Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Świątki: Dostawa ciepła oraz ciepłej wody
do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach oraz Osiedla mieszkalnego z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w Świątkach na działce nr 30/22 obręb Świątki, od 01-07-2015 do 30-06-2017
Numer ogłoszenia: 79361 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świątki , Świątki 87, 11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, faks 89 6169822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciepła oraz ciepłej wody do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach oraz Osiedla mieszkalnego z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w Świątkach na działce nr 30/22 obręb Świątki, od 01-07-2015 do 30-06-2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie i eksploatacja urządzeń Kotłowni i instalacji ciepłowniczej oraz Dostawa ciepła i ciepłej wody do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach i Osiedla mieszkaniowego z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w Świątkach na działce nr 30-22 obręb Świątki, od 01-07-2015 do 30-06-2017 Właścicielem infrastruktury ciepłowniczej będącej przedmiotem zamówienia jest Gmina Świątki. Dostawa ciepła oraz ciepłej wody do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach oraz osiedla z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w Świątkach na działce nr 30/22 obręb Świątki, w latach od 01-07-2015 do 30-06-2017 przewidywana roczna produkcja ciepła na podstawie danych z ubiegłych lat wynosi około 6 157 GJ Kotłownia wyposażona jest 1. Kocioł wodny Global F wielkość 60 z kompletem automatyki sterującej i zabezpieczeniowej Moc wyjściowa 696 kW szt. 1 2. Kocioł wodny Global F wielkość 30 z kompletem automatyki sterującej i zabezpieczeniowej Moc wyjściowa 348 kW szt. 1 3. Magneto-odmulacz typu FOM, 508/125 szt. 1 4. Refleksomat typ GG 2000 VS 150 szt. 1 5. Wymiennik przeciwprądowy JAD XK 9.88 szt. 4 6. Pompa obiegu Kotła Global F 60 firmy grundfos typu UPS 65-180 F 3 stopniowa szt. 2 7. Pompa obiegu Kotła Global F 30 firmy grundfos typu UPS 65-180 F 3 stopniowa szt. 1 8. Pompa obiegu sieciowego firmy Grundfos typu TPE 65-240 szt. 1 9. pompa obiegowa instalacji co w budynku kotłowni UPS 25-20 180 szt. 1 10. Blok energetyczny c.w.u. 7 zbiorników z osprzętem o łącznej objętości V=4,25 m3 kpl. 1 11. Zmiękczacz wody typu TW-OB.-035 szt. 1 12. Wodomierz JS 1,5 do pomiaru wody uzupełniającej szt. 1 13. Naczynie wzbiorcze typu B o pojemności użytkowej 400 dm3 szt. 1 14. Filtr Mechaniczny BB10/1AKF szt. 1 15. pompa wody uzupełniającej 65 PM. szt. 1 16. zbiornik wody uzdatnionej: zbiornik kondensatu typu A-1 wlk. 3 pojemności użytkowej 0,6 m3 szt. 1 oraz wiele pomniejszych urządzeń niezbędnych do funkcjonowania kotłowni umowy wynosi około 6 157 GJ x 2 lat = 12 314 GJ, przewidywane roczne zużycie biomasy około 400 t, w okresie umowy 800 t. Wymagania w stosunku do stosowanego paliwa: - odpady drewna świeżego nieimpregnowane i niepolewane żadną substancją, o granulometrii od 0 do 30 mm (zrębki, trociny, rozdrobnione drewno, brykiet, itp. - paliwo o wilgotność bezwzględnej od 10% do 30 % w suchej masie Biomasa nie może zawierać zanieczyszczeń mechanicznych tj. kamienie, metal, mogących zakłócić pracę instalacji Zamawiającego. Zamawiający oddaje w użytkowanie kotłownię wraz z urządzeniami takimi jak. Urządzenia i przedmioty zamontowane w kotłowni w Świątkach w okresie 2007-2015r. : Kocioł wodny C.O. GR-350 szt. 1 Kocioł wodny C.O. Ekovex 480kw szt. 1 Pompa obiegowa C.O. TYPE C 3-biegowa szt. 2 Pompa C.O. Grundfos UPE 25-80 szt. 1 System nadmuchu kotła szt. 2 Mikroprocesorowy regulator temperatury kotła typ TAJFUN HD szt. 2 Naczynie wzbiorcze o pojemności 0,4m3 szt. 1 Bojler elektryczny 80L szt. 1 garaż blaszany szt. 1 Blok energetyczny zbiorników c.w.u. szt. 7 Blok 100 - Buderus - 750L szt. 1 Blok 104 - Buderus - 750L szt. 1 Przedszkole - Buderus - 750L szt. 1 Blok 102 - typ HSR-500 - 500L szt. 2 Blok 98 - typ HSR-500 - 500L szt. 2 IV. ZAKRES RZECZOWY 1. Przyjęcie do utrzymania i eksploatacji środków trwałych Kotłowni oraz, cały system ciepłowniczy na terenie miejscowości Świątki. 2. Przyjęcie do utrzymania i eksploatacji środków trwałych wybudowanych i oddanych do użytkowania w trakcie realizacji umowy wynikającej z niniejszego zamówienia. 3. Prowadzenie eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi energetyki cieplnej Dz.U.2012.1059 USTAWA z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 4. Ubezpieczenie siebie od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością. 5. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksploatację całego systemu i przestrzeganie przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów Kodeksu Pracy, BHP i innych. 6. Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy. 7. Zawieranie umów z podmiotami korzystającymi z dostawy ciepłej wody i energii cieplnej zgodnie z ofertą oraz z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA GOSPODARKI z dnia 17 września 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło Dz.U.2010.194.1291. 8. Pobór przez przedsiębiorcę opłat za dostawę GJ zgodnie z ofertą przedstawioną w postepowaniu przetargowym Gminy Świątki. 9. Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych obiektów i sieci. 10. Określania warunków technicznych i udzielanie zgody na podłączenia do sieci cieplnej. 11. Odbiór sieci i przyłączy ciepłowniczych. 12. Egzekucja należności od odbiorców nie regulujących opłat za dostawę ciepłej wody i energii cieplnej za okres realizacji zamówienia. 13. Posiadania całodobowego Pogotowia ciepłowniczego zdolnego do całodobowej obsługi w zakresie awarii ciepłowniczych. 14.Wykonawca ponosi opłaty i koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia tj.: opłaty za pobór wody, dozór techniczny, odprowadzanie ścieków, koszty zatrudnienia odpowiedniego personelu, koszty energii elektrycznej na podstawie faktur wystawianych przez dostawcę energii, oraz wszelkie inne opłaty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Przedmiotem zamówienia w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń Kotłowni i sieci ciepowniczej jest m.in.: 1. Dbania o całodobową i bezawaryjną dostawę ciepła i ciepłej wody dla odbiorców indywidualnych i zbiorowych o parametrach określonych w obowiązujących przepisach, 2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym Kotłowni i urządzeń ciepłowniczych, a w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i ciepłociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i ciepłociągów, bieżąca kontrola stanu technicznego piecy pomp i wszelkiej infrastruktury. 3. Niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieciach ciepłowniczych i przyłączach. 4. Niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych w kotłowni zakłócających ciągłość dostaw ciepła i ciepłej wody i prawidłową eksploatację sieci..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( oświadczenie złożone na druku stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę Dz.U.2012.1059 USTAWA z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku spełnienia wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Warunek uznaje się za spełniony, jeśli Wykonawca w ww. okresie wskaże minimum jedną usługę, o wartości niemniejszej niż 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy zł), podając jej wartość, daty i miejsce wykonania, podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik 2 do SIWZ i wykazie wykonanych usług- załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, oraz jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł brutto pięćset tysięcy zł. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje złożone przez wykonawców, zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych poniżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - nakłady inwestycyjne na modernizację i remonty - 30
- 3 - czynsz dzierżawny roczny - 10
- 4 - czas usunięcia awarii - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmiany w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących zakresach: a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: - zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT b) dostosowania zapisów umownych do zmian przepisów prawa, które nastąpią po dacie zawarcia umowy, w tym aktów prawa miejscowego, d) wydłużenia okresu realizacji zamówienia maksymalnie o 60 dni w przypadku nie zawarcia do dnia 01-07-2017r. umowy z nowym wykonawcą, wybranym zgodnie z przepisami prawa; 3 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności zgodnie z art.144 ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Gminy Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki, pokój nr 9, pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia art. 84 ust. 2 Pzp.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚWIĄTKI
więcej: przetargi ŚWIĄTKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu PTK-B+R+I Sp. z o.o. oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6
- "Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Pogorzela i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2024 r. do 31.12.2025 r."
- Dostawa i montaż pomp ciepła z wykonaniem dolnego źródła zasilania w ramach inwestycji: Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim cz3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
- Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.