eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaPełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce - etap III.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Hajnówka: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce - etap III.
Numer ogłoszenia: 79350 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce - etap III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Hajnówce - etap III. 2. Roboty podlegające kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu obejmują : 2.1. Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Urodzajnej i Pszenicznej wraz z ulicą bez nazwy: a. kanał z rur O 300 mm GRP łączonych na wcisk - 135,00 m b. kanał z rur O 315 mm PVC łączonych na wcisk - 227,00 m c. przykanaliki z rur O 200 mm GRP łączonych na wcisk - 9,00 m d. przykanaliki z rur O 200 mm PVC łączonych na wcisk - 15,00 m e. studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm - 9 kpl f. studzienki ściekowe uliczne betonowe O 500 mm z osadnikiem - 7 kpl g. kompletny separator lamelowy O 1500 mm - 1 kpl h. kompletny osadnik O 1500 mm - 1 kpl 2.2. Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Miodowej, Słodkiej i Pszczelej: a. kanał z rur O 250 mm PVC SN 8 łączonych na wcisk - 262,99 m b. przykanaliki z rur O 200 mm PVC SN 8 łączonych na wcisk - 10,27 m c. studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm - 8 kpl d. studzienki ściekowe uliczne betonowe O 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 5 kpl 2.3. Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Niedzwiedziej: a. kanał z rur O 250 mm PVC SN 8 łączonych na wcisk - 94,50 m b. przykanaliki z rur O 200 mm PVC SN 8 łączonych na wcisk - 7,66 m c. studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm - 3 kpl d. studzienki ściekowe uliczne betonowe O 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 3 kpl 2.4. Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Sarniej: a. kanał z rur O 250 mm PVC SN 8 łączonych na wcisk - 184,50 m b. przykanaliki z rur O 160 mm PVC SN 8 łączonych na wcisk - 15,50 m c. studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm - 2 kpl d. studnie rewizyjne z PVC O 425 mm - 5 kpl e. studzienki ściekowe uliczne betonowe O 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 6 kpl f. przecisk w rurze stalowej O 400 mm metodą hydrauliczną - 8,0 m 2.5. Budowę kanalizacji deszczowej w Ulicy bez nazwy (ul. Skowronka, Kukułki i Sikorki): a. kanał z rur O 315 mm PCV SN 8 łączonych na wcisk - 107,45 m b. kanał z rur O 250 mm PCV SN 8 łączonych na wcisk - 114,01 m c. przykanaliki z rur O 200 mm PCV SN 8 łączonych na wcisk - 21,12 m d. studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 mm - 7 kpl e. studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm - 1 kpl f. studzienki ściekowe uliczne betonowe O 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 7 kpl 3. Szczegółowy zakres kompletnego nadzoru inwestorskiego określa Załącznik nr 1 do umowy. 4. Kompletna dokumentacja techniczna oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargu na wykonanie robót budowlanych znajduje się do wglądu u Zamawiającego. 5. Przewidywany koszt robót budowlanych - 595 000,00 tysięcy zł brutto. Dokumentacja projektowa sieci kanalizacji deszczowej stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę o wartości min. 10.000,00 zł. brutto, polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej i/lub wodociągu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata uzyskania uprawnień; wykonawca musi dysponować także co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe - min. 3 lata

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, 2. terminu przekazania przez Zamawiającego terenu budowy, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności uniemożliwiające przekazanie terenu budowy w terminie określonym Umową, 3. zmiany terminu i zakresu wykonania zamówienia, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy tj.: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, geologicznych lub hydrologicznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie  wpływających na jakość wykonania lub  trwałość przedmiotu umowy, - wystąpienia odkryć archeologicznych, - natrafienia na niewybuchy i niewypały, - wystąpienia klęsk żywiołowych (powódź, pożar itp.), 4. zmiany  zasad finansowania zamówienia, 5. konieczności dostosowania treści umowy do postanowień umowy zawartej przez Zamawiającego z instytucją współfinansującą realizację zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Hajnówka ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Hajnówka ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka pokój nr 219 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.