eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniaremont sanitariatów, roboty budowlano-konstrukcyjne na klatkach schodowych, wymiana stolarki okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Gdynia: remont sanitariatów, roboty budowlano-konstrukcyjne na klatkach schodowych, wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 79158 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 4, ul. Okrzei 6, 81-228 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6637988, fax 058 6637988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum4.gom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sanitariatów, roboty budowlano-konstrukcyjne na klatkach schodowych, wymiana stolarki okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: remont pomieszczeń sanitarnych - dwie łazienki na III piętrze, wykonanie robót budowlano-konstrukcyjnych na dwóch klatkach schodowych , wymiana stolarki okiennej -10 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: Warunek udziału w postępowaniu - 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument na potwierdzenie warunku - 1. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Warunek udziału w postępowaniu - 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych. Dokument na potwierdzenie warunku - 2. aktualny odpis z właściwego dla wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust 1-załącznik nr 1. Warunek udziału w postępowaniu - 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dnie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 4 roboty budowlane na roboty remontowe, o wartości netto minimum 50000 zł każda. Dokument na potwierdzenie warunku - 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej /wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat - załącznik nr 2/, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1. wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1. 2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 robót budowlanych polegających na kwotę minimum każda 50000 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. kosztorys ofertowy. 2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poz terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19/05/2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4844_35776.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 4, 81-228 Gdynia, ul. Okrzei 6 - sekretariat szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat w Gimnazjum nr 4 , 81-228 Gdynia, ul. Okrzei 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: data: 12/05/2008 godzina: 10:00 miejsce: Gimnazjum nr 4 , 81-228 Gdynia, ul. Okrzei 6

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń sanitarnych, roboty budowlano-konstrukcyjne na klatkach schodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany remont wymaga wykonania następujących prac rozbiórkowych, remontowo-budowlanych: prace rozbiórkowe: demontaż instalacji elektrycznej, rozebranie ścianek działowych, zamurowanie otworu i przeszklenia, poszerzenie otworów drzwiowych, wykonanie nowego otworu drzwiowego, demontaż stolarki drzwiowej, skucie płytek glazurowanych, wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty wykończeniowe: wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych i ich montaż, montaż włączników i oświetlenia, wykonanie ścianek działowych z cegły pełnej, wykonanie tynków, ułożenie posadzki z płytek gresowych, obłożenie ścian glazurą, montaż nowej stolarki drzwiowej W zakresie robót budowlano-konstrukcyjnych na klatkach schodowych: Prace rozbiórkowe: wykucie otworów, wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty budowlano-konstrukcyjne: wykonanie nadproży, otynkowanie i malowanie ościeży, montaż klap oddymiających, montaż parapetów zew..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie wymiany stolarki okiennej: Prace rozbiórkowe: demontaż istniejącej stolarki okiennej, demontaż istniejących parapetów zew. i wew. -10 szt., wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty wykończeniowe: montaż stolarki okiennej - 2,,05 x 2,1 m -8 szt, montaż stolarki okiennej - 1,4 x 2,1 m - 2 szt., montaż parapetów zew. na klatkach schodowych z płytek gresowych - 6 szt., malowanie ościeży wew., zew..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.