Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-16
Jerzmanowice: Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, zajęć doradztwa psychologicznego, zajęć doradztwa zawodowego, zajęć Szkoła dla rodziców oraz kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 79147 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, tel. 12 389 50 71, faks 12 389 50 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, zajęć doradztwa psychologicznego, zajęć doradztwa zawodowego, zajęć Szkoła dla rodziców oraz kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1. I część zamówienia: 1) Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Tematyka zajęć: komunikacja interpersonalna, eliminowanie barier komunikacyjnych, samopoznanie, poznanie typu swoich potrzeb i zainteresowań, uświadomienie swoich potrzeb, diagnoza własnych zasobów, określenie osobistej hierarchii wartości, asertywność i wyrażanie siebie, autowaloryzacja, identyfikacja wartości życiowych, stres, zachowania agresywne i źródła konfliktów próby eliminacji, kwalifikacje i umiejętności, b) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć grupowych: 90 c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, 3 do 5 razy w tygodniu. d) Jedno spotkanie będzie trwać od 6 do 8 godzin dydaktycznych. e) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 9:00 i kończyć nie później niż o godz. 20:00. f) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (długopis, skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron wolnych na notatki) g) Wykonawca opracuje ankiety ewaluacyjne (po uzgodnieniu zakresu badania z zamawiającym), które zostaną wypełnione przez uczestników na pierwszych i na ostatnich zajęciach, a następnie przekazane Zamawiającemu. h) Zajęcia będą odbywać się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia bądź ościennych miejscowości leżących przy drodze nr 94 Kraków-Olkusz). i) Harmonogram zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż na 10 dni przed planowanym rozpoczęciem. j) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 15 dkg ciastek, kawy 250 ml, mleczka herbaty 250 ml. 2) Przeprowadzenie doradztwa psychologicznego dla 12 osób wywodzących się z rodzin, w których występują problemy z uzależnieniami, przemocą, chorobami zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Celem wsparcia jest pomoc osobom w sytuacji kryzysowej, motywowanie do podjęcia kroków mogących w konsekwencji przyczynić się do poprawy ich sytuacji życiowej oraz wzmocnienia psychicznego, b) Tematyka zajęć: emocje w sytuacjach choroby i ich konsekwencje w relacjach z innymi, niekorzystne oddziaływania trudnych sytuacji i przeszkody w kontaktach interpersonalnych, agresja, wycofywanie się, zachowania depresyjne, mechanizmy obronne, poznanie stereotypów w postrzeganiu siebie, poznanie skutecznych technik planowania i zarządzania czasem oraz sposobów ich wykorzystania w praktyce, kształtowanie własnej wartości, tworzenie planu dnia (zagospodarowanie czasu), dokonanie analizy własnych zdolności i umiejętności, poznanie swoich atutów i szans w środowisku, metody radzenia sobie ze zniechęceniem, rozczarowaniem i trudnościami, trening konsekwencji, kształtowanie pozytywnych nawyków, kształtowanie odpowiedzialnej postawy życiowej, odpowiedzialność za zapewnienie środków do życia, znalezienie pracy oraz radzenia sobie z problemami, kształtowanie nawyków w zakresie sumienności, staranności wykonywanej pracy, dlaczego warto inwestować w siebie, poznanie technik relaksacji. c) Liczba godzin dydaktycznych (45 minutowych) zajęć grupowych: 32 d) Liczba godzin dydaktycznych (45 minutowych) zajęć indywidualnych: 6 dla każdego uczestnika (łącznie 72 godz. zajęć indywidualnych). e) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, 3 do 5 razy w tygodniu. f) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać od 6 do 8 godzin dydaktycznych. g) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 9:00 i kończyć nie później niż o godz. 20:00. h) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron wolnych na notatki). i) Wykonawca opracuje ankiety ewaluacyjne (po uzgodnieniu zakresu badania z zamawiającym), które zostaną wypełnione przez uczestników na pierwszych i na ostatnich zajęciach, a następnie przekazane Zamawiającemu. j) Zajęcia będą odbywać się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia bądź ościennych miejscowości leżących przy drodze nr 94 Kraków-Olkusz). k) Harmonogram zajęć grupowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż na 10 dni przed planowanym rozpoczęciem. l) Zajęcia indywidualne będą odbywać się, wg harmonogramu ustalonego pomiędzy Wykonawcą, a poszczególnymi beneficjentami. Szczegółowy harmonogram zajęć indywidualnych, zawierający przyporządkowanie dat spotkań do poszczególnych beneficjentów zostanie przekazany Zamawiającemu (w formie e-maila, faksu lub w formie pisemnej) niezwłocznie po ustaleniu wszystkich terminów. m) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: Podczas zajęć grupowych: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 15 dkg ciastek, kawy 250 ml, mleczka herbaty 250 ml. Podczas zajęć indywidualnych kawa 250 ml, mleczka herbata 250 ml. 3) Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla 18 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Świadczenie usługi doradztwa zawodowego, obejmującego: konstruowanie dokumentów aplikacyjnych wg schematu - list motywacyjny, CV, trudne pytania w kontekście poszukiwania pracy, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej (symulacje rozmów rekrutacyjnych), nowoczesne metody poszukiwania pracy, sposoby aktywnego poszukiwania pracy, planowanie kariery zawodowej: wybór zawodu, wybór kierunku, dalszego kształcenia, szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy, budowanie ścieżki rozwoju zawodowego, możliwości dokształcania zawodowego, sytuacja na rynku pracy. b) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 46 c) Ilość godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć indywidualnych: 6 na każdego uczestnika, (tj łącznie 108 godzin zajęć indywidualnych). d) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, 3 do 5 razy w tygodniu. e) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać od 6 do 8 godzin dydaktycznych. f) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 9:00 i kończyć nie później niż o godz. 20:00. g) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron wolnych na notatki). h) Wykonawca sporządzi dla każdego uczestnika indywidualną opinię, w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego. i) Wykonawca opracuje ankiety ewaluacyjne (po uzgodnieniu zakresu badania z zamawiającym), które zostaną wypełnione przez uczestników na pierwszych i na ostatnich zajęciach, a następnie przekazane Zamawiającemu. j) Zajęcia będą odbywać się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia bądź ościennych miejscowości leżących przy drodze nr 94 Kraków-Olkusz). k) Zajęcia indywidualne będą odbywać, wg harmonogramu ustalonego pomiędzy Wykonawcą, a poszczególnymi beneficjentami. Szczegółowy harmonogram zajęć indywidualnych, zawierający przyporządkowanie dat spotkań do poszczególnych beneficjentów zostanie przekazany Zamawiającemu (w formie e-maila, faksu lub w formie pisemnej) niezwłocznie po ustaleniu wszystkich terminów. l) Harmonogram zajęć grupowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż na 10 dni przed planowanym rozpoczęciem. n) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: Podczas zajęć grupowych: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 15 dkg ciastek, kawy 250 ml, mleczka herbaty 250 ml. Podczas zajęć indywidualnych kawa 250 ml, mleczka herbata 250 ml. 4) Przeprowadzenie zajęć Szkoła dla rodziców w ramach wczesnej profilaktyki zagrożenia wykluczeniem społecznym, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Spotkania o charakterze warsztatowym mające na celu poszerzenie wiedzy psychologicznej, wzrost kompetencji zawodowych, rodzicielskich, relacyjnych, wsparcie w rozwiązywaniu życiowych dylematów. b) Ilość godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć grupowych: 35. c) Ilość uczestników: 7 osób d) Tematyka zajęć: inteligencja emocjonalna czyli czym są uczucia, jak radzić sobie z uczuciami, pochwała opisowa w budowaniu realistycznego poczucia własnej wartości, zachęcanie do współpracy zachęcanie do samodzielności, stawianie granic, etykietki: wpisywanie w role i uwalnianie od grania ról, sposoby rozwiązywania problemów i konfliktów, kary i co zamiast stosowania kar, pierwsza pomoc. e) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, 3 do 5 razy w tygodniu. f) Jedno spotkanie będzie trwać od 6 do 8 godzin dydaktycznych. g) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 9:00 i kończyć nie później niż o godz. 20:00. h) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron wolnych na notatki) i) Wykonawca opracuje ankiety ewaluacyjne (po uzgodnieniu zakresu badania z zamawiającym), które zostaną wypełnione przez uczestników na pierwszych i na ostatnich zajęciach, a następnie przekazane Zamawiającemu. j) Zajęcia będą odbywać się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia bądź ościennych miejscowościach leżących przy drodze nr 94 Kraków-Olkusz). k) Harmonogram zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż 10 dni przed planowanym rozpoczęciem. l) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: Podczas zajęć grupowych: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 15 dkg ciastek, kawy 250 ml, mleczka herbaty 250 ml. 2. II część zamówienia Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, dla 5 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 30, 2) Liczba godzin zegarowych zajęć praktycznych: 40 3) Wykonawca przekaże uczestnikom materiały szkoleniowe w formie pisemnej, 4) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze i soboty. 5) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. 6) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 21:00. 7) Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia. 8) Wykonawca zapewni przeprowadzenie badania lekarskiego. 9) Wykonawca pokryje jednorazowo dla każdego beneficjenta koszt egzaminu państwowego w zakresie egzaminu teoretycznego oraz praktycznego. 10) Harmonogram zajęć teoretycznych Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem. 11) Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się w odległości nie większej niż 35 km od punktu zaznaczonego na mapie http://mapa.targeo.pl/jerzmanowice oraz w odległości nie większej niż 1,5 km od przystanku komunikacji zbiorowej. W celu weryfikacji spełniania tego warunku Zamawiający posłuży się mapą dostępną na stronie www.targeo.pl, opcja trasy - krótka (dotyczy II części zamówienia)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia w zakresie II części mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. O udzielenie zamówienia w zakresie I części mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 1) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe psychologa, zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów oraz doświadczenie: a) w prowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla co najmniej 20 osób w wymiarze co najmniej 90 godzin dydaktycznych, oraz b) w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego dla co najmniej 10 osób w wymiarze co najmniej 100 godzin dydaktycznych. 2) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe doradcy zawodowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 października 2004 r. w sprawie trybu nadawania licencji zawodowych pośrednika pracy i doradcy zawodowego lub ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego oraz doświadczenie w świadczeniu usługi doradztwa zawodowego dla co najmniej 15 osób w wymiarze co najmniej 150 godzin dydaktycznych. 3) co najmniej 1 osobą posiadającą rekomendację do realizacji programu Szkoła dla rodziców i wychowawców wydane przez Ośrodek Rozwoju Edukacji Ministerstwa Edukacji doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla rodziców w zakresie wychowywania dzieci dla co najmniej 5 osób w wymiarze co najmniej 30 godzin dydaktycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: 1) warunków płatności, 2) terminu realizacji usługi, 3) miejsca realizacji usługi (przy zachowaniu warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 4) podwykonawców i zakresu powierzonych im czynności (jeżeli dotyczy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach, 32-048 Jerzmanowice 372B,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 16:00, miejsce: Dziennik Podawczy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach, 32-048 Jerzmanowice 372B,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków UE w ramach projektu Szansa dla wszystkich. Szczegółowy termin realizacji zamówienia: 1. I część zamówienia: 1) Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych: od podpisania umowy do 31.07.2013 r., 2) Przeprowadzenie doradztwa psychologicznego: od 26.08.2013 r. do 06.10.2013 r., 3) Przeprowadzenie doradztwa zawodowego: od 07.10.2013 r. do 15.11.2013 r. 4) Przeprowadzenie zajęć Szkoła dla rodziców: od 01.08.2013 r. do 23.08.2013 r. 2. II część zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2013 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.