Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-09
Warszawa: Zakup, dostarczenie i montaż koszy i ławek parkowych, koszy i ławek ulicznych oraz koszy na odchody zwierząt domowych na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów
Numer ogłoszenia: 79260 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostarczenie i montaż koszy i ławek parkowych, koszy i ławek ulicznych oraz koszy na odchody zwierząt domowych na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i montaż koszy i ławek parkowych, koszy i ławek ulicznych oraz koszy na odchody zwierząt domowych na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów. W celu zachowania określonego stylu istniejących elementów małej architektury, tj. koszy i ławek parkowych, koszy i ławek ulicznych oraz koszy na odchody zwierząt domowych, które zostały zamontowane w ubiegłych latach na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów, nowe ławki i kosze wszystkich typów muszą być wykonane w oparciu o wzory ławek i koszy o wyglądzie i parametrach technicznych równoważnych z istniejącymi (wzór ławek i koszy wszystkich typów na załączonych zdjęciach - załączniki nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia). I. Kosze parkowe 1. Dane techniczne:: -pojemność : 35l -wysokość części nadziemnej : 110cm - waga : 17 kg 2. Materiały: - stal łączona z odlewami aluminiowymi i żeliwnymi - malowanie: powłoka antykorozyjna, kolor: RAL7021 3. Montaż: Wyrób przystosowany do montażu na stałe poprzez zabetonowanie, w tym m.in.: demontaż nawierzchni o pow. ca 0,3 m2, wykopanie dołka, wywóz nadmiaru ziemi, obsadzenie kosza, zalanie dołka betonem, uzupełnienie zdemontowanej nawierzchni oraz uporządkowanie terenu. II. Ławki parkowe 1. Dane techniczne: - długość ławki : 180 cm - wysokość całkowita : 72 cm - wysokość siedziska : 43 cm - szerokość siedziska : 46 cm - szerokość oparcia : 30 cm - waga : 60 kg 2. Materiały: - elementy żeliwne zabezpieczone podkładem i lakierem zewnętrznym; - drewno sosnowe klasy 1-2 o grubości min.46 mm, impregnowane, dwukrotnie kryte lazurem, zewnętrznym; - kolor ciemny brąz; - elementy montażowe ocynkowane. 3. Montaż: Montaż ławek należy wykonać poprzez zamocowanie tych urządzeń przy użyciu kotew chemicznych. III. Kosze stalowe (bez popielniczki) 1. Dane techniczne: Wg opisu na załączonym rysunku kosza - załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia 2. Materiały: - stal nierdzewna satynowana; - elementy montażowe ocynkowane. 3. Montaż: Wyrób przystosowany do montażu na stałe poprzez zabetonowanie, w tym m.in.: demontaż nawierzchni o pow. ca 0,3 m2, wykopanie dołka, wywóz nadmiaru ziemi, obsadzenie kosza, zalanie dołka betonem, uzupełnienie zdemontowanej nawierzchni oraz uporządkowanie terenu. IV. Kosze uliczne 1. Dane techniczne: - wysokość całkowita : 75 cm - podstawa : 50 cm x 50 cm - waga : 180 kg - pojemność : 40 l - pojemnik (wkład do kosza) z blachy ocynkowanej grub.1 mm. 2. Materiały: - elementy betonowe zbrojone, wykonane z betonu płukanego klasy B-25, impregnowane; - stal płaskownik 50 x 6 mm, zabezpieczona podkładem i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego; - drewno sosnowe klasy 1-2 o grubości 48 mm, impregnowane, dwukrotnie kryte lazurem zewnętrznym; - elementy montażowe ocynkowane. Ponadto, każdy kosz należy oznakować poprzez wytłoczenie na jednym z jego dwóch betonowych boków litery DU, tj. symbolu właściciela - Dzielnicy Ursynów. 3. Montaż: Montaż koszy należy wykonać poprzez mocowanie ich do podłoża na głębokość 50 cm, za pomocą kotew stalowych. V. Ławki uliczne 1. Dane techniczne: - długość ławki : 200 cm - wysokość całkowita : 70 cm - wysokość siedziska : 40 cm - szerokość siedziska : 46 cm - szerokość oparcia : 30 cm - rozstaw nóg w obrysie zewnętrznym : 205 cm x 64 cm - waga : 180 kg 2. Materiały: - elementy betonowe zbrojone, wykonane z betonu płukanego klasy B-25, impregnowane; - stal profil zamknięty min.50 x 30 x 3 mm, zabezpieczona podkładem i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego; - drewno sosnowe klasy 1-2 o grubości min.46 mm, impregnowane, dwukrotnie kryte lazurem zewnętrznym; - elementy montażowe ocynkowane. Ponadto, każdą ławkę należy oznakować poprzez wytłoczenie na jednym z jej dwóch betonowych boków litery DU, tj. symbolu właściciela - Dzielnicy Ursynów. 3. Montaż: Montaż ławek należy wykonać poprzez mocowanie ich do podłoża na głębokość 50 cm, za pomocą kotew stalowych. VI. Kosze na odchody zwierząt domowych : 1. Dane techniczne: - wysokość całkowita : 72 cm - podstawa : 50x35 cm - waga : 80 kg - pojemność : 35 l - pojemnik wraz z kieszenią wykonane z blachy ocynkowanej grub.1 mm. Ponadto, w każdym koszu na tylnej, górnej ścianie pojemnika należy zamocować na stałe (poprzez nitowanie) kieszeń o wymiarach 23 cm x 14 cm, w której będą umieszczane jednorazowe zestawy higieniczne do zbierania odchodów zwierzęcych. 2. Materiały: - stal płaskownik 60 x 6 mm, zabezpieczona podkładem i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego; - stal kątownik 60 x 60 x 4 mm, zabezpieczona podkładem i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego; - drewno sosnowe klasy 1-2 o grubości 50 mm, impregnowane, dwukrotnie kryte lazurem zewnętrznym; - elementy montażowe ocynkowane. 3. Montaż: Montaż koszy należy wykonać poprzez zakopanie w gruncie na głębokość min.40 cm elementu betonowego znajdującego się u podstawy kosza. VII. Pojemniki do koszy na odchody zwierząt domowych : 1. Dane techniczne: - pojemność : 35 l - pojemnik wykonany z blachy ocynkowanej grub.1 mm. Pojemniki o wyglądzie i parametrach technicznych równoważnych z istniejącymi (wzór pojemnika na załączonym zdjęciu kosza na odchody zwierząt domowych - załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia) 2. Materiały: - stal płaskownik 60 x 6 mm, zabezpieczona podkładem i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego; - stal kątownik 60 x 60 x 4 mm, zabezpieczona podkładem i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego. Pojemniki do koszy na odchody zwierząt domowych należy dostarczyć bezpośrednio do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. UWAGA Zamawiający dopuszcza 5% margines odstępstwa od wymaganych parametrów technicznych, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia powyżej (dot. długości, wysokości, szerokości, grubości, wagi, pojemności itp.), tj. np. długość ławki winna mieścić się w przedziale 190 cm - 210 cm, wysokość całkowita ławki 66,5 cm - 73,5 cm itd. przy czym pozostałe wymagania dot. wyglądu, montażu oraz oznakowania ww. urządzeń pozostają bez zmian. Miejsca ustawienia nowych ławek oraz koszy zostaną wskazane Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone ławki oraz kosze wszystkich typów. Opis przedmiotu zamówienia określają również: - Szczegółowy opis wraz ze standardami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy - wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ - formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy. Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 90 %..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.11.36.00 - Ławki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ławek i koszy o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto. UWAGA! 1 Za wykonane co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ławek i koszy o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto Zamawiający uzna takie zamówienie, które Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i którego przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1.) Ogłoszenia Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) III.6.1).1. Dowodami o których mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokument musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1. III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany); b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji na dostarczone ławki i kosze - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1. Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy. 2. Zmniejszenia maksymalnego wynagrodzenia brutto z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA, POK. NR 530.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kontenerów KP-7 dla 33. BLTr w Powidzu
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH STALOWYCH POJEMNIKÓW NA ODZIEŻ DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów i pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.