To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-15
Tomaszów Mazowiecki: zakup materiałów administracyjno-biurowych, papieru, niszczarek i drukarek kart plastikowych
Numer ogłoszenia: 79068 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52474 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4391, ul. Piłsudskiego 72, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7397746, faks 044 7397733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup materiałów administracyjno-biurowych, papieru, niszczarek i drukarek kart plastikowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów administracyjno-biurowych, papieru, niszczarek i drukarek kart plastikowych - w częściach (zwanych w dalej pakietami), tj. PAKIET I JW. 4391, PAKIET II WOJSKOWA ADMINISTRACJA KOSZAR, PAKIET III ŻW, PAKIET IV GWŁ, PAKIET V WKU TOMASZÓW MAZOWIECKI, PAKIET VI KO, PAKIET VII DRUKARKI KART PLASTIKOWYCH, PAKIET VIII NISZCZARKI.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: JW 4391
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APIS W. Kaźmierczak, ul. Mikołaja Kopernika 18, 95-050 Konsatntynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82535,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100555,11
Oferta z najniższą ceną: 94424,25 / Oferta z najwyższą ceną: 94424,25
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wojskowa Administracja Koszar
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APIS W. Kaźmierczak, ul. Mikołaja Kopernika 18, 95-050 Konstantynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2139,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3117,10
Oferta z najniższą ceną: 3117,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3317,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Serwis oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa drogi powiatowej nr 4321E w m. Prażki"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4319E w m. Ciosny"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Przebudowa DP 4310E w m. Roszkowa Wola pod wiaduktem kolejowym"
- Budowa boiska o nawierzchni trawiastej wraz z elementami małej architektury przy ul. Kwiatowej w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania pn. "Boisko ogólnodostępne Niebrów" TBO 2024
- USŁUGA TRANSPORTU PREPARATÓW KRWIOPOCHODNYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.