3 ul. Korczaka 4A, Przedszkolu nr 4 ul. Skłodowskiej 7 w Suwałkach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw przy 9 przedszkolach w Suwałkach realizowanych w ramach projektu pn. "Bądź aktywny - bądź zdrowy" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają szczegółowe specyfikacje techniczne, mapy zagospodarowania terenu oraz formularze cenowe. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 6. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 7. Zamawiający nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować przy każdym z wykonywanych placów zabaw tymczasową tablicę informacyjną, a po zakończeniu robót wykonać i zamontować przy każdym z placów zabaw stałą tabliczkę pamiątkową. Tablice informacyjne i tabliczki pamiątkowe muszą spełniać wymogi wynikające z Programu INTERREG V-A Litwa - Polska 2014-2020. 9. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE ramach projektu LT-PL-1R-081 pn. "Bądź aktywny - bądź zdrowy" realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa - Polska 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
45112720-8,
45212140-9,
37535200-9,
45111200-0,
45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 - Place zabaw przy Przedszkolu nr 8 ul. Putry 4B; Przedszkolu nr 7 ul. Andersa 10; Przedszkolu nr 6 ul. Kowalskiego 19 w Suwałkach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT457457 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 450201,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 - Place zabaw przy Przedszkolu nr 5 ul. Witosa 4; Przedszkolu nr 10 ul. Nowomiejska 18; Przedszkolu nr 1 ul. Buczka 41 w Suwałkach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT424153.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 408571,47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3 - Place zabaw przy Przedszkolu nr 2 ul. Waryńskiego 29; Przedszkolu nr 3 ul. Korczaka 4A, Przedszkolu nr 4 ul. Skłodowskiej 7 w Suwałkach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT419177 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 424402,10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przygotowywanie, dostarczanie posiłków szpitalnych pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego i Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- "Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o."
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
- Wykonanie okładzin kamiennych kolumbarium w Suwalkach
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.