To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 79015 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem infrastruktury informatycznej oraz urządzenia do tworzenia prezentacji 3D, realizowana w ramach projektu pn.: "Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi", współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 - Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne (Etap I - Zadanie 2 Zakup infrastruktury informatycznej Zadanie 3 - Zakup oprogramowania, licencji, baz danych oraz Zadanie 5 Zakup usług informatycznych, digitalizacji, serwisowych)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi", współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 - Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56197-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
27919500000, ul.
Plac Dąbrowskiego
1,
90249
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
426 339 960, faks
426 319 552, e-mail
teatr@teatr-wielki.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.operalodz.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem infrastruktury informatycznej oraz urządzenia do tworzenia prezentacji 3D, realizowana w ramach projektu pn.: "Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi", współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 - Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne (Etap I - Zadanie 2 Zakup infrastruktury informatycznej Zadanie 3 - Zakup oprogramowania, licencji, baz danych oraz Zadanie 5 Zakup usług informatycznych, digitalizacji, serwisowych)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DP/PN/04/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem infrastruktury informatycznej oraz urządzenia do tworzenia prezentacji 3D, realizowana w ramach projektu pn.: "Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi", współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 - Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne (Etap I - Zadanie 2 Zakup infrastruktury informatycznej Zadanie 3 - Zakup oprogramowania, licencji, baz danych oraz Zadanie 5 Zakup usług informatycznych, digitalizacji, serwisowych) z podziałem na 5 (pięć) części. 2. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Części. W ramach Części Zamawiający wymaga złożenia pełnej oferty (tj. na 100% pozycji w Części): 2.1. Część 1 - urządzenia skanujące; 2.2. Część 2 - infrastruktura informatyczna do masowego przechowywania i przenoszenia danych wraz z oprogramowaniem; 2.3. Część 3 - sprzęt komputerowy (2 zestawy) wraz z oprogramowaniem - system operacyjny; 2.4. Część 4 - oprogramowanie użytkowe; 2.5. Część 5 - urządzenie do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów. 3. W ramach etapu I przewiduje się dostawę wraz z montażem następującej infrastruktury informatycznej: 3.1. Część 1 - Urządzenia skanujące: a) skaner płaski - 1 szt.; 3.2. Część 2 - infrastruktura informatyczna do masowego przechowywania i przenoszenia danych wraz z oprogramowaniem: a) serwer - 1 szt. ? oprogramowanie do obsługi serwera - 1 licencja, ? oprogramowanie do obsługi serwera, system operacyjny - 1 licencja, b) macierz dyskowa z dyskami - 1 komplet; c) switch z obudową - 1 szt.; d) szafa rack - 1 szt.; e) dyski do przenoszenia danych - 4 szt. 3.3. Część 3 - sprzęt komputerowy (2 zestawy) wraz z oprogramowaniem - system operacyjny: a) sprzęt komputerowy dla administratora - 1 kpl., ? oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla administratora (licencja bezterminowa) 1 szt.; b) sprzęt komputerowy do czytelni - 1 kpl., ? oprogramowanie do obsługi sprzętu komputerowego - system operacyjny dla czytelni (licencja bezterminowa) 1 szt.; 3.4. Część 4 - oprogramowanie użytkowe: a) oprogramowanie biurowe do komputera dla administratora (licencja) - 1 szt.; b) oprogramowanie biurowe do komputera do czytelni (licencja) - 1 szt.; c) oprogramowanie do obróbki zdjęć dla administratora (licencja) - 1 szt.; d) oprogramowanie do tworzenia grafiki dla administratora (program) - 1 szt. 3.5. Część 5 - urządzenie do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów: a) urządzenia bazowe do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów, 1 kpl; b) aparat fotograficzny 1 szt. c) materiały eksploatacyjne 1 kpl. d) oprogramowanie do urządzenia do tworzenia prezentacji 3D i 360 stopni kostiumów, 1 szt. e) opieka serwisowa, instruktaż pracowników 1 kpl. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Dostawa będzie wykonywana zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Ewentualne użycie w SIWZ określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy, jakości, parametrów, cech i funkcjonalności sprzętu / oprogramowania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować sprzęt / oprogramowanie równoważne. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt / oprogramowanie, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne klasę, cechy i funkcjonalność nie gorsze, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego sprzętu / oprogramowania spoczywa na Wykonawcy (poprzez przedstawienie stosownych dowodów - np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienie parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego równoważnego sprzętu / oprogramowania). 7. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia: 30.20.00.00-1 (urządzenia komputerowe). 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania przedpłat i zaliczek na realizację niniejszego zamówienia. 13. Podwykonawcy: 13.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak w ofercie powyższej informacji będzie rozumiane jako wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 13.2. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia. 14. Zamówienie jest realizowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 15. Przedmiot umowy jest realizowany zgodnie z umową nr UDA-RPLD.07.01.02-10-0007/16-00, zawartą w dniu 6 września 2016 roku, pomiędzy Województwem Łódzkim jako Instytucją Zarządzającą a Teatrem Wielkim w Łodzi, o dofinansowanie projektu pn.: "Digitalizacja i upowszechnienie zasobów artystycznych Teatru Wielkiego w Łodzi", zakwalifikowanego do dofinansowania na podstawie Uchwały nr 668/15 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia 23 czerwca 2015 roku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 - Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3532.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79549.02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23217.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9763.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część 5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione w Części 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 uPzp. Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 uPzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.