Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-08
Środa Wielkopolska: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu
wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu
Numer ogłoszenia: 79149 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp. , ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 287 06 17, faks 061 287 06 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsroda.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu. W skład zamówienia wchodzą usługi wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu: -ciągnikiem rolniczym: z przyczepą, z ładowaczem; -kosiarką doczepną bijakową; -samochodem ciężarowym: bez przyczepy, z przyczepą; -samochodem dostawczym, -ciągnikiem siodłowym z naczepą; -równiarką, ładowarko-spycharką, walcem drogowym, ładowarką, beczkowozem; -szczotką mechaniczną-zamiatarką; -WUKO;..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu. W skład zamówienia wchodzą usługi wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu: -ciągnikiem rolniczym: z przyczepą, z ładowaczem; -kosiarką doczepną bijakową; -samochodem ciężarowym: bez przyczepy, z przyczepą; -samochodem dostawczym, -ciągnikiem siodłowym z naczepą; -równiarką, ładowarko-spycharką, walcem drogowym, ładowarką, beczkowozem; -szczotką mechaniczną-zamiatarką; -WUKO;.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wnoszenie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż 3 000,00 PLN . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg zasady: - III.3.2a) po jednym punkcie otrzyma wykonawca, za każde wykazane zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia wymagane warunkami udziału w postępowaniu, jednak maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów, - III.3.2b) dodatkowo wykonawca, za każde inne wykazane zadanie związaną z usługą wykonywaną poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu otrzyma jeden punkt, jednak maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów. Maksymalnie można otrzymać 20 punktów. W przypadku liczby wykonawców większej niż 20, zaproszeni do składania ofert zostaną wykonawcy, którzy otrzymali największą ilość punktów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i transportu do wykonania usług z podziałem na poszczególne rodzaje sprzętu i transportu (oferty częściowe)w ilości nie mniejszej niż: 1. Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności min. 3,5 tony oraz minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej 2,0m*4,0m min. jedna jednostka, 2. Ciągnik rolniczy z ładowaczem typu (Cyklop) min. jedna jednostka, 3. Kosiarka doczepna bijakowa min. jedna jednostka, 4. Samochód ciężarowy typu o ładowności min. 6,5 tony bez przyczepy o minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej 3,6m*2,0m min. jedna jednostka 5. Samochód ciężarowy typu o ładowności min. 6,5 tony z przyczepą o ładowności min. 6,5 tony o minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej pojazdu 3,6m*2,0m i minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej przyczepy 2,0m*5,3m min. jedna jednostka, 6. Samochód dostawczy o ładowności min. 0,95 tony z odkrytą skrzynią ładunkową samowyładowczą o minimalnych wymiarach 1,7m*2,7m i kabiną dla pasażerów na min. 4 osoby min. jedna jednostka, 7. Ciągnik siodłowy z naczepą o ładowności min. 25 ton min. jedna jednostka, 8. Równiarka ze sprzętem towarzyszącym min. jedna jednostka, 9. Ładowarko-spycharka min. jedna jednostka, 10. Walec drogowy od 0,6 do 1,0 tony min. jedna jednostka, 11. Ładowarka typu Ł34 ,Ł 35 lub podobna min. jedna jednostka, 12. Beczkowóz o pojemności min. 5 m3 min. jedna jednostka, 13. Szczotka mechaniczna - zamiatarka min. jedna jednostka, 14. WUKO min. jedna jednostka. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie mniejszej niż 5 i nie większej niż 20
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: specyfikacja istotnych warunków zamówienia nie jest udostępniona na stronie internetowej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp., ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wlkp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 13:00, miejsce: Wniosek należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. Zarządzie Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp., ul. Libelta 2, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16)1. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie mniejszej niż 5 i nie większej niż 20. IV.4.16)2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - znaczenie 100%. IV.4.16)3. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: umowa ramowa nie będzie zawierana. IV.4.16)4. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy. IV.4.16)5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3. IV.4.16)6. Informacja na temat Podwykonawców: Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. IV.4.16)7. Nr sprawy nadany przez Zamawiającego: ZDP 11-3431/3/2010 IV.4.16)8. Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Grynia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3722P - ul. 20 Października w Środzie Wielkopolskiej
- Modernizacja kładki krajobrazowo - edukacyjnej Bagna Średzkie o długości 90 mb
- Budowa oświetlenia ulicznego w mieście i gminie Środa Wielkopolska
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Środzie Wielkopolskiej (ul. Lipowa)w zakresie wymiany podłogi na hali sportowej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1.09.2025 r. do 30.06.2026 r. w oparciu o bilety miesięczne
- Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Radzionków w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.