Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Hel: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY DO PUNKTU BAZOWANIA HEL
Numer ogłoszenia: 79166 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Punkt Bazowania Hel, ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 0-58 6757570, fax 0-58 6757250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY DO PUNKTU BAZOWANIA HEL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i higieny do Punktu Bazowania Hel. Grupa 1- służba żywnościowa Grupa 2- służba mundurowa Dopuszcza się złożenie oferty częściowej na wybraną grupę asortymentową, w grupie jednak nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.14.00 - Pasty i proszki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1 (a-b); - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ, potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; - dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt.3 SIWZ (deklaracja zgodności, karta charakterystyki).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Punktu Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Punktu Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1- służba żywnościowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia naczyń, Płyn do mech. mycia naczyń, Płyn nabłyszczający do zmywarek, Proszek do zmywarek , Sól zmiękczająca do zmywarek , Mydło w płynie, Mydło w płynie , Proszek do szorowania, Pasta do szorowania, Płyn do usuwania przypalonego tłuszczu, Serwetki papierowe ,Gąbka do mycia naczyń Ścierka do naczyń , Ręczniki papierowe, Druciak-opakowanie , Płyn do usuwania kamienia, Worki do pakowarki, Rękawiczki jednorazowe, Woreczki śniadaniowe HPDE, Płyn do odkażania powierzchni koncentrat , Płyn do dezynfekcji rąk , Płyn do mycia i konserwacji stali nierdzewnej, Środek do usuwania kamienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.14.00-3, 25.22.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2- służba mundurowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło toaletowe , Proszek do prania, Pasta do mycia rąk ze środkiem ścierającym , Krem do rąk ,Pasta do obuwia czarna opakowanie , Środek przeciwko molom (naftalina), Płyn do dezynfekcji obuwia, Odplamiacz do tkanin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa środków czystości
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- "Dostawa materiałów i środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu w 2025 roku (12 zadań)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.