To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-14
Lublin: Dostawa mebli biurowych i regałów archiwalnych dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Lubartowie.
Numer ogłoszenia: 7931 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234121 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, ul. Okopowa 2A, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5288181, faks 081 534 97 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i regałów archiwalnych dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Lubartowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mebli biurowych i regałów archiwalnych dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Lubartowie, w asortymencie wyszczególnionym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2a i 2b do SIWZ. Podane w formularzach cenowych ilości są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zmniejszonej ilości poszczególnych asortymentów zamówienia, bez podawania przyczyn...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.12.11.00 - Biurka 39.13.21.00 - Szafy na akta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych określonych w załączniku nr 2a
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meblomax s.c. Artur Wawryszczuk, Robert Wawryszczuk, ul Turystyczna 9, 20-207 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52825,00
Oferta z najniższą ceną: 44592,53 / Oferta z najwyższą ceną: 95202,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa regałów archiwalnych określonych w załączniku nr 2 b
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o., ul.Grójecka 128 paw. 51, 02-383 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55952,70
Oferta z najniższą ceną: 55952,70 / Oferta z najwyższą ceną: 55952,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW.
- Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych oraz elementów umeblowania do Kancelarii Sejmu
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.