eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Dostawa mebli dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Chrzanów: Dostawa mebli dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 79283 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42655 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 624 53 00, faks 32 623 29 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu. 1) biurko kątowe prawe - 13 szt. 2) krzesło obrotowe z podłokietnikami - 26 szt. 3) fotel biurowy na kółkach - 1 szt. 4) biurko kątowe lewe - 11 szt. 5) dostawka/blat prostokątna - 10 szt. 6) szafa aktowa na dokumenty zamykana - 26 szt. 7) szafa ubraniowa - 15 szt. 8) szafka z półką zamykana - 12 szt. 9) stół - 4 szt. 10) krzesło stacjonarne - 19 szt. 11) blat kuchenny z szafkami kuchennymi, zamykanymi, podblatowymi - 4 szt. 12) dostawka - 4 szt. 13) podwieszane szafki kuchenne - 7 szt. 14) kontener - 28 szt. 15) chłodziarka podblatowa - 4 szt. 16) regał na papier - 2 szt. 17) regał wiszący otwarty - 1 szt. 18) podest z jednostronnym wejściem - 1 szt. 19) regał biurowy otwarty - 2 szt. 20) biurko prostokątne - 3 szt. 21) stół o wyokrąglonych rogach - 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.71.11.30 - Chłodziarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Paweł Witek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BR-STUDIO Paweł Witek, Racławice Małe 2, 55-020 Żórawina, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58772,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61372,08

  • Oferta z najniższą ceną: 59741,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93230,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.