eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekZP/76/2014, DOSTAWA IMPLANTÓW I STABILIZATORÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-05

Włocławek: ZP/76/2014, DOSTAWA IMPLANTÓW I STABILIZATORÓW
Numer ogłoszenia: 791 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375358 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/76/2014, DOSTAWA IMPLANTÓW I STABILIZATORÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 L.p. Nazwa asortymentu-parametry Ilość kompletów - 35. 1. STABILIZACJA DYNAMICZNA MIĘDZYWYROSTKOWA W ODCINKU LĘDŹWIOWYM. Implant do mocowania między wyrostkami kolczystymi kręgów. Komplet stanowi wyprofilowany korpus, którego główny blok współpracuje z elastyczną taśmą poliestrową oraz klips zaciskający taśmę. Typoszereg rozmiarowy korpusu: 8, 10, 12, 14, 16 mm. Implant posiadający ramiona stałe oraz ruchome, które po rozłożeniu tworzą tzw. (kołyskę), obejmując wyrostek kolczysty. Dostęp jednostronny, przy zachowaniu więzadła nadkolcowego. Komplet: 1 korpus z polimeru PEEK, 1 taśma poliestrowa, 1 tytanowy klips zabezpieczający. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów. Zadanie nr 2 L.p. Nazwa asortymentu-parametry Ilość kompletów - 3. 1. STABILIZACJA SZCZYTOWO - POTYLICZNA - MATERIAŁ: TYTAN. Mocowanie w potylicy oraz w masywach bocznych kręgosłupa szyjnego za pomocą specjalnych kotwic (3 długości wymiarowe), haków szyjnych lub śrub szyjnych wieloosiowych. Haki dostosowane do odcinka C1-C2 oraz C3-C7, możliwość zastosowania haków potylicznych i podpotylicznych. Osadzanie pręta od góry, blokowanie prętów w kotwicach, hakach i śrubach wieloosiowych za pomocą jednego elementu mocującego. Pręty dopasowane anatomicznie do pogranicza potyliczno-szyjnego o długościach w odcinku szyjnym od 50 do 160 ze skokiem co 10 mm, a w odcinku potylicznym od 30-40 mm ze skokiem co 5 mm (w zestawie dostępne pręty do odcinka szyjnego). Łączniki poprzeczne w zakresie długości 35-65 mm stopniowane co 5 mm, składające się z pręta poprzecznego oraz dwóch zaczepów hakowych. Komplet: 2 elementy do odcinka potylicznego (kotwice-haki) i 4 elementy do odcinka szyjnego (kotwice-haki-śruby wieloosiowe), 2 pręty potyliczno-kręgosłupowe, 1 łącznik poprzeczny. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 1 szt. kompletu. Zadanie nr 3 L.p. Nazwa asortymentu-parametry Ilość kompletów - 35. 1. STABILIZACJA MIĘDZYTRZONOWA ODCINKA SZYJNEGO - MATERIAŁ: PEEK Wsuwana proteza dysku szyjnego. Dostosowana do anatomii i fizjologii odcinka szyjnego kręgosłupa. Kształt odzwierciedlający obrys trzonu. Proteza posiadająca karbowane płaszczyzny górne i dolne stykające się z trzonami, zabezpieczające przed przesuwaniem i dyslokacją, dodatkowo wyposażone w 4 (kolce) tytanowe, pełniące jednocześnie rolę znaczników/markerów radiologicznych, zapewniające dodatkowe zakotwiczenie w blaszkach granicznych trzonów. Protezy w kilku rodzajach wykonania obejmując w danym rodzaju pełny typoszereg wymiarowy od 4 do 10 mm. Dyski dostępne z prostymi płaszczyznami, jednostronnie wypukłe, obustronnie wypukłe/klinowe. Proteza musi umożliwiać połączenie z płytką szyjną za pomocą szybkozłącza śrubowego. Komplet: 1 klatka na operowany poziom. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów. Zadanie nr 4 L.p. Nazwa asortymentu-parametry Ilość kompletów - 15. 1. STABILIZACJA TRANSPEDIKULARNA KRÓTKOODCINKOWA ODCINKA PIERSIOWO-LĘDŹWIOWEGO - MATERIAŁ: TYTAN. -śruby transpedikularne z długimi ramionami (w tym repozycyjne) jedno i wieloosiowe cylindryczne z gwintem na całej długości i stożkowym rdzeniem; -średnice śrub 5.0mm, 6.0mm, 7.0mm; -długości 30-65mm ze stopniowaniem co 5mm; -średnica łba śruby wraz z blokerem poniżej 12mm; -wysokość łba śruby wystająca ponad pręt poniżej 5mm; -jednoelementowy bloker zintegrowany z obejmami zapobiegającymi rozchylaniu się ramion śruby; -możliwość wprowadzenia pręta w gniazdo śruby bez konieczności dopychania dodatkowym narzędziem; -pręty osadzane w śrubie wyłącznie od góry (patrząc z punktu widzenia operatora); -konstrukcja śruby umożliwiająca wprowadzenie i blokowanie wygiętego w płaszczyźnie stabilizacji pręta (do 10o); -pręty o średnicy 6.0mm w zakresie długości od 40-460mm ze skokiem co 10mm, posiadające zakończenia sześciokątne umożliwiające derotację śródoperacyjną; -łącznik poprzeczny w postaci pręcika i dwóch zaczepów hakowych mocowany na prętach, w zakresie długości 35 do 85 mm; -instrumentarium i implanty umiejscowione na tacach i w kontenerach umożliwiających ich przechowywanie i sterylizację. Taca na implanty wyposażona w specjalną miarkę umożliwiającą szybkie określenie średnicy i długości śrub. Komplet: 4 śruby transpedikularne,2 pręty kręgosłupowe, 1 stabilizator poprzeczny. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów. Zadanie nr 5 L.p. Nazwa asortymentu-parametry Ilość kompletów - 10. 1. STABILIZACJA ODCINKA SZYJNEGO Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO - MATERIAŁ: TYTAN Płyty tytanowe do stabilizacji jedno i wielosegmentarnej w zakresie od 20-110mm, ze skokiem co 2,5mm. Płytka dostosowana do anatomii kręgosłupa szyjnego. Śruby z możliwością wielokierunkowego ustawienia w stosunku do płyty. Dwie śruby jednocześnie blokowane z płytką przez obrót tzw. (śmiała) o 90 stopni. Śruby jednokorówkowe i dwukorówkowe, samotnące. Wymagane 3 średnice śrub w zakresie 3,5 - 4,5mm i długości w zakresie 14-20mm, ze skokiem co 2mm. Komplet: 1 płytka, 4 śruby. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. kompletów. Zadanie nr 6 L.p. Nazwa asortymentu-parametry Ilość kompletów - 3. 1. PROTEZA TRZONÓW SZYJNEGO ODCINKA KRĘGOSŁUPA -MATERIAŁ: TYTAN - STAŁA. Implant służący do protezowania trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa z dojścia przedniego wykonany ze stopu tytanu. Proteza w postaci perforowanego walca pustego w środku. Proteza w zakresie średnic D10, 12, 14 mm i w zakresie wysokość od 10 do 70 mm ze skokiem co 2,5 mm. Komplet: 1 proteza trzonu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 2 szt. kompletów. 3 Zadanie nr 7 L.p. Nazwa asortymentu/parametry Ilość kompletów - 15. 1. CEMENTOWY IMPLANT DO PIERSIOWEGO I LĘDŹWIOWEGO ODCINKA KRĘGOSŁUPA O WYSOKIEJ GĘSTOŚCI. -cement PMMA, czas zastygania cementu - 8 min; -podwyższona gęstość i lepkość natychmiast po rozmieszaniu - konsystencja plasteliny, cement nieprzezierny dla promieni RTG (kontrast-siarczan baru); -zestaw sterylny jednorazowy; -zestaw do podawania cementu wyposażony w dwie igły transpedikularne i jedną biopsyjną, młotek, uchwyt do trzymania igły, podajnik pozwalający na kontrolę ilości podawanego cementu 0,3 cc przy jednym pełnym cyklu (obrót 360st.) -podawanie cementu za pomocą pompy hydraulicznej. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 3 szt. kompletów. Uwaga: 1. Zamawiający wymaga wraz z dostawą implantów i stabilizatorów użyczenia narzędzi na okres trwania umowy, czego koszt ma zostać wkalkulowany w koszty zadania. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń personelu medycznego Zamawiającego w ramach umowy. 3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 5. Zamawiający wymaga dołączenia instrukcji składowania zapasu konsygnacyjnego. 6. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w opakowaniu producenta. 7. Wykonawca będzie dostarczał towar oznakowany na opakowaniach z następującymi danymi: nazwa towaru, ilość, data produkcji, data ważności do użytku, producent. 8. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych: od poniedziałku do piątku, od daty złożenia zamówienia przez zamawiającego telefonicznie lub faksem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia. 9. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. 10. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w pozycji ,Producent i nazwa handlowa, Producent i nr katalogowy- w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 11. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w pozycji ,Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu, należy opisać dokument, natomiast w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać :Nie wymaga dopuszczenia. 12. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A,2B,2C,2D,2E,2F,2G do siwz) przewidywane zapotrzebowanie ( podane ilości ) nie stanowią ilości gwarantowanych przez Zamawiającego, bowiem faktyczny zakres zamówień składanych przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. Jednakże zmniejszenie ilości asortymentu podanych w załączniku nr 2A,2B,2C,2D,2E,2F,2G nie przekroczy 20% ilości przewidywanej w załączniku nr 2A,2B,2C,2D,2E,2F,2G dla danego zadania. 13. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56640,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56322,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56322,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56322,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22027,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20790,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30240,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32355,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33534,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33534,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8991,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10260,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2293,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2754,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2754,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2754,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRYKER-POLSKA Sp. z o.o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47197,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57510,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.