To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 79020 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Grójec: Remont nawierzchni ul. Armii Krajowej i kanalizacji w ul. Armii Krajowej w Grójcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47148-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec, krajowy numer identyfikacyjny
67022331000000, ul.
ul. Józefa Piłsudskiego
47,
05600
Grójec, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
486 643 091, faks
486 642 103, e-mail
rit@grojecmiasto.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grojecmiasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni ul. Armii Krajowej i kanalizacji w ul. Armii Krajowej w Grójcu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WI.271.21.2017.GM-2
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni ul. Armii Krajowej i kanalizacji w ul. Armii Krajowej w Grójcu na odcinku od ul. Piłsudskiego do ronda im. Żołnierzy Wyklętych dł. ok. 270 mb. Zakres realizacji robót na ul. Armii Krajowej (odc. ul. Piłsudskiego - ul. Jatkowa) 1) Roboty rozbiórkowe ścieków z kostki bazaltowej i konstrukcji jezdni z kostki granitowej 2) Rozbiórka podbudów 3) Roboty ziemne na szerokości jezdni w pasie drogowym ulicy 4) Roboty ziemne przy remoncie kanalizacji deszczowej i wymianie gruntu na kanale 5) Wymiana uszkodzonych elementów kanału deszczowego i studni kanalizacji deszczowej 6) Wykonanie warstwy odcinającej, podbudów betonowej, kamiennej i bitumicznej 7) Wykonanie dwuwarstwowo nawierzchni z betonu asfaltowego i mieszanki SMA 8) Wykonanie ścieku z kostki bazaltowej. Zakres realizacji robót na ulicy Armii Krajowej (odc. ul, Jatkowa - rondo "Żołnierzy Wyklętych") 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej 2. Roboty rozbiórkowe krawężników 20x30 i chodników z kostki brukowej 3. Wymiana na nowe krawężników betonowych 20x30x100 (strona prawa) 4. Przełożenie istniejących chodników z kostki brukowej (kostka z odzysku) 5. Remont studni kanalizacji sanitarnej (pierścienie odciążeniowe, pokrywy, włazy kanałowe) 6. Wykonanie jednowarstwowo nawierzchni z mieszanki SMA. 1.2. Szczegółowy zakres robót zawierają: przedmiar robót - załącznik nr 7 do siwz, kosztorys ofertowy - załącznik nr 8 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do siwz,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233120-6,
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT450312.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 618 690,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.