Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Kętrzyn: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2009 roku zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych.
Numer ogłoszenia: 79058 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2009 roku zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót w zakresie budownictwa związanych z wymianą nawierzchni chodników i ulic oraz zakładaniem zieleńców na terenie Miasta Kętrzyn. Wymagany sprzęt to: ciągniki z przyczepami, zagęszczarki lemieszowe o masie min. 200 kg, piła do cięcia betonu lub tzw. gilotyna, wózki widłowe lub inny sprzęt do rozładunku materiału na paletach, samochody dostawcze o ładowności do 2,5t.,koparko-ładowarki o poj. łyżki min. 0,5m3, ręczny sprzęt typu; oskard, sztychówki, łopaty, łomiki, młoty ślusarskie 5kg, grabie - dla obsługi 120 pracowników zatrudnionych przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych, Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych przy prowadzeniu robót polegających na wymianie nawierzchni chodników i ulic oraz zakładaniu zieleńców na terenie Miasta Kętrzyn - poprzez wyznaczenie kierowników odcinków robót: kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi drogowymi. Zapewnienie zaplecza socjalnego na czas prowadzenia robót dla 120 pracowników Urzędu Miasta w Kętrzynie wraz z przenośnymi sanitariatami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie wynajmu maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia, tj. dysponują minimum: ciągnik wraz przyczepą - wymagana ilość minimum - 4 komplety; zagęszczarki lemieszowe o masie min. 200 kg, - wymagana ilość minimum - 4 szt; piła do cięcia betonu lub gilotyna, - wymagana ilość minimum - 2 szt; wózki widłowe lub inny sprzęt do rozładunku materiału na paletach, - wymagana ilość minimum - 2 szt; samochody dostawcze o ładowności do 2,5t., - wymagana ilość minimum - 1 szt; koparko-ładowarki o poj. łyżki min. 0,5m3, - wymagana ilość minimum - 2 szt. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej- kierownik budowy lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganej do wykonania zamówienia osoby; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 złotych (sto tysięcy zł 00/100), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.1 lit. b - e będzie dokonana łącznie w stosunku do wspólnie występujących wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę, w przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca dostarczy: wykaz wykonanych usług (co najmniej jedna usługa) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące usługi w zakresie wynajmu maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100) - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ. Do wykazu wykonawca dołączy dokumenty (np. opinie, referencje), potwierdzające, że wykazane w wykazie prace zostały wykonane z należytą starannością, W celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym wykonawca złoży: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; w przypadku korzystania w zakresie zaplecza technicznego z potencjału innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; W celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca złoży: wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu osób muszą być dołączone dokumenty wydane przez stosowne komisje kwalifikacyjne potwierdzające posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem oraz aktualne zaświadczenia poświadczające przynależność do właściwych izb zawodowych.; w przypadku korzystania w zakresie zaplecza osobowego z potencjału innych podmiotów -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca złoży: oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ). polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100.000,00 złotych (sto tysięcy zł 00/100), od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11
11-400 Kętrzyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Ketrzyn ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Ketrzyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Świadczenie usług ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najważniejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
- Modernizacja placu zabaw
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kętrzynie przy Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 4
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- "PAKIETY MEDYCZNE DLA PRACOWNIKÓW URBIS SP. Z O. O. ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN"
- Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach oraz budynkach Urzędu Miasta Częstochowy - 4 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.