To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-12
Zakopane: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do zarządzania obsługą klientów i informacją wizualną dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 7908 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174885 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do zarządzania obsługą klientów i informacją wizualną dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę polegającą na dostarczeniu wraz z montażem oraz uruchomieniem systemu służącego do zarządzania obsługą klientów i informacją wizualną (tzw. system kolejkowy) dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem wg zestawienia minimalnych granicznych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w załączniku Nr 8 do przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego polegającego na wykonaniu dostawy wraz z montażem oraz uruchomieniem systemu służącego do zarządzania obsługą klientów i informacją wizualną (tzw. system kolejkowy) dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem zawierający zestawienie minimalnych granicznych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych - stanowie załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że minimalne graniczne parametry techniczne, jakościowe, ekspoloatacyjne i funkcjonalne, o których mowa wyżej stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 4. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać aktualnie obowiązującymi w Polsce przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty, atesty itp. dopuszczające dostarczone oprogramowanie i urządzenia do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Q - Media Solution Sp. z o.o., ul. Solec 81B/A51, 00-382 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58302,00
Oferta z najniższą ceną: 58302,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87809,70
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- System kolejkowy dla Poradni Okulistycznych w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacyjnej Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
- Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Grabowie nad Pilicą
- komputerowe systemy - wymiana Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Komputerowy system sterujący »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.