Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-08
Włoszczowa: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pod nazwą Przebudowa drogi powiatowej Nr 0258 T odc. Krasocin-Wola Świdzińska.
Numer ogłoszenia: 79281 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pod nazwą Przebudowa drogi powiatowej Nr 0258 T odc. Krasocin-Wola Świdzińska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na Przebudowę drogi powiatowej Nr 0258T odc. Krasocin-Wola Świdzińska, dł. około 4,55 km w istniejącym pasie drogowym w zakresie: a) poszerzenia do 6m i wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni, b) budowy chodnika dla pieszych w miejscowości Świdno, c) budowy zatok autobusowych, d) przebudowy istniejącego odwodnienia powierzchniowego, e) regulacji poboczy, f) renowacji rowów przydrożnych, g) wykonania wjazdów na posesje przyległe do drogi, h) wykonania zjazdów na drogi polne, i) przebudowy skrzyżowań z drogami publicznymi poprzecznymi, j) wymiany barier ochronnych sztywnych na obiektach inżynierskich, k) montażu barier sprężystych na dojazdach do obiektów inżynierskich. 2. Zakres zamówienia obejmuje : a) Pozyskanie aktualnych map do celów projektowych - w/g potrzeb projektowania zgodnie ze stanem prawnym i wypisami z rejestru gruntów. b) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji. c) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy drogi oraz innych prac i opracowań niezbędnych dla kompletności dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę oraz umożliwiających wykonywanie robót budowlanych. W przypadku wystąpienia konieczności opracowania raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko lub opracowania i złożenia - w imieniu Zamawiającego - wniosku wraz z niezbędną dokumentacją o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia Wykonawca musi opracować raport i wystąpić z wnioskiem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. d) Wykonanie projektów branżowych usunięcia kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą techniczną w zakresie wynikającym z przyjętego rozwiązania projektowego. (Projekty branżowe winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia). e) Opracowanie informacji niezbędnych do wykonania studium wykonalności między innymi w zakresie opisów technicznych, szacunkowych kosztów. f) Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. g) Wykonanie przedmiarów robót h) Wykonanie kosztorysów ofertowych i inwestorskich. i) Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji drzew i krzewów oraz planu ich ewentualnego wyrębu. j) Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. k) Uzgodnienie ze Świętokrzyskim Zarządem Dróg Wojewódzkich rozwiązań projektowych w zakresie włączenia przedmiotowej drogi do drogi wojewódzkiej Nr 786 oraz planowanej budowy obwodnicy miejscowości Krasocin. l) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt IX ppkt 1.1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert usług projektowych polegających na: a) wykonaniu co najmniej dwu dokumentacji projektowo-kosztorysowych porównywalnych z przedmiotem zamówienia . Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba usług, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt IX ppkt 1.2. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt IX ppkt 1.1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie projektantami, którzy od co najmniej 3 lat posiadają uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. projektowanie, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008, nr 63, poz. 394). - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt IX ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w IX ppkt 1.3. i 1.4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt IX ppkt 1.1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) Ograniczenie zakresu zamówienia wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego. b) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. c) Zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 3. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4.Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 213..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, pokój 319..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w drugim półroczu 2024 r.
- Budowa dwóch hal namiotowych w Zakładzie Przetwarzania Odpadów Komunalnych "Kępny Ług" we Włoszczowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Modernizacja drogi w miejscowości popegeerowskiej Nieznanowice" dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie i modernizacji zespołu fontann w parku Rydza Śmigłego "Jutrzenka" w Warszawie.
- Modernizacja i doposażenie oczyszczalni ścieków w Nowym Pilczynie
- Przebudowa drogi w miejscowości Dasze i Dasze - Kośna, gm. Kleszczele
- Opracowanie dokumentacji i pozwolenia ZRID na Rozbudowę ulicy Warszawskiej, Narutowicza i 3-go Maja w Mszczonowie.
- Zakup i montaż garażu dla pojazdu ratowniczo gaśniczego OSP w Sosnówce realizowany w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: "Budowa lub przebudowa lub remont dróg na terenie miasta Wejherowa" z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.