Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-29
Tarnów: Dostawa materiałów do chirurgicznego zszywania ran
Numer ogłoszenia: 79005 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp. z o. o. , ul. M. Skłodowskiej-Curie 1, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 631 02 10, faks 14 627 44 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zps.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do chirurgicznego zszywania ran.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa w okresie 24 miesięcy materiałów do chirurgicznego zszywania ran. Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy (monofilament), nylonowy - ok. 11 617 saszetek, Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany, okres podtrzymania tkanki ok.. 28-35 dni, okres całkowitego wchłanięcia masy szwu ok.. 70 dni - ok. 5928 saszetek, Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany, okres podtrzymania tkanki ok.. 10-14 dni, okres całkowitego wchłanięcia masy szwu ok.. 40-45 dni - ok. 1500 saszetek, Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany, poliestrowy - ok. 1572 saszetek, Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, monofilament, okres podtrzymania tkanki ok.. 60 dni czas wchłanianai ok. 180 dni - ok. 48 saszetek,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 2). 2. Wypełniony i podpisany załącznik wymieniony w rozdz. III SIWZ (załącznik nr 1) 3. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, w szczególności, że spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz.679). (załącznik nr 5 ). 4. Wykonawca wskaże część zamówienia, którą powierzy podwykonawcom (załącznik nr 6). Nie dołączenie do oferty tego załącznika będzie traktowane jako brak uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. 5. Wykonawca wraz z ofertą złoży po 2 saszetki szwów określonych w poz. 1 każdej z części załącznika nr 1 do SIWZ (w sumie 10 saszetek - poz. 1 x2 z części I, poz. 1 x2 z części II, poz. 1 x2 z części III , poz. 1 x2 z części IV , poz. 1 x2 z części V). 6. Pełnomocnictwo - jeśli wymagane. 7. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - jakość - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku kiedy konieczność wprowadzenia zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany takie będą korzystne dla zamawiającego. Szczegóły zakres i warunki przewidywanych zmian określone są w projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zps.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Przychodni Specjalistycznych sp.z o.o. w Tarnowie, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1, IV piętro pok. nr 425..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Zespół Przychodni Specjalistycznych sp.z o.o. w Tarnowie, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1, IV piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Dostawa materiałów do artroskopowego leczenia stawów
- Dostawa nici chirurgicznych - powtórzenie
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa środków jednorazowego użytku
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.