To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 79206 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Szczecin: Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46210-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
000000419, ul.
Stoisława
6,
70-952
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
+48914849694, faks
+91914849664, e-mail
przetargi@szczecin.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych oraz osób towarzyszących (np. małżonkowie, dzieci, osoby bliskie, itp.) w następującej ilości (miesięcznie) i asortymencie: a) 115 szt. karnetów dla pracowników Zamawiającego (z dopłatą ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, zwanego dalej "ZFŚS") uprawniających do korzystania z pełnej oferty usług, b) 35 szt. karnetów dla osób towarzyszących (bez dopłaty ze środków ZFŚS) uprawniających do korzystania z pełnej oferty usług, c) 3 szt. karnetów dla dziecka do 15 lat (bez dopłaty ze środków ZFŚS) uprawniających do korzystania z pełnej oferty usług, d) 1 szt. karnetu dla dziecka do 15 lat (bez dopłaty ze środków ZFŚS), uprawniających do korzystania z basenu. Zarówno osoba towarzysząca jak i dziecko mogą korzystać z zajęć sportowo-rekreacyjnych bez jednoczesnego udziału w nich pracownika. 2.2 Wskazane powyżej ilości karnetów są szacunkowe, podane w celu oceny złożonych ofert. Liczba poszczególnych karnetów będzie zależała od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości karnetów w trakcie realizacji umowy. 2.3 Zamawiający wymaga, aby karnety były dostarczane do siedziby Zamawiającego sukcesywnie, w okresie obowiązywania umowy, stosownie do zgłoszeń Zamawiającego przekazywanych pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Lista użytkowników będzie ustalana na okres rozliczeniowy (miesiąc) i będzie przekazywana Wykonawcy do 20 dnia każdego miesiąca, przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. Liczba osób korzystających może ulegać zmianie w kolejnych okresach rozliczeniowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany listy osób uprawnionych do korzystania z oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania karnetów na dłuższe okresy rozliczeniowe, tzn. jeżeli dana osoba korzysta z karnetu przez kilka kolejnych okresów rozliczeniowych Wykonawca nie musi dostarczać nowych karnetów, a jedynie przedłużać termin ich obowiązywania. 2.4 Wykonawca poprzez dostarczone karnety zapewni dostęp do korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze (min. fitness, aerobic, basen, sauna, siłownia, pilates, joga, taniec) w ramach miesięcznego abonamentu, bez dodatkowych opłat. Na terenie Szczecina karnety muszą zapewniać dostęp do co najmniej: a) jednego obiektu z basenem (min. 25 m długości) i innym elementem np. siłownią, sauną lub fitnesem, b) jednego obiektu z siłownią, sauną, fitnesem lub jogą. 2.5 Zamawiający wymaga aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawnieni powinni mieć prawo korzystać z obiektu w godzinach jego otwarcia, chyba że dany obiekt wprowadzi w tym zakresie własne ograniczenia. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby informacja o ograniczeniach i konieczności weryfikacji dostępności bezpośrednio w obiekcie została zamieszczona na stronie internetowej, na której jest aktualna lista obiektów. 2.6 Karnety powinny być przygotowane w formie np.: kart magnetycznych, kart chipowych, kart zbliżeniowych. Zamawiający dopuszcza weryfikację imiennego karnetu wyłącznie na podstawie dokumentu ze zdjęciem, imieniem i nazwiskiem użytkownika. W tym celu przekaże Wykonawcy listę zawierającą imiona i nazwiska użytkowników. Zamawiający nie dopuszcza innych form weryfikacji. W przypadku rezygnacji korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych karnet zostanie zwrócony Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na pobieranie przez Wykonawcę od pracowników Zamawiającego i ich osób towarzyszących takich danych jak: numer telefonu, numer PESEL, odciski linii papilarnych, adresy e-mail. 2.7 Wykonawca zapewni dostęp do co najmniej 80 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa zachodniopomorskiego. Zamawiający posiada jednostki w następujących miejscowościach: Szczecin, Choszczno, Goleniów, Gryfice, Gryfino, Kamień Pomorski, Łobez, Myślibórz, Pyrzyce, Stargard, Świnoujście. Zamawiający wymaga, aby: - co najmniej 40 placówek zlokalizowanych było na terenie miasta Szczecin; - w co najmniej 5 spośród pozostałych 10 miejscowości, w których Zamawiający posiada jednostki organizacyjne, zlokalizowana była co najmniej 1 placówka sportowo-rekreacyjna. Ilość obiektów sportowo - rekreacyjnych, o charakterze, o którym mowa w pkt 2.4, dostępnych w celu realizacji przedmiotu zamówienia (bez konieczności dokonywania dopłat) stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania dostępu do dodatkowych obiektów o wyższym standardzie z dopłatami (oprócz wymaganych minimum 80 obiektów i oprócz obiektów wskazanych w celu uzyskania dodatkowych punktów w kryterium "ilość dostępnych obiektów sportowo-rekreacyjnych"). Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby informacja o konieczności ponoszenia dodatkowych dopłat została zamieszczona na stronie internetowej, na której znajduje się aktualna lista obiektów, w taki sposób, aby Użytkownik mógł bez wątpliwości ustalić, odnośnie których obiektów/usług zobowiązany będzie do ponoszenia dodatkowych opłat. Ponadto Zamawiający informuje, że obiekty te nie będą brane pod uwagę przy ocenie zgodności oferowanych dostaw z SIWZ oraz przy przyznawaniu dodatkowych punktów w kryterium "ilość dostępnych obiektów sportowo-rekreacyjnych". 2.8 Aktualna lista obiektów, w których świadczone będą usługi oraz zakres usług świadczonych w danym obiekcie będą nieprzerwanie dostępne na stronie internetowej Wykonawcy. 2.9 Użytkownicy karnetów uprawnieni będą do korzystania z usług we wszystkich wskazanych obiektach sportowo-rekreacyjnych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ze względów bezpieczeństwa będzie honorował zapisy regulaminów wewnętrznych danych obiektów sportowo-rekreacyjnych, z których wynika że dzieci w wieku do lat 15 nie mogą korzystać ze wszystkich dostępnych usług. 2.10 Wykonawca w ramach każdego karnetu zapewni minimum 1 bezpłatne wejście do każdego obiektu dziennie i skorzystanie w każdym obiekcie z co najmniej 1 bezpłatnych zajęć dziennie. Minimalny czas korzystania z usług (1 wejście do obiektu) wynosi 45 minut, liczonych łącznie z czasem technicznym, składającym się na czas przed i po korzystaniu z zajęć. W przypadku krótszych zajęć (np. sauna) użytkownik karnetu może skorzystać dodatkowo z innych zajęć, tak aby łączny czas korzystania z zajęć wynosił min. 45 minut. 2.11 Środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia będą pochodzić z wpłat własnych użytkowników oraz ze środków Zamawiającego. Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na dopłaty do 1 karnetu dla pracownika 50-60% środków pochodzących z ZFŚS. 2.12 Wykonawca zapewni możliwość zakupu karnetu dla użytkownika na jeden miesiąc, bez konieczności deklarowania korzystania z usługi w dłuższym okresie czasu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
22457000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT269313 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 345648,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dembowskiego w Szczecinie
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w podziale na 2 części.
- KONSERWACJA BIEŻĄCA W BUDYNKACH SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE PRZY UL. KASZUBSKIEJ 42, UL. MAŁOPOLSKIEJ 17, UL. LIMANOWSKIEGO 1, UL. PIOTRA SKARGI 19 NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.