Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Warszawa: Usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 79415 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie. 2. Obiekt to budynek dziewięciokondygnacyjny (podpiwniczony), o powierzchni użytkowej 9 868 m2, o płaskim dachu, wraz z otaczającym go terenem. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków czystości, materiałów oraz sprzętu. 4. Usługi sprzątania obiektu, będące przedmiotem zamówienia, obejmują: 1) w zakresie części I przedmiotu zamówienia - sprzątanie budynku, tj.: a) sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych (terenu zewnętrznego wokół budynku), b) mycie okien (w tym przeszklonych drzwi) i żaluzji, 2) w zakresie części II przedmiotu zamówienia - sprzątanie dachu budynku, a także zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów, tj. usuwanie z nich śniegu, nawisów śnieżnych i sopli, 3) w zakresie części III przedmiotu zamówienia - wywóz spryzmowanego śniegu z terenu otaczającego budynek, w tym usuniętego z powierzchni dachu, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do każdej z części przedmiotu zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) ponadto, w przypadku Wykonawców składających ofertę na część I przedmiotu zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch odrębnych usług sprzątania budynków użyteczności publicznej, o powierzchni nie mniejszej niż 4 500 m2 albo o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100), z których każda była realizowana przez co najmniej 12 miesięcy, z określeniem przedmiotu tych usług, ich wartości, wielkości sprzątanych powierzchni, dat wykonania/wykonywania (data rozpoczęcia/zakończenia: dzień, miesiąc, rok) i odbiorców, b) dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi, o których mowa w lit. a, zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100), niezależnie od tego, na ile części przedmiotu zamówienia składa ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) zmniejszenia powierzchni podlegającej sprzątaniu na skutek wyłączenia części budynku z eksploatacji, w szczególności w wyniku zmian funkcjonalnych lub organizacyjnych Zamawiającego lub innych użytkowników obiektu, wpływających na realizację przedmiotu umowy. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, istotne zmiany umowy będą dotyczyły ograniczenia zakresu lub skrócenia okresu obowiązywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42, pok. 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42, pok. 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie budynku, tj.: sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych oraz mycie okien i żaluzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I (sprzątanie budynku): 1) dla części Ia (sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych): a) zakres czynności wykonywanych w ramach tej części oraz podstawowe obowiązki osób je wykonujących określa Załącznik nr 1 do SIWZ, a wykaz środków i materiałów, jakich Wykonawca będzie używał do wykonania tych prac, wraz z określeniem ich średniego zużycia w skali miesiąca - Załącznik nr 2 do SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b, b) w przypadku, gdy w wykazie środków i materiałów, o których mowa w lit. a, zostały wskazane znaki towarowe lub pochodzenie tych środków i materiałów, Zamawiający dopuszcza użycie środków i materiałów równoważnych; za równoważne uznaje się środki i materiały posiadające porównywalne (takie same lub lepsze) walory użytkowe i jakościowe, c) powierzchnie podlegające sprzątaniu: - 4 927 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie), - 1 100 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku), d) do realizacji zamówienia Wykonawca wyznaczy co najmniej 6 osób sprzątających powierzchnię wewnętrzną (w tym co najmniej 2 osoby, o których mowa w lit. f), 1 osobę sprzątającą powierzchnię zewnętrzną oraz 1 osobę nadzorującą prawidłowe wykonywanie tych prac, e) usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych będą świadczone w dniach pracy Zamawiającego, tj. w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku), do godz. 8.00 i od godz. 16.15, z zastrzeżeniem lit. f, f) w celu zapewnienia stałego utrzymania czystości budynku w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8.15-16.15, oraz sprzątania w tym czasie pomieszczeń plombowanych (których powierzchnia stanowi około 6% całkowitej powierzchni wewnętrznej) dyżur w tych godzinach będą pełnić w budynku co najmniej 2 osoby wyznaczone przez Wykonawcę spośród osób, o których mowa w lit. d, g) usługi sprzątania powierzchni zewnętrznych będą wykonywanie codziennie, na bieżąco, we wszystkie dni tygodnia, z zastrzeżeniem, że sprzątanie ich po nocy musi zostać zakończone najpóźniej do godz. 7.45, h) w okresie zimowym usuwanie śniegu i oblodzeń powstałych w nocy musi być zakończone do godz. 8.00, natomiast w ciągu dnia, w czasie ciągłych opadów, usuwanie śniegu i oblodzeń musi być wykonywane na bieżąco, 2) dla części Ib (mycie okien i żaluzji): a) prace te będą wykonywane dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) na podstawie odrębnych zleceń, w terminach uzgodnionych wcześniej przez osoby wyznaczone przez Strony, i będą obejmowały: - dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów wewnętrznych, - dwustronne mycie żaluzji, b) powierzchnie podlegające myciu: - 931 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi, - 454 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie dachu budynku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II (sprzątanie dachu budynku, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów, tj. usuwanie z nich śniegu, nawisów śnieżnych oraz sopli): 1) parametry dachu: a) 1 476 m2 - powierzchnia dachu, b) 200 m - długość obrysu dachu, 2) dane dotyczące gzymsów: dwa gzymsy o szerokości 0,35 m i długości 200 m każdy, okalające budynek na wysokości 19 m i 22 m od poziomu chodnika, 3) dane dotyczące parapetów: 648 sztuk o wymiarach 1,1 m x 0,15 m (średnio), 4) w ramach tej usługi Wykonawca będzie miał obowiązek spryzmowania usuniętego śniegu w taki sposób, aby utworzone pryzmy nie ograniczały ruchu pieszego i kołowego, 5) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie wykonywał w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń, przekazywanych przez Zamawiającego, 6) zlecenia będą przyjmowane przez Wykonawcę 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, 7) Wykonawca przystąpi do sprzątania dachu w terminie do 6 godzin, liczonym od momentu przekazania zlecenia przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz śniegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III (wywóz spryzmowanego śniegu z terenu otaczającego budynek, w tym usuniętego z powierzchni dachu, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów): 1) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie wykonywał w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń, przekazywanych przez Zamawiającego faksem lub e-mailem w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.15 - 16.15, 2) Wykonawca przystąpi do prac związanych z wywozem śniegu (w tym z załadunkiem śniegu) w terminie do 12 godzin, liczonym od momentu przekazania zlecenia przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- DUW-ZZP/1/2025 USŁUGA sprzątania pomieszczeń, odkurzanie wykładzin; mycie okien; pranie wykładzin.
- "Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w Zamrzenicy w 2025 r."
- Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
- Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Tczewie wraz z terenem zewnętrznym
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych i terenów zewnętrznych nieruchomości w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.