Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Bydgoszcz: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM
I WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH DO LOKALU MIESZKALNEGO
Numer ogłoszenia: 79177 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Bydgoszcz , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 52 57 805, faks 52 52 57 825.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM I WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH DO LOKALU MIESZKALNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w 12 lokalach mieszkalnych w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia oraz wymiana drzwi wejściowych w lokalu mieszkalnym w Bożenkowie. Zakres czynności: 1.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2.Wymiana/remont posadzek, 3.Roboty elektryczne, 4.Roboty instalacyjne, 5.Roboty tynkarskie i malarskie, 6.Wymiana urządzeń technicznych, 7.Roboty towarzyszące - różne. Remont lokali mieszkalnych w w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, w podziale na części: Część nr 1: Grupa ul. 16 Pułku Ułanów WLKP 4/8, Grupa ul. 16 Pułku Ułanów WLKP 4/12 Część nr 2: Inowrocław ul. 800 -lecia 2/42, Inowrocław ul. Świętego Ducha 88II/87, Inowrocław ul. Świętego Ducha 88A/23, Inowrocław ul. Świętego Ducha 88A/3 Część nr 3: Łódź ul. Zielona 73/14, Kutno ul. Boh. Walk n/Bzurą 8/7 Część nr 4: Skierniewice ul. Zawadzkiego 2/22, Skierniewice ul. Zawadzkiego 2/34 Część nr 5: Bydgoszcz ul. Cicha 20A/40, Bydgoszcz ul. Wysoka 1A/24, Bożenkowo ul. Osiedlowa 5/8 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania w wysokości 20 % zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.30.30.00-9, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo - jeżeli wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - udzielona gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem par. 2 ust. 2 projektu umowy: Zamawiający zobowiązany jest do przedłużenie terminu realizacji umowy, z powodu wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenia, nie posiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny
ul. Gdańska 163a 85-915 Bydgoszcz, pon - pt. w godz: 8:00 - 14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 10:45, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny ul. Gdańska 163a 85-915 Bydgoszcz ( pokój 110 parter kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych:Grupa ul. 16 Pułku Ułanów WLKP 4/8, Grupa ul. 16 Pułku Ułanów WLKP 4/12 w tym: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Wymiana, remont posadzek, Roboty elektryczne, Roboty instalacyjne, Roboty tynkarskie i malarskie, Wymiana urządzeń technicznych, Roboty towarzyszące - różne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. udzielona gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych: Inowrocław ul. 800 -lecia 2/42 Inowrocław ul. Świętego Ducha 88II/87 Inowrocław ul. Świętego Ducha 88A/23 Inowrocław ul. Świętego Ducha 88A/3 w tym: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Wymiana, remont posadzek, Roboty elektryczne, Roboty instalacyjne, Roboty tynkarskie i malarskie, Wymiana urządzeń technicznych, Roboty towarzyszące - różne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. udzielona gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych: Łódź ul. Zielona 73/14 Kutno ul. Boh. Walk n/Bzurą 8/7 w tym: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Wymiana, remont posadzek, Roboty elektryczne, Roboty instalacyjne, Roboty tynkarskie i malarskie, Wymiana urządzeń technicznych, Roboty towarzyszące - różne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 46.53.30.00-0, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Udzielona gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych: Skierniewice ul. Zawadzkiego 2/22 Skierniewice ul. Zawadzkiego 2/34 w tym: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Wymiana, remont posadzek, Roboty elektryczne, Roboty instalacyjne, Roboty tynkarskie i malarskie, Wymiana urządzeń technicznych, Roboty towarzyszące - różne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. udzielona gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM I WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH DO LOKALU MIESZKALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokali mieszkalnych: Bydgoszcz ul. Cicha 20A/40 Bydgoszcz ul. Wysoka 1A/24 Bożenkowo ul. Osiedlowa 5/8 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego w tym: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Wymiana, remont posadzek, Roboty elektryczne, Roboty instalacyjne, Roboty tynkarskie i malarskie, Wymiana urządzeń technicznych, Roboty towarzyszące - różne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Udzielona gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.