Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-16
Gryfino: Szkolenie w zakresie Profesjonalna obsługa biura
dla 20 osób uczestników projektu -Kobieta - atrakcyjny pracownik- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego , w ramach Priorytetu VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 79205 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie , ul. Łużycka 55, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4164515, faks 091 4163803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupgryfino.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie w zakresie Profesjonalna obsługa biura dla 20 osób uczestników projektu -Kobieta - atrakcyjny pracownik- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego , w ramach Priorytetu VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w zakresie Profesjonalna obsługa biura w 2 grupach szkoleniowych po 10 osób każda. PROGRAM SZKOLENIA: Program szkolenia powinien być przygotowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2012.186 z późn.zm.), oraz opracowany w oparciu o § 75 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.2010.177.1193 z późn. zm.). Na każdego uczestnika szkolenia powinno przypadać 200 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i praktycznych obejmujących: 1. Zasady funkcjonowania biura i organizacja pracy biurowej: a) organizacja miejsca pracy, b) organizowanie przepływu informacji c) obieg dok. w firmie - zasady obiegu - przyjmowanie, segregowanie i klasyfikacja dok. - zasady archiwizacji dok. d) obsługa klienta w biurze - savoir - vive w pracy - zasady obsługi klienta e) współpraca ze współpracownikami i szefem, f) obsługa urządzeń biurowych g) archiwizacja dokumentów 2. Podstawowe zagadnienia kadrowo - płacowe a) prawo pracy (stosunek pracy, czas pracy) b) prawo ubezpieczeń społecznych c) wynagrodzenia i inne świadczenia pracownicze d) dokumentacja płacowa pracowników e) prowadzenie dokumentacji kadrowej f) zasady odpowiedzialności materialnej pracowników g) urlopy pracownicze 3. Marketing w firmie a) promocja firmy i produktu na rynku b) nawiązywanie relacji z klientami 4. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi a) sporządzanie ofert handlowych b) negocjacje handlowe c) zasady sporządzania umów d) współpraca z bankami, organami administracji publicznej 5. Podstawy rachunkowości i finansów: a) Zasady prowadzenia ewidencji księgowej b) Rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym 6. Obsługa komputera: a) system operacyjny Windows, b) edytor tekstu Word, c) arkusz kalkulacyjny Excel, d) konfiguracja programu Outlook Express, e) program do fakturowania f) Power Point g) zasady korzystania z Internetu. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ORGANIZACJI SZKOLENIA: 1) Zajęcia powinny się odbywać w 2 grupach szkoleniowych po 10 osób w każdej grupie 2) Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: a) Grupa I - 05.06.2013 r. b) Grupa II - 08.07.2013r. 3) Czas trwania szkolenia dla każdego z uczestników - ok. 1,5 miesiąca. 4) Miejsce realizacji szkolenia: a) Grupa I - w Gryfinie b) Grupa II - w Chojnie 5) Zajęcia powinny odbywać się: - 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, - plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu i nie może przekroczyć 8 godzin dziennie, - w godzinach umożliwiających uczestnikom dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia, (w przedziale czasowym 8:00-16:00), - zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów, prezentacji, ćwiczeń praktycznych oraz konsultacji indywidualnych,.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówienia uzupełniającego zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do zrealizowania zamówienia, jeżeli: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 3 szkolenia dla grup min. 10 osobowych w zakresie związanym z zakresem szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli zapewni: - Do przeprowadzenia 200 godzin zajęć salę wykładową wyposażoną w stoliki i krzesła dla 10 osób z dostępem do sanitariatów - spełniającą wymagania BHP i p.poż, 10 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem zapewniającym realizację programu szkolenia (Każdy uczestnik szkolenia powinien pracować na oddzielnym stanowisku komputerowym).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli zapewni: - Wykładowców zajęć teoretycznych i praktycznych posiadających doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych oraz kwalifikacje adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć - każdy wykładowca powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych o podobnej tematyce (prowadził zajęcia dla co najmniej 3 grup 10 osobowych w okresie ostatnich 12 miesięcy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 9
- 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług lub akredytacji - 1
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.gryfino.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
ul. Łużycka 55
74-100 Gryfino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie ul. Łużycka 55 w Sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie finansowane w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - Kobieta - atrakcyjny pracownik - Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.