Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-10
Lubaczów: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 79309 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie , ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328116, faks 016 6328116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lubaczowski.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z podziałem na 52 zadania w ilościach i asortymencie określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.11.00-1, 33.16.90.00-2, 33.19.40.00-6, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.20-2, 33.17.11.00-0, 33.19.80.00-4, 33.14.13.21-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 52.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- celem oceny w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wg wzoru na załączniku nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- celem oceny w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wg wzoru na załączniku nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- celem oceny w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wg wzoru na załączniku nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- celem oceny w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wg wzoru na załączniku nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań szczegółowo opisanych w formularzach cenowych w załączniku nr 2 (opisy, kopie stron z katalogu, materiały informacyjne) przy czym Wykonawca ma obowiązek opisania na dokumencie, którego zadania i której pozycji asortymentowej dokument dotyczy 2. oświadczenie, o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Nr 107, poz. 698) o wyrobach medycznych - załącznik nr 5 / jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lubaczowski.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów, pokój nr 8, dział zamówień publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: cewniki do odsysania w układzie zamkniętym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do odsysania w układzie zamkniętym w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cewniki, dreny do odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki, dreny do odsysania w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sonda do karmienia dojelitowego, zgłębniki żołądkowe, katetery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sonda do karmienia dojelitowego, zgłębniki żołądkowe, katetery w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zestawy do biopsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do biopsji w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wężyki do pompy tumescencyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wężyki do pompy tumescencyjnej w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: papiery medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery medyczne w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: obłożenia operacyjne, serwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia operacyjne, serwety w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: siatka przepuklinowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatka przepuklinowa w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: folia, serwety, maty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folia, serwety, maty w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: jednorazowa odzież do diagnostyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowa odzież do diagnostyki w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: maska, fartuch,czepek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maska, fartuch,czepek w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pasy mocujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasy mocujące w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zgłębniki Sengstakena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgłębniki Sengstakena w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: łączniki,, kraniki, dreny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączniki,kraniki, dreny w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: test helicobacter pylori.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: test helicobacter pylori w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: przyrządy do przetaczań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetaczań w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: elektroda ekg, żel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektroda ekg, żel w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: prowadnica do intubacji, zestaw do konikotomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadnica do intubacji, zestaw do konikotomii w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: pojemniki na odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na odpady medyczne w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: introducery, elektrody do stymulacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: introducery, elektrody do stymulacji w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: system pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system pobierania krwi w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: przyrządy do wlewów typ kaniula.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do wlewów typ kaniula w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: produkty pozycjonujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: produkty pozycjonujące w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: igły specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły specjalistyczne w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: wzierniki ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzierniki ginekologiczne w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: osprzęt do parafiniarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osprzęt do parafiniarki w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: zestawy drenażowe, wkłady do odsysania wydzieliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy drenażowe, wkłady do odsysania wydzieliny w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: gaziki do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaziki do dezynfekcji w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: przyrządy pediatryczne do wlewów typ kaniula.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy pediatryczne do wlewów typ kaniula w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: zestawy specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy specjalistyczne w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: wkład do strzykawki automatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkład do strzykawki automatycznej w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: medycyna ogólna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: medycyna ogólna w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: mankiety do pomiaru ciśnienia do kardiomonitorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mankiety do pomiaru ciśnienia do kardiomonitorów w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: tubusy anoskopowe i rektoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tubusy anoskopowe i rektoskopowe w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: materiały RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały RTG w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: pojemniki do transportu, pobierania preparatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki do transportu, pobierania preparatów w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: rurki trachestomijne, maski krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki trachestomijne, maski krtaniowe w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: kompresy chłodzące lub ogrzewające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy chłodzące lub ogrzewające w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: pojemniki na materiały his-pat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na materiały his-pat w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: worki, butelki, dreny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki, butelki, dreny w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: pakiet anestetyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet anestetyczny w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: laryngoskopy, łyżki do laryngoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laryngoskopy, łyżki do laryngoskopów w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: klipsy do laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klipsy do laparoskopii w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: rurki nosowo- gardłowe, rurki krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki nosowo- gardłowe, rurki krtaniowe w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: zestaw do gastrostomii, żywienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do gastrostomii, żywienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: wkłucia centralne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkłucia centralne w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: ostrza chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza chirurgiczne w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: staplery chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: staplery chirurgiczne w ilościach określonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: mankiety do systemu chłodząco- uciskowego CRYO/CUFF.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mankiety do systemu chłodząco- uciskowego CRYO/CUFF w ilościach okreslonych w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie dokumentacji dot. rozbudowy DW nr 866 na odc. Wólka Krowicka - Krowica Hołodowska poprzez budowę drogi dla pieszych i rowerów w km ok. 13+050 do km 17+900 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie
- "Zakup samochodu 7-osobowego typu furgon brygadowy na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- RZP-49/KS/2024 - "Sprzęt jałowy, jednorazowy używany w anestezjologii i neurochirurgii"
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- DOSTAWA JAŁOWEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ I RĘCZNIKÓW CHIRURGICZNYCH
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.